Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 19 6

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 nov 14, 23:43
Endret: 28 nov 14, 23:44
Endret av: malurt

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 14, 18:47

-Det aller viktigste nå er at vi står sammen. Vi må alle ha respekt for styrets valg. 2014 er historie; nå må vi sammen jobbe for opprykk i 2015. For det er det som gjelder nå, konstaterer Terje Høili - forretningsmannen med et stort og kraftig bankende hjerte for FFK.

http://www.demokraten.no/nyheter/na-ma-vi-sta-sammen-1.1352803

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 des 14, 17:02

Opprinnelig postet av Costanza

Ørjan Børmark-By:

Spiss på 21 år som gikk fra Levanger i 2. divisjon til tabelljumbo Ham-Kam i 1. divisjon i sommer, og som umiddelbart markerte seg i 1. divisjon med energisk spill, scoringer og godt spill for et svakt lag. Det ble 5 mål på 12 kamer. Skal trene med Hønefoss i vinter. En fysisk sterk spiss med stort potensial.

Børmark-By skal spille for Ranheim til året

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 des 14, 17:06
Endret: 01 des 14, 17:06
Endret av: Erikk

Jeg er redd han kommer til å score mye neste sesong, kjipt det ikke ble for oss.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 des 14, 13:58

Opprinnelig postet av Rey

Kommentar fra Jan Rafn til artikkelen også

Gode poenger av Rafn. Er dog ikke udelt enig i alle rådene han gir unge fotballspillere: Søke informasjon på internett er et tveegget sverd. Det finnes mye god informasjon der ute, men det finnes også mye dårlig informasjon, for ikke å si direkte feilinformasjon, og det er fort gjort å lese seg blind på en bestemt diagnose uten at man har forutsetning for å vurdere kvaliteten på informasjonen.

På den annen side er jeg hjertens enig i det han sier om FFKs ansvar som arbeidsgiver. Jeg mistenker at det er den kraftige nedbemanningen i styre og stell, samt det ensidige (men nødvendige) fokuset på å få økonomien på rett kjøl, som gjør at dette har blitt forsømt. Jeg vil dermed ikke skyte hverken Bakken eller noen andre i administrasjonen, men jeg håper de får på plass gode rutiner for dette nå. Før neste langtidsskade Frown

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 02 des 14, 23:09

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 des 14, 05:41

Jeg har to spørsmål. Han vil spille 4-3-3. FFK er vel egentlig ikke ett 4-3-3 lag ?

Er det ikke klokt av oss og finne en som holder noen år ?   (han er tross alt 36)

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 des 14, 22:42

Youssef Chaib, som har stått på B-lista til FFK i år og vært på benken i en del kamper har signert for Trosvik

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 des 14, 23:47

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg har to spørsmål. Han vil spille 4-3-3. FFK er vel egentlig ikke ett 4-3-3 lag ?

Er det ikke klokt av oss og finne en som holder noen år ?   (han er tross alt 36)

Han er en person som kan avgjøre kamper og som virkelig kjemer i boksen, men att det er en spiller vi bør gå for nå er vel heller usikkert. blir nok både for dyr og for gammel til att vi sattser på han. ;)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 des 14, 23:48

får håpe han virkelig blomstrer og kommer tilbake til oss;)

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 des 14, 19:51

Stene vender nesa hjem

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 des 14, 20:17

Ingen bombe, Ranheim kommer til å bli gode til året ser det ut til desverre.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 des 14, 11:26

Opprinnelig postet av Erikk

Ingen bombe, Ranheim kommer til å bli gode til året ser det ut til desverre.

det blir nok mange tøffe kamper, men FFK skal også være ett godt lag

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 des 14, 12:10
Endret: 09 des 14, 12:19
Endret av: kjell-H

Henrik Kjelsrud Johansen (21) bekrefter FFK-samtaler.

http://www.f-b.no/__En_interessant_klubb-5-59-12512.html   

 

Skal man bygge nytt lag med å låne spillere? Men det kan jo godt være at FFK jobber med å hente en spiss til og vil leie Johansen for å ha mer bredde i stallen?

 

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 des 14, 12:39

Opprinnelig postet av kjell-H

Skal man bygge nytt lag med å låne spillere? Men det kan jo godt være at FFK jobber med å hente en spiss til og vil leie Johansen for å ha mer bredde i stallen?

Man kan vinkle det litt annerledes. Skal man i dag skrive lange kontrakter med gode nok 1. div spillere, som kanskje ikke holder mål hvis man rykker opp?

Vi har neppe økonomi eller status til å hente TL spillere pr i dag. Vi kan selvfølgelig fylle laget med unge håpefulle som man forventer tar steget, men i realiteten gjør jo ikke alle det, i alle fall ikke på ett år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 des 14, 14:58

Jeg skulle gjerne vist hva prisen for en slik avtale er. Altså hivs vi må betale mye for å leie han uten en kjøpsklausul høres det ikke ut som noen god avtale.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 09 des 14, 15:54

Opprinnelig postet av malurt

Ser ut som ønske til høyli glipper og

Blir for enkelt å tro at man skal løse alle FFKs problemer med en slugger. Jeg har ikke noe problem med å se Kovacs ryke, altså.

Vi trenger midtbanespillere som kan slå bakromspasninger og være spillbare både forover og bakover. Det er der det virkelig har butta iår. Og det har gjennomsyra angrepsspillet. Alt oppspill har gått rundt med tidvis svært få oppspillspunkter, og det blir for tregt.

Jeg mener helt bestemt at det er først og fremst på sentral midtbane vi er nødt til å forbedre oss minst en divisjon... 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 des 14, 09:33

Takk for tiden i FFK vidar

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 des 14, 12:09

Geir Bakken  tror ikke FFK klarer å komme i mål med nye spillere før 1. januar.

 

http://www.f-b.no/__Vi_skal_kjempe_mot_saft__og_oljepenger-5-59-15149.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 12 des 14, 22:16

Her virker det som att det er en av spillerene eller flere som har gått til annen klubb enn ffk i slutt minuttene.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 19 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24