Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Tromsø - Fredrikstad, søndag 26. oktober 13:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 25 okt 14, 16:59

Så er det klart for tur til Alfheim, hvor vi kun har én seier i nyere tid (med 1-0 i 2008). Tromsø vil være klare for Tippeligaen med seier. De vil også være klare ved uavgjort dersom Kristiansund avgir poeng mot Hødd.

FFK vil være klare for kvalik med seier, eller med uavgjort dersom Ranheim eller Bærum taper.

Kampen sendes på C More Fotball. (TV2 Zebra sender Kristiansund-Hødd).

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 okt 14, 20:03


Dommer: Anders Gjermshus, Hamar IL
Assistentdommer 1: Tom Egil Olsen, Tverrelvdalen IL
Assistentdommer 2: Mads Hagerup-Lyngvær, Nardo Fotballklubb
4. dommer: Ole Martin Loe, Stakkevollan IF
Dommerveileder: Jørn Thomas Smedsrud, Drøbak-Frogn IL
Kampdelegat: Arild Rudolf Thorp, Stabæk Fotball

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 okt 14, 11:50
Endret: 26 okt 14, 11:52
Endret av: Rey

Laget er klart:

Masalin

Rafn - Grorud - Martinsen - Aleesami

Berg - Adaramola

Begby - Åsheim - Olsen

Westgaard

Greit nok det laget, men jeg mener fortsatt at Westgaard ikke er noen spiss.

Benken i følge fredrikstadfk.no: Jenssen, Lønn Jenssen, Sansara, Holmvik, Nystrøm, Stene... Men har ikke Sansara karantene?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 okt 14, 12:51
Endret: 26 okt 14, 12:52
Endret av: malurt

Blir spennende å se hvordan de takler denne borte kampen. Håper på att forventingene som er til ffk (altså tilnærmet ingen) gjør så de senker skuldrene og kjører denne seieren inn;)

godt å se att stene er på benken. men lurer på om ikke olsen hadde bært bedre på topp.

Er mommo skadet igjen?

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 okt 14, 13:16

Huff, da ble det allerede 1-0 desverre, her blir det nok ingen poeng er jeg redd.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 okt 14, 13:38

Og Mjøndalen leder 4-0(!) over Bryne inn til pause, mens Bærum leder 3-2 over HamKam. Ikke gode resultater for oss. Akkurat nå ligger vi på femteplass, og det er etter min mening den værste av kvalikkplassene. Den gir ikke hjemmekamp i de to første kvalikrundene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 okt 14, 13:42

resultatene så langt er i alle fall ikke noe som hjelper oss. Men syntes vi gjør mye riktig i dag. selv om vi har mye feil passninger, altfor mange. 1-0 er ikke helt krise enda, hadde de fått inn en av de andre sjansene hadde nok løpet vært kjørt.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 okt 14, 13:45

Kristiansund ligger under, Ranheim har 0-0.

Med unntak av de første 15 spiller vi jevnt med Tromsø.

Grusomt sløvt av Aleesami i forkant av 0-1. Det skal rett og slett ikke gå an å slippe inn mål bare noen sekunder etter å ha tatt frispark på egen banehalvdel.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 okt 14, 13:47

Opprinnelig postet av Tøfflus

Grusomt sløvt av Aleesami i forkant av 0-1. Det skal rett og slett ikke gå an å slippe inn mål bare noen sekunder etter å ha tatt frispark på egen banehalvdel.

Syns egentlig han har vært sløv en liten stund. Hodet i Gøteborg? Langtfra imponert i forrige kamp heller på tross av målet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 okt 14, 13:50

Aleesami har hatt en veldig svak omgang. Virker ekstremt ukonsentrert og slår for mange feilpasninger. Heller ikke bidratt all verden fremover på banen. Burde egentlig vært byttet ut med Sansara i pausen, men vi bør nok spare de to siste byttene til noen offensive grep utover i 2. omgang.

Spillemessig har 1. omgang vært godkjent tatt motstanderen i betraktning. Mye godt spill frem til rundt 16-meteren, men igjen blir det veldig stusselig når vi skal avslutte angrepene. 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 okt 14, 13:51
Endret: 26 okt 14, 19:52
Endret av: malurt

Opprinnelig postet av Tøfflus

Kristiansund ligger under, Ranheim har 0-0.

Med unntak av de første 15 spiller vi jevnt med Tromsø.

Grusomt sløvt av Aleesami i forkant av 0-1. Det skal rett og slett ikke gå an å slippe inn mål bare noen sekunder etter å ha tatt frispark på egen banehalvdel.

ingen tvil om att han har mista litt fokus. veldig synd att en av være beste spillere taper interessen når vi virkelig trenger de. Stene syntes jeg gjør en god kamp når han kommer inn i dag. Rafn blir jo også bare bedre og bedre.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 okt 14, 14:15

Kristiansund under med 2-0 nå, Ranheim under 1-2. Hadde det ikke vært for vår svake målforskjell hadde kvalikken vært sikret med nåværende resultater.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 26 okt 14, 14:38

Scorer vi ett, er vi klare for kvallik....

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 okt 14, 14:41

Ranheim har utlignet på overtid :-(

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 okt 14, 14:41
Endret: 26 okt 14, 14:48
Endret av: Knuty

Og der utlignet Ranheim godt inn i overtiden.

Da kan uavgjort mot Sandefjord fortsatt ikke være nok.

Vinner Ranheim (hjemme mot Strømmen, ganske sannsynlig) og Bærum (borte mot Mjøndalen,  betydelig mindre sannsynlig - denne kampen kan fort bli vår redning) må vi vinne mot Sandefjord.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 okt 14, 14:51

2. omgangen var mye av det samme som første. Tromsø startet hardt og kunne fort hatt 2-0 før det var spilt fem minutter av andre omgang. Etterhvert jevnet det seg ut, men Tromsø var bedre til å komme til skikkelige avslutninger.Det var lett å se at de vi møtte i dag var bedre enn de andre lagene vi har møtt.

Med dagens resultater blir det nok neglebiting til siste minutt en uke fra nå. Til vår fordel er det at Mjøndalen tar imot Bærum. Kristiansund avslutter borte mot nedrykksklare Tromsdalen, mens Ranheim spiller hjemme mot middelhavsfarer Strømmen.

 

 

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 26 okt 14, 15:24

Ok uttelling dette.  Vi vinner aldri ikke Tromsø,  men at Ranheim avgir poeng er bonus.  Med poeng mot Sandefjord kan vi teoretisk også passere Kristiansund. Hadde vært gøy med en kvalik kamp eller to. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 okt 14, 10:43

Opprinnelig postet av Tøfflus

2. omgangen var mye av det samme som første. Tromsø startet hardt og kunne fort hatt 2-0 før det var spilt fem minutter av andre omgang. Etterhvert jevnet det seg ut, men Tromsø var bedre til å komme til skikkelige avslutninger.Det var lett å se at de vi møtte i dag var bedre enn de andre lagene vi har møtt.

Med dagens resultater blir det nok neglebiting til siste minutt en uke fra nå. Til vår fordel er det at Mjøndalen tar imot Bærum. Kristiansund avslutter borte mot nedrykksklare Tromsdalen, mens Ranheim spiller hjemme mot middelhavsfarer Strømmen. 

Tja, jeg vet ikke, jeg. Jeg synes forskjellen på laga var den ene lobben som TIL scora på. Olsen hadde en atskillig større sjanse til å score ikke lenge etterpå.

Jeg mener dessuten bestemt at det er et frispark for Aleesami 2 sek. før scoringa. Noen vil alltid argumentere for at det ikke var frispark og at Aleesami bare var slapp, men jeg mener at ingen i hele verden ville blitt overraska hvis dommer hadde blåst på situasjonen. Igjen: Dommer klarte ikke å signalisere hvor lista skulle ligge, og det dro TIL fordeler av siden de baserer sitt spill på fysikk. Ondrasek var egentlig et omvandrende frispark. Altfor mye kraft og tildels farefullt spill i perioder fra TIL.

Alt i alt synes jeg vi spiller jevnt mot TIL på deres hjemmebane, og at det er tilfeldigheter som gjør at vi ikke har med poeng derfra. En absolutt godkjent kamp fra vår side, sjøl om vi ikke får poeng.

Sånn som laga framsto igår vil jeg ikke si at noen av dem vil tilføre Tippeligaen noe som den ikke allerede har. Desverre.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 okt 14, 16:48

Jeg synes ikke at Tromsø var så mye bedre en FFK denne kampen.Hadde vi hatt en-to spisser som scorer mye mål så kunne vi fort ha tatt 1 poeng el 3 der oppe. Men jeg vil kalle det målet vi slapp inn som en keeper tabbe. Har sett målet flere ganger og jeg kan ikke forstå hvorfor Masalin står så langt ute da forsvaret vårt ligger veldig dypt i den sitvasjonen. Men nå håper jeg flest mulig møter opp på kamp mot Sandefjord.Ingenting er umulig! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 okt 14, 18:33

Syns ikke det er i nærheten av å være en keepertabbe. Aleesami misterballen alt for lett. Vi har kontroll på ballen etter å ha gjennvunnet den og er på vei framover. Vi ligger ikke dypt, vi er på vei ut.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24