Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd:Hødd-FFK, søndag 21. september 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 20 sep 14, 11:45
Endret: 20 sep 14, 12:01
Endret av: Rey

Ny kamp, nye muligheter. Denne gangen tar vi turen til Nord-Vestlandet og Høddvoll. Kampen begynner så tidlig som kl 15:00 og blir sendt på Tv2 Zebra.

I følge F-B er Åsheim skadet i tillegg til langtidsskadene på Nystrøm, Standerholen og Solberg. Begby er opptatt med landslaget.

Hadde håpet på følgende lag, men det er vel ikke så veldig realistisk

Masalin

Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami

Rafn - Berg - Adaramola

Olsen - Momo - Shaswari

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 sep 14, 12:00

Opprinnelig postet av Rey

Hadde håpet på følgende lag, men det er vel ikke så veldig realistisk

Masalin

Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami

Rafn - Berg - Adaramola

Olsen - Momo - Shaswari

ikke bøff lagoppstillinga mi hehe

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 sep 14, 17:56


Dommer: Kim Rune Østerlie Borgersen, Austad Fotballklubb
Assistentdommer 1: Frode Ølmheim, Syril IL
Assistentdommer 2: Jim Andre Dyb, Valder IL - Fotball
4. dommer: Kristian Melset, Sykkylven IL - Fotball
Dommerveileder: Kåre Edmund Erlandsen, Herd, Spk. - Fotball
Kampdelegat: Tone Åsrud Reime, Mysen IF

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 sep 14, 14:23
Endret: 21 sep 14, 14:27
Endret av: Rey

Fikk dessverre, men ikke overraskende, ikke ønsket vårt oppfylt

Masalin
Rafn, Grorud, Martinsen, Sansara
Aleesami, Berg, Adaramola, Holmvik
Stene
Olsen

I følge fredrikstadfk.no er ikke Shaswari engang på benken. Har ikke hørt noe om skade på han og benken er ikke full

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 sep 14, 15:35

Hødd tar ledelsen ved Robin Shroot, direkte frispark drøyt 5 min før pause.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 sep 14, 15:45

...og vi har som vanlig lite sjanser. Trist å være så negativ, men jeg makter ikke se noen bedring i det offensive spillet. Greit at det er vanskelige forhold, men de offensive problemene har vart hele sesongen. Helt fra nyttår.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 sep 14, 16:03
Endret: 21 sep 14, 16:10
Endret av: Knuty

Og Hødd dobler rundt 5 min etter pause, ved Victor Grodås (ja, han er sønnen til Frode).

Så lite vi skaper fremover for tiden har jeg ingen tro på poeng her.


saken

Knøttespiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 72

Lagt til: 21 sep 14, 16:20

Imponerende at vi etter 70 min ligger under med 2 mål, skaper ingenting og ingenting funker. Og fortsatt INGEN bytter! I grunn en prestasjon av HWL.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 sep 14, 16:32

Venter til det er 12 minutter igjen med bytter. Greit at vi ikke har en kjempebenk, men det er lov å forsøke å ta noen grep.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 sep 14, 16:52

Verdt å merke seg at vi nå er utenfor kvalifiseringsplassene igjen, forutsatt av at Bærum slår Ull Kisa i kveld.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 21 sep 14, 16:54

Opprinnelig postet av Rey

...og vi har som vanlig lite sjanser. Trist å være så negativ, men jeg makter ikke se noen bedring i det offensive spillet. Greit at det er vanskelige forhold, men de offensive problemene har vart hele sesongen. Helt fra nyttår.

Helt fra nyttår 2012/13.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 sep 14, 17:30

Det er vanskelige forhold for begge laga, men så tafaff lag har jeg ikke sett på lenge. FFK er på banehalvdelen til Hødd i ca 75- 80% (ikke statistisk bevist) i første omgang og har kun en mulighet i løpet av den omgangen. Vi har mange bra spillere, men jeg klarer ikke å se et klart spillemønster (trenerens ansvar).

I perioder var vi tilbake med lange baller mot våre små spisser som aldri ble farlig for forsvaret til Hødd, i andre perioder var det 8- 10 trekk med mange støttepasninger (heller i statistisk bevist). 

Hvor ble det av overgangene ??

Hvor ble det av skuddene ??

Hvor ble det av markeringene (i vårt "sterke" forsvar) ??

Hvorfor foretar ikke WIbe Lund bytter før i det 80- 82 minutt ??

 


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 sep 14, 18:11

Er det noen her inne som vet hvor lang kontrakt Wibe Lund har, håper selv den er ferdig i nov. Dette år. Kampledelsen dette året har vært katastrofalt , ser også ut som om manglende formasjoner feller oss.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 21 sep 14, 18:15
Endret: 21 sep 14, 18:19
Endret av: Rey

Må dessverre skuffe deg. Kontrakt ut neste år.

HWL beskrev vel egentlig problemet ganske greit selv på medlemsmøtet på torsdag. Samspillet sitter ikke. Løp og passninger går ikke til rett tid. Spillerne vet ikke hva de andre spillerne og når løp da går for tidlig og man stopper opp ser det veldig stillestående ut.

Ser at HWL uttaler til F-B at vi skaper store sjanser i første omgang. Sjanser, som i flertall. Noen som husker noen andre store sjanser enn skuddet til Aleesami?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 sep 14, 18:35

Opprinnelig postet av Rey

HWL beskrev vel egentlig problemet ganske greit selv på medlemsmøtet på torsdag. Samspillet sitter ikke. Løp og passninger går ikke til rett tid. Spillerne vet ikke hva de andre spillerne og når løp da går for tidlig og man stopper opp ser det veldig stillestående ut.

og hvem sin skyld er det at de mangler sammspill, joda HWL selv, Han bytter jo om på folk som bare det. Når det endelig løsner for Momo nei da benker vi han. Når endelig forsvaret sitter i Grorud sitt skadefravær neida da bryter vi opp i det også så fort Grorud er frisk.

Det er HWL sin oppgave og forklare rollen til hver enkelt posisjon og hvordan den rollen bør bevege seg i forhold til de andre. Når da spillerne ikke vet hvordan de skal bevege seg så har rett og slett HWL feilet massivt i jobben sin.

FFK har dessverre ikke råd til å sparke HWL og som trenere flest har ikke HWL nok stolthet til å innrømme at han har feilet og at det er på tide å gi seg.

HWL kommer aldri til å trekke seg og med mindre det kommer inn frisk kapital til å sparke treneren så kan vi se langt etter opprykk i 2015 også.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 sep 14, 18:58

Opprinnelig postet av mysthical

 

og hvem sin skyld er det at de mangler sammspill, joda HWL selv, Han bytter jo om på folk som bare det. Når det endelig løsner for Momo nei da benker vi han. Når endelig forsvaret sitter i Grorud sitt skadefravær neida da bryter vi opp i det også så fort Grorud er frisk.

Det er HWL sin oppgave og forklare rollen til hver enkelt posisjon og hvordan den rollen bør bevege seg i forhold til de andre. Når da spillerne ikke vet hvordan de skal bevege seg så har rett og slett HWL feilet massivt i jobben sin.

FFK har dessverre ikke råd til å sparke HWL og som trenere flest har ikke HWL nok stolthet til å innrømme at han har feilet og at det er på tide å gi seg.

HWL kommer aldri til å trekke seg og med mindre det kommer inn frisk kapital til å sparke treneren så kan vi se langt etter opprykk i 2015 også.

forferdelig trist, men du har helt rett :-(

---------------------------

Heia FFK


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 21 sep 14, 21:39

Vi skaper veldig lite framover på banken og innleggene fra siden er det for få/ingen som er på i boksen. Vi er rett og slett lette å forsvare oss mot. Målsettingen var kvallik noe jeg vil si var realistisk. Jeg hadde håpet vi skulle komme på 3. eller 4. plass slik at vi fikk "kvalikksemi" på hjemmebane. Slik det ser ut nå kan vi fort havne på utsiden av kvalikken, altså slik tabellen står, hvis det skjer mener jeg vi må kalle denne sesongen en fiasko.

Mange roper på ny trener og jeg er iferd med bli mer og mer enig i det (desverre siden jeg har et postivt inntrykk av HWL).

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 21 sep 14, 22:00

HWL  skulle fortsatt i den rollen han først ble ansatt som. Altså spiller utvikler. Hovedtrener har han ikke nok kunnskaper nok til ser det ut til. Men som nevnt før her kommer han nok også til året være vår trener, men nå skal det også sies att vi ikke har råd til en onklig hovedtrener vil jeg tru. Det som er possitivt er att etter denne sessongen forsvinner nok stene og HWL kan hente inn en spiss som kanskje passer hans måte å spille på bedre enn stene. De sa jo att det skal sattses mere sportslig til året, så kan ble spennende om vi kanskje får inn no i trener teamet, og hva som skjer på spiller fronten.;)

Blir spennende å se hvordan de oppsummerer 2014 sessongen, og hvilke tak de har tenkt til å ta for å rette opp i de utfordringer vi har og vil få vidre.

 


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 21 sep 14, 22:09

[/quote]

og hvem sin skyld er det at de mangler sammspill, joda HWL selv, Han bytter jo om på folk som bare det. Når det endelig løsner for Momo nei da benker vi han. Når endelig forsvaret sitter i Grorud sitt skadefravær neida da bryter vi opp i det også så fort Grorud er frisk.

Det er HWL sin oppgave og forklare rollen til hver enkelt posisjon og hvordan den rollen bør bevege seg i forhold til de andre. Når da spillerne ikke vet hvordan de skal bevege seg så har rett og slett HWL feilet massivt i jobben sin.

FFK har dessverre ikke råd til å sparke HWL og som trenere flest har ikke HWL nok stolthet til å innrømme at han har feilet og at det er på tide å gi seg.

HWL kommer aldri til å trekke seg og med mindre det kommer inn frisk kapital til å sparke treneren så kan vi se langt etter opprykk i 2015 også.

[/quote]

Det er rotasjonen i angrepsspillet som er hovedproblemet, det finnes jo ikke kontinuitet i dette overhodet. At Wibe Lund har mange å velge ut av ser ut til å være problemet for han skifter jo ALLTID. Nå håper jeg virkelig at Westgård blir prioritert på topp ut sesongen. D.A. Olsen holder ikke en hel kamp, la han han spille de siste 20 minuttene. Grorud har ikke noe med saken å gjøre, vært blant FFK's beste i 2014, flott type med helhjertet innsats, da er jeg mer skeptisk til leveransen til IFK Gøteborg eksporten vår - SLAPT !!!

Til slutt: Hvorfor vente til 80 minutt med bytter når det kun skapes en sjanse i 2. omgang, etter 46 minutters spill? For meg en gåte og et klart tegn på lmanglende handlekraft. Mistet troen nå på Wibe-Lund med assistent. Forventer at de går av dersom man i år faller utenfor kvalifiseringspuljen, det blir for dumt med disse ressursene tilgjengelig.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 22 sep 14, 00:34

Opprinnelig postet av Erikk

Vi skaper veldig lite framover på banken og innleggene fra siden er det for få/ingen som er på i boksen. Vi er rett og slett lette å forsvare oss mot. 

Vi har faktisk hatt veldig mange innlegg i enkelte kamper denne sesongen. Men som regel er det 1-2 mann i boksen. Det med antall mann i boks ble faktisk tatt opp på Fotballkveld i dag. Det var mellom Haugesund og RBK. Haugesund hadde ved flere anledninger overtall i RBK sin 16-meter ved innlegg. FEM mann i boks på et av målene. Hva har vi? Ofte en spiss som står på et annet sted enn der innlegget kommer. Vi bør hvertfall ha 3 stk i boks. En fra midtbanen, spiss og motsatt kant.

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24