Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd:Hødd-FFK, søndag 21. september 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 22 sep 14, 08:41

At vi ryker borte mot Hødd er ingen bombe. Vet ikke hvor mange timers reise spillerne hadde  på kampdagen, men i alle fall nok til at det påvirker prestasjonen.

At vi ikke scorer i denne kampen er ikke noen krise etter min mening. At vi slipper inn 2, på 2 sjanser i mot er ikke bra.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 22 sep 14, 08:42

Den erkjennelsen kom også HWL med på medlemsmøtet forrige uke. Vi skal ha tre spillere i boksen i snitt ved innlegg, mens vi ligger på 1-2. Det går igjen på samhandling på at våre spisser ikke vet hvor / når innlegget slås.

Spesielt Aleesami er litt vanskelig å forholde seg til der tror jeg. Skal gjerne dra av en mann ekstra.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5398

Lagt til: 22 sep 14, 08:48
Endret: 22 sep 14, 09:08
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

At vi ryker borte mot Hødd er ingen bombe. Vet ikke hvor mange timers reise spillerne hadde  på kampdagen, men i alle fall nok til at det påvirker prestasjonen.

Så vidt jeg skjønte så reiste de opp på lørdag. Mulig jeg tar feil, men fikk det inntrykket fra et sted

EDIT: Var på livechatten på fredrikstadfk.no i går dem skrev at de dro opp på lørdag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 22 sep 14, 09:18

Å se innleggene fra siden gå rett i forvaret uten at det ser ut til at vi prøver gang etter gang er noe av det som iriterer meg mest ved årets lag. Altså snakker jeg nå om sesongen og ikke spesiellt om gårsdagens tap på Høddvoll. Jeg sier ikke at vi ikke prøver men det ser ofte slik ut.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 22 sep 14, 09:30

Opprinnelig postet av Erikk

Å se innleggene fra siden gå rett i forvaret uten at det ser ut til at vi prøver gang etter gang er noe av det som iriterer meg mest ved årets lag. Altså snakker jeg nå om sesongen og ikke spesiellt om gårsdagens tap på Høddvoll. Jeg sier ikke at vi ikke prøver men det ser ofte slik ut.

Ja, det ser ganske håpløst ut. 

Men jeg tror ikke det står på hverken evner eller motivasjon. Men på manglende relasjoner. Hvis man ikke vet når innlegget kommer, så hjelper det ikke at man vet hvor det kommer. Gjennomgående for lag som lykkes er at det har hatt en stamme i laget over flere sesonger. Disse kjenner hverandres handlings-/bevegelsesmønster. Da blir det også enklere for nye spillere som kommer inn å innrette seg etter dette. Kontinuitet er en viktig egenskap i fotball. Bare noe dritt at det tar tid, og at man ikke kan kjøpe det med nye spillere eller ny trener.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 22 sep 14, 14:47


Dette med timing mellom innlegg og løp er en stor kilde til frustrasjon for meg også. Spesielt hjemmekampen mot Alta var fæl i så måte. Dette var en kamp hvor vi spilte rundt med backene til motstanderen og følgelig kom til en haug med gode innleggsmuligheter, men de aller fleste endte på hodet til en upresset forsvarsspiller.

Den eneste store sjansen vi hadde i 2. omgang i går kom da Westgaard tok sjansen på å gi full gass mot mål samtidig som innlegget fra venstre ble slått tidlig. Wibe Lund bør vise akkurat dette angrepet på hvert eneste spillermøte fram mot neste kamp, som eksempel til etterfølgelse.

Alt for ofte skal man spille seg til så forferdelig perfekte innleggsposisjoner, men når man først kommer i disse er det for sent - alle løpene inn i feltet har stanset opp og midtstopperne har plukket opp spissene våre.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340