Husk meg
Brukernavn
Passord

Smålig på hovedtribunen 14.09.14

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 14 sep 14, 20:08
Endret: 14 sep 14, 20:09
Endret av: Acromion

Var på hovedtribunen i dag og overvar nok et ydmykende tap, denne gang mot Strømmen. Etter kampen skulle jeg og familien min ned og gratulere broren min på Strømmen, som for øvrig kledde av både Stene og Grorud fullstendig i lufta. Godt voksne mennesker ber oss da pelle oss vekk og at vi ikke hadde noe der å gjøre. Til og med en guttunge nede på matta kom bort mens vi sto og gratulerte bror, plankehaugmedlem, med en fantastisk kamp, og sa at vi måtte gå bort på bortefeltet. Lov å bruke hue, altså... Trudde ikke vi var så smålig.

Eller hva sier dere?

Tror det var siste gang for meg på en stund. 

---------------------------

-Steh auf!-


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 sep 14, 20:18

Noen ble nok provosert av de hylende tenåringsjentene rett etter et surt tap, men man skal likevel ikke oppføre seg sånn. Jeg også trodde at vi var rausere med bortesupportere. Har aldri vært noe problem tidligere som jeg har fått med meg.

Håper likevel du kommer tilbake neste gang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 14 sep 14, 20:25

Dette var jo ikke bortesupportere heller, da. FFK-sympatisører uten særlig fotballinteresserte og kjæresten, som er der og heier på broren/kjæresten sin. At gråhårede mennesker og eldre damer kan være så smålige synes jeg er pinlig. På våre vegne. 

---------------------------

-Steh auf!-


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 sep 14, 20:28

Opprinnelig postet av Acromion

Dette var jo ikke bortesupportere heller, da. FFK-sympatisører uten særlig fotballinteresserte og kjæresten, som er der og heier på broren/kjæresten sin.

Akkurat det vet jo ikke resten av folk på tribunen. Litt vanskelig å ikke se på dem som bortesupportere når dem står der med Strømmenskjerf og hyler av glede.

Men enig at man skal holde seg for god til sånn oppførsel likevel.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 sep 14, 13:14

Forstår ikke trådstarter dithen at han var i selskap med de hylende tenåringsbertene med Strømmen-skjerf (som satt noen få rader foran meg)?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 25 okt 14, 14:27

På hovedtribunen har alle lov og være. Men hadde dere vært på PH siden, da hadde jeg forstått at dere hadde møtt slik oppførsel ;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24