Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2014-2015

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 mai 16, 10:30

Da er sesongen slutt, og som jeg tenkte, Man City tok det ene poenget som gjorde at de snøt United for 4. plassen på målforskjell Frown Der fikk vi for en jevnt over trist type fotball - selv om det nok først og fremst er den helsvarte desembermåneden som ødela. Med normal uttelling i den perioden ville nok United vært med og presset Leicester. Men slike hvisomatter kan alle topplagene vise til. Fasiten er at Manchester United ikke klarte å score 50 mål i løpet av 38 kamper. Det var det ni lag som klarte. For meg som er oppvokst med et United som alltid har forsøkt å spille underholdende, offensiv fotball (med unntak av på bortebane i CL i de senere årene) har denne sesongen vært en prøvelse. Men sesongens siste 45 minutter med ligafotball ble nå underholdende i hvert fall, med godt spill, sjanser og mål.

Tottenham klarte utrolig nok å bli skambanket 5-1 av nedrykksklare Newcastle på sesongens siste dag og mistet dermed andreplassen. Til Arsenal.

Er spent på om Newcastle og Villa klarer å reise seg neste år og rykke opp igjen på første forsøk, men det er mange som har feilet.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 mai 16, 21:15
Endret: 18 mai 16, 21:15
Endret av: arte et labore

Aston Villa allerede fått nye eier som skal gjøre den til Kinas mest kjente klubb og gi topp seks-plasseringer i Premier League de neste årene. Tror jeg har hørt det før gitt.

Håper at EM demper litt av overgangsspekulasjonene. Det har rett og slett blitt for mye rykter til at det er gøy. TV2 pøser på med artikler hvor man skulle tro det satt tre tolvåringer å sydde sammen artiklene.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 mai 16, 22:01

Opprinnelig postet av arte et labore

Aston Villa allerede fått nye eier som skal gjøre den til Kinas mest kjente klubb og gi topp seks-plasseringer i Premier League de neste årene. Tror jeg har hørt det før gitt.

Jeg venter fortsatt på Maradona og Ronaldinho ja Wink

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24