Husk meg
Brukernavn
Passord

Kontrakter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 jun 14, 12:04

Håper virkelig det jobbes aktivt med de som står her tidlig, slik at vi slipper noe bosmannpiss igjen, og usikkerhet rundt stammen av laget hvis det skulle vise seg at vi rykker opp.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 jun 14, 12:41

Svarer meg selv da Bakken svarte at det er fokus på kontrakter, samt at dette dukket opp nå.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/oq858gzu4uiv1vc5vezrah3uq/title/jeg-er-med-2014-er-i-gang

 

 

 

 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 02 jun 14, 13:06


Alle tre stopperne er uten kontrakt neste år. Hvem av disse bør vi forlenge med? Vidar burde få et par år til som lokal gutt og grei backup hvis vi får noe bedre.

Grorud hadde jeg sagt at vi skulle tuppe ut døra ved første mulighet for et par uker siden, men må si at jeg liker det jeg ser av han nå.

Den tredje er mer skada enn frisk, så veldig usikker på han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 02 jun 14, 14:00
Endret: 02 jun 14, 14:21
Endret av: kanogvetalt

Det er sikkert like mange meninger om hvem som bør signeres for hvor lenge som det er individer blant oss supportere.

For klubben sin del så handler dette om økonomi, og om hvor man ønsker å forsterke. Uansett mener jeg egne unggutter med historie på aldersbestemte landslag bør få en sjanse, nesten uansett.

Den største forsterkningen vil sikkert være å ikke endre noe, mao skape kontinuitet. Med det som utgangspunkt og med noen småendringer blir det nok bra.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 jun 14, 14:09

Midstoppere:

Vidar bør være med videre uansett om vi rykker opp eller ikke.

Lars Grorud bør være med videre hvis vi ikke rykker opp. Jeg synes ikke han har noe Tippeliganivå inne, da det går litt for tregt for han. Han er svak med ballen, og beveger seg litt for sent. Men han har som nevnt her vært meget bra de siste 5-6 kampene, faktisk en av våre aller beste spillere. Jeg synes han han innsett at han må gjøre ting enkelt og greit, og spille fra seg ballen tidligere. Vår beste stopper til nå denne sesongen.

Kevin Duré er fryktelig skadeutsatt. Han har heller ikke noen utpreget x-faktor over seg. Dårlig fart, ganske bra duellkraft, og brukbar med ballen. Har nok det største potensiale av våre tre stoppere, men heller ikke noe mer. En skuffende sesong så langt. Vi bør uansett prøve å forlenge med han synes jeg.

Hvordan gjør forresten Ole Strømsborg det i Kvik? Er han en spiller å hente tilbake?

Man bør også forhøre seg med lokale Anders Østli etter sesongen. Han er 83-modell, altså 32 år gammel før neste sesong. Det kunne vært en fin, lokal forsterkning. Men slik tingene er nå har han det nok bedre i LSK.

Magnar Ødegaard i LSK er en lokal gutt (sarping) som ikke får noe særlig spilletid i LSK. Kan spille både høyreback og stopper. Det skader ikke å forhøre seg.

Hva er ståa for Agim Shabani (88-modell) for tida? Han er jo ikke mer enn 26 år og burde vært en interessant spiller hvis han har trent godt og holdt seg skadefri.

Dardan Mehmeti i Kvik er vel også en stopper det har vært snakket om tidligere. 

Har vi forresten noen lokale midtstoppertalenter som kan ta steget etterhvert?

Jaja, jeg slenger ihvertfall ut noen navn her. Noen som har noen gode synspunkter?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 02 jun 14, 14:42

Aner ikke hvordan stå er på midtstopperplass på juniorlaget, men registrerer at av de B-lista spillerne er det ingen som er stoppere. Vi har heller ikke brukt alle B-liste plassene så vidt jeg vet. Av det drar jeg konklusjonen at det kanskje ikke er der vi har de beste for tiden. Men jeg kan ta helt feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 02 jun 14, 15:18

Da er jeg med, 3 stk andeler tegnet

 


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 02 jun 14, 15:23

Opprinnelig postet av Rey

Aner ikke hvordan stå er på midtstopperplass på juniorlaget, men registrerer at av de B-lista spillerne er det ingen som er stoppere. Vi har heller ikke brukt alle B-liste plassene så vidt jeg vet. Av det drar jeg konklusjonen at det kanskje ikke er der vi har de beste for tiden. Men jeg kan ta helt feil.

Er tre gode stoppere på Junior og flere på vei fra Guttelaget. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 jun 14, 15:29

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Rey

Aner ikke hvordan stå er på midtstopperplass på juniorlaget, men registrerer at av de B-lista spillerne er det ingen som er stoppere. Vi har heller ikke brukt alle B-liste plassene så vidt jeg vet. Av det drar jeg konklusjonen at det kanskje ikke er der vi har de beste for tiden. Men jeg kan ta helt feil.

Er tre gode stoppere på Junior og flere på vei fra Guttelaget. 

Hvem da? Hvor langt unna A-laget er de?


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 02 jun 14, 16:01

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Rey

Aner ikke hvordan stå er på midtstopperplass på juniorlaget, men registrerer at av de B-lista spillerne er det ingen som er stoppere. Vi har heller ikke brukt alle B-liste plassene så vidt jeg vet. Av det drar jeg konklusjonen at det kanskje ikke er der vi har de beste for tiden. Men jeg kan ta helt feil.

Er tre gode stoppere på Junior og flere på vei fra Guttelaget. 

Hvem da? Hvor langt unna A-laget er de?

Kom og se de på kamp på Sellebakk Stadion idag kl. 19:30. Yngstemann F:1997 har hatt 2 A-lagstreninger.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 161

Lagt til: 02 jun 14, 20:37

... hvis det skulle vise seg at vi rykker opp.

Akk, for en herlig leddsetning!

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 02 jun 14, 21:56

Er nøktern optimist Smile

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 jun 14, 12:01

Opprinnelig postet av endre

Svarer meg selv da Bakken svarte at det er fokus på kontrakter, samt at dette dukket opp nå.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/oq858gzu4uiv1vc5vezrah3uq/title/jeg-er-med-2014-er-i-gang

 

Ganske bra timet dette med Jeg er med i år siden de nå får mye blest om dette rett før folk får feriepenger og skattepenger :)

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 03 jun 14, 19:18

"Jeg er med" bidrar til å ta vare på det som bygges opp i klubben noe jeg mener er veldig fornuftig. De unge spillerne får heldigvis mer og mer spilletid hvor de også står fram på en veldig bra måte. Disse spillerne må vi ta vare på og sørge for at de ikke forsvinner under navnet Bosman.  Det samme gjelder i aller høyeste grad Olsen som blir bedre og bedre for hver kamp, han må beholdes.

Jeg kommer til å støtte årets aksjon og er enig i proriteringen.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 jun 14, 21:00

Nydelig sattsning;)

Detta er vi helt klart med på!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 04 jun 14, 13:56


Da har jeg lagt inn to andeler til betaling i nettbanken. Må bare vente til 16.6 da feriepengene kommer inn. Money mouth

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 23 jul 14, 15:34

Da er den første av de utløpende kontraktene fornyet. Håvard Åsheim har i dag signert en ny ettårsavtale.

Det er for all del bra at han har forlenget kontrakten sin, men jeg må si at jeg er litt skuffet i og med at han bare har skrevet en ettårskontrakt. Hadde forventet en litt lengre avtale. I hvert fall to år.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 aug 14, 12:23

Da har #Jegermed oppnådd målet sitt og Dag Alexander Olsen har forlenget sin kontrakt ut 2015

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 08 aug 14, 12:41

Så bra

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 aug 14, 12:55

Ja, veldig bra, men vi legger opp til at veldig mange kontrakter går ut neste år. Jeg er litt bekymret for det. Eneste som har kontrakt etter 2015 er Nystrøm og det er en spiller som etter min mening gjerne kunne hatt kortere kontrakt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3