Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Hønefoss 01 juni 2014 - 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 14, 17:30

Dommer: Kai Erik Steen, Gneist, IL
Assistentdommer 1: Kjetil Fallstrøm Andersen, Loddefjord IL
Assistentdommer 2: Ivar Askeland, Kvernbit, IL
4. dommer: Ole-Alexander Bustgaard Valen, Kråkerøy IL
Dommerveileder: Ole E. Sørdahl, Asker SKK
Kampdelegat: Jan Reinert Barth, Runar, IL

Her møter vi ett bunnlag, men vi må være sjerpet, for seier kommer ikke av seg selv.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 30 mai 14, 18:14

Det er lett å bli høy på pæra, spesielt for oss suppotrere Wink

Men det er har blitt sakt mye om Nystrøm, men han har gitt oss 4 målpoeng. Så da sier tallene at han er viktig brikke i laget. Jeg vil da sammenligne han med Kvisvik og Halvorsen. de har også til tider vært utskjelte spillere, men har vist seg og være store tap på banen når de er borte. Nå samenligner jeg ikke ferdighet eller noe slikt. bare etter tall. Og det er sikkert for tidlig å si så mye om det nå, men jeg ville bare POENGTRERE det Tongue outSurprised Den var billig Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 14, 19:19

ja vi vet hvem som trener hønefoss og laget dem har burde ikke ligget der. så vi kan ikke bør ikke tro at dem gir oss 3 poeng gratis. det må kjempes fra oss supportere og dem på banen

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 mai 14, 21:05

Noen som vet åssen det går med de skadde spillerne?

Skal vi satse på dette laget da?

Jon Masalin

Ola Lønn Jenssen         Lars Grorud         Vidar Martinsen          Haitam Aleesami

Håvard Åsheim          Bjørnar Holmvik

Dag Alexander Olsen                      Robert Stene                               Ludvig Begby

Steffen Nystrøm/Momo

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mai 14, 12:21

Både Rafn og Berg startet treningen med alternativ trening. Begge var med i spillsekvensen i dag. Berg kjenner fortsatt smerter men bedre enn forventet.

Aleesami var ikke på trening i dag, men det var han jo ikke før forrige hjemmekamp heller så det bør ikke bety så mye.

Momo var god i dag. Han har noe på gang.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mai 14, 17:33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Noen som vet åssen det går med de skadde spillerne?

Skal vi satse på dette laget da?

Jon Masalin

Ola Lønn Jenssen         Lars Grorud         Vidar Martinsen          Haitam Aleesami

Håvard Åsheim          Bjørnar Holmvik

Dag Alexander Olsen                      Robert Stene                               Ludvig Begby

Steffen Nystrøm/Momo

 

 

Litt avhengig av skader etc ville jeg ha satt inn Westgård i stedet for Stene. Hvis vi skal ha Momo fra start, syns jeg vi bør satse på Nystrøm i stedet for Stene...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 17:17
Endret: 01 jun 14, 17:18
Endret av: Plankekæll

FFK (4-2-3-1):

Masalin - Rafn, Grorud, Martinsen, Aleesami - Holmvik, Berg - Olsen, Stene, Begby - Nystrøm

Benken:

Jensen, Chaib, Lopez, Momo, Westgaard, Lønn Jenssen, Åsheim


Merkelig å sette Håvard Åsheim på benken. Han styrte midtbanen mot Strømmen glimrende. Men Holmvik hadde også kanskje sin beste FFK-kamp mot Strømmen, så det hadde kanskje vært greit å hvile Christian Berg litt til?

La oss håpe Rafn er 100%, for ellers hadde det vært greit å la Lønn Jenssen få prøve seg. Kunne vært greit å hvile Rafn i en kamp også.

Nystrøm scoret sist, men var ellers dårlig som vanlig. Når det er sagt ble jeg ikke frykelig imponert over Momo heller, så der blir det hipp som happ for min del. Momo løper mer, men roter stort sett bort ballen hver eneste gang pga fryktelig ballbehandling.

I dag skal vi vinne!

Hønefoss stiller forresten slik:

(4-5-1): Pedersen - Hæstad, Muqkurtaj, Sigurdsson, Kuldentoft - Kaluderovic, Piippo, Kaland, Solli, Qaka - Hoås


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jun 14, 17:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

FFK (4-2-3-1):

Masalin - Rafn, Grorud, Martinsen, Aleesami - Holmvik, Berg - Olsen, Stene, Begby - Nystrøm

Benken:

Jensen, Chaib, Lopez, Momo, Westgaard, Lønn Jenssen, Åsheim


Merkelig å sette Håvard Åsheim på benken. Han styrte midtbanen mot Strømmen glimrende. Men Holmvik hadde også kanskje sin beste FFK-kamp mot Strømmen, så det hadde kanskje vært greit å hvile Christian Berg litt til?

La oss håpe Rafn er 100%, for ellers hadde det vært greit å la Lønn Jenssen få prøve seg. Kunne vært greit å hvile Rafn i en kamp også.

Nystrøm scoret sist, men var ellers dårlig som vanlig. Når det er sagt ble jeg ikke frykelig imponert over Momo heller, så der blir det hipp som happ for min del. Momo løper mer, men roter stort sett bort ballen hver eneste gang pga fryktelig ballbehandling.

I dag skal vi vinne!

Hønefoss stiller forresten slik:

(4-5-1): Pedersen - Hæstad, Muqkurtaj, Sigurdsson, Kuldentoft - Kaluderovic, Piippo, Kaland, Solli, Qaka - Hoås

Kan være Åsheim trenger en pause? Uansett mye mer fan av laget sist runde. Dagens mannskap er tungt, tregt og "has been" spillere. Mulig de vinner i dag, men skal klubben tas i riktig retning på sikt MÅ ungguttene inn - og ikke bare sporadiske innhopp. Begby fra start igjen - bra. Men forsvarer Stene og Nystrøm en plass på laget fremfor momo og Westergaard? Nei. Forsvarer Berg en plass på midten fremfor Åsheim? Nei. Forsvarer Rafn en plass på laget fremfor Lønn? Ja! Fordi han er bedre rett og slett.

Midt lag ville vært:

Masalin

Rafn  Martinsen  Grorud  Aleesami

Begby - Holmvik - Åsheim - Westergaard

Momo - Olsen

(formasjon ikke tatt til hensyn til her men rimelig sikker på at man kan finne en spennend formasjon med denne gjengen!)

Ut med Berg, Stene og Nystrøm.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 18:13

Og DER kom dagens første HORRIBLE Grorud-blemme. Heldig som ikke gav mål i mot.

Skjerpings!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 01 jun 14, 18:23
Endret: 01 jun 14, 18:43
Endret av: Knuty

2-0 til pause, Vidar etter rundt 25, Olsen etter rundt 35! God omgang.

Slik ting står nå er vi oppe på siste kvalikplass.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 18:42

Meget solid og god omgang mot et tannløst Hønefoss.

Spillere som Rafn, Aleesami og Olsen har vært strålende. Bra over hele linja egentlig.


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 01 jun 14, 18:50

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og DER kom dagens første HORRIBLE Grorud-blemme. Heldig som ikke gav mål i mot.

Skjerpings!!

Hehe har liksom blitt vant til det nå, det kommer en hver kamp så må man bare håpe den ikke ressulterer i mål. Men ellers er han jo god. Kan forsåvidt også gi seg med å slå høyt på begby når vi har tre andre gode hodespillere på topp.

Momo inn for Stene er mitt eneste ønske før 2 omgangen. Åsheim er også altids velkommen. Men uansett ser det ut som vi har full kontroll på det her.

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 jun 14, 18:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og DER kom dagens første HORRIBLE Grorud-blemme. Heldig som ikke gav mål i mot.

Skjerpings!!

 

Slutt å klag på grorud ved enhver anledning.  Han har spilt bra de siste kampene...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 01 jun 14, 19:00


4752 tilskuere - faktisk forbedring fra kampen 16. mai (4612).


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 01 jun 14, 19:24

Morro å se at gutta koser seg og spiller fin fotball! Laughing

Trenger sånne kamper for å gi selvtillit og smaken på mål!

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 jun 14, 19:25

4-0! Olsen og Begby!

Momo inn for Stene og Lønn inn for Rafn!

Fantastisk! Cool


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 01 jun 14, 19:27

Plankekjøring!!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 01 jun 14, 19:30

5-0! Laughing Morro a gett!

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 19:48

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og DER kom dagens første HORRIBLE Grorud-blemme. Heldig som ikke gav mål i mot.

Skjerpings!!

Slutt å klag på grorud ved enhver anledning.  Han har spilt bra de siste kampene...

Jeg vet det. Han var solid i dag også med unntak av den ene. Stopperparet Grorud/Martinsen funker så utrolig mye bedre enn Grorud/Duré. 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 jun 14, 19:51
Endret: 01 jun 14, 19:56
Endret av: matsinho

Deilig med en maksimal søndag igjen. Flott sommervær+ festfotball på stadion. Hønefoss er nok den desidert dårligste motstanderen vi har møtt i år, selvom de spilte i TL for noen måneder siden.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24