Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Hønefoss 01 juni 2014 - 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 jun 14, 09:57

Knallbra! utrolig moro med fartsfylt angrepsspill -backene var idag fantastiske til å bidra offensift og skaffeovertallssituasjoner.

Hva trenes spesielt på denne uke?Tilbakespill til Masalin der han med begge bein skal dunke ballen ut innenfor bredden av banen (ikke i lav høyde), 


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 jun 14, 09:21

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det endringene som er gjort nevnt her som er årsaken til at vi har 4-1-0 på de fem siste kampene?

Ja. Uten tvil.

Før rullet vi ball rundt og rundt uten å skape noe som helst. Nå vil vi opp og frem for å score mål. Stor forskjell.

Jeg mener at de aktuelle endringene har gjort enorm forskjell i kampene siden krisemøtet. Det ER nå mer folk i boksen, det er mer bevegelse framover, spesielt på de siste ti meterne, og det er mange flere alternativer for kantspillerne som kommer rundt og får slått inn.

En sånn "forenkling" av spillet representerer også en formidabel endring i den mentale innstillinga. Og det er der jeg tror vi har sett størst forbedring i laget: Det er nå tro på det vi gjør, vi har en enkel plan som drastisk forbedrer uttellingsprosenten, og det er en angrepsvillighet i laget som står i stil med ferdigheter, visjon og taktikk. Jeg har lenge påstått at FFK aldri vil bli et italiensk lag som bare gjør akkurat det de må for å vinne kamper: Tidlig scoring, legge seg i forsvar resten av kampen... Dette er et spill vi ikke ønsker, behersker eller liker, og da skal vi selvfølgelig la det være.  Og det gjør vi nå, og da er det bare å se oppover på tabellen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 05 jun 14, 10:47

Da var det slutt for Roar i Hønefoss. Egentlig akkurat som forventet med de resultatene han har fått. Og ikke minst spillet var jo under en hver kritikk mot oss. Aldri sett et så svakt lag, ikke minst mentalt, spille mot FFK

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 05 jun 14, 12:49

En ny trener skalp til FFK :P Vi tok Reaka sin også ;) hvor mange har vi tatt? tenker på at laget har spilt mot FFK og uken etter på så får de sparken.

 

Men nå skal de sies at Roar er en sympatisk person, og håper at han lykkes vidre( ikke i mot FFK).



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f