Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen-FFK 29 mai 2014 kl: 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 14, 10:26

først en liten nyhet. Berg kan miste kampen

Dommer: Espen Eskås, Haslum IL
Assistentdommer 1: Jim Andre Dyb, Valder IL - Fotball
Assistentdommer 2: Frode Ølmheim, Syril IL
4. dommer: Anders Overgård Hauglund, Lokomotiv Oslo
Dommerveileder: Svein Haugom, Vang FL

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 mai 14, 10:36

Masse spillere ute

Standerholen, Shaswari, Solberg og Dure er alle fortsatt ute med skade. Stene er suspendert for gule kort og Berg er 50/50 etter kampen mot Bryne. I tillegg sliter Aleesami med akillesen.

Når Nystrøm måtte ut etter 45 minutter mot Bryne fordi han var tom, så er jeg veldig usikker på om han også er i kampform

Masalin

Lønn - Grorud - Martinsen - Aleesami

Åsheim - Holmvik

Rafn - Westgaard - Begby

Olsen

Håper på dette laget, men tror nok kanskje Nystrøm starter og da forsvinner nok Lønn ned på benken igjen. Alternativt kan nok også Momo starte på topp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 mai 14, 11:36

Jeg var veldig skeptisk til å signere Nystrøm, og ser mer og mer at vi ikke burde gjort det. Mot Strømmen håper jeg vi får se Lønn-Jenssen og Momo (kanskje ikke fra start men jeg har tro at at disse to vil bli bedre av matching)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 mai 14, 16:30

Har vært litt negativ til momo før denne kampen, syntes han har slitt med å vise noe i de innhoppene han har hatt tidligere. Men sist kam var han mye bedre enn på lenge, så kanskje det er duket for et lite gjennombrudd for han? ellers håper jeg vi bruker de unguttene, Sytesn de gjør det bra hver gang de for sjansen;)

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 mai 14, 21:03

Opprinnelig postet av Rey

Masse spillere ute

Standerholen, Shaswari, Solberg og Dure er alle fortsatt ute med skade. Stene er suspendert for gule kort og Berg er 50/50 etter kampen mot Bryne. I tillegg sliter Aleesami med akillesen.

Når Nystrøm måtte ut etter 45 minutter mot Bryne fordi han var tom, så er jeg veldig usikker på om han også er i kampform

Steike. Er ikke sikkert dette blir så gøy.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 mai 14, 17:42

Berg er ute, så da blir det følgende lag

Masalin - Rafn, Martinsen, Grorud, Aleesami - Holmvik, Åsheim - Olsen, Begby, Nystrøm - Momo

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 mai 14, 17:47
Endret: 29 mai 14, 17:49
Endret av: Plankekæll

Begby som 10'er?

Fryktelig skeptisk nå kjenner jeg. Uansett blir det spennende.

Benken: Jensen, Lønn Jenssen, Lally, Westgaard, Blystad, Chaib, Lopez (alle juniorer)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 mai 14, 17:52

Mange forskjellige oppsett som verserer rundt i dag. Radio Fredrikstad mener Holmvik og Nystrøm(!) skal være de defensive på midten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 mai 14, 18:17

1-0 til FFK. Fantastisk innlegg fra Rafn til Begby som er alene på bakre stolpe. Kjempemål

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 mai 14, 18:34

0-2, Nystrøm. Holmvik med assist.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 mai 14, 18:35
Endret: 29 mai 14, 18:36
Endret av: matsinho

2-0 Nystrøm på corner. Vi spiller bra nå og jeg står fortsatt på at Momo er svært viktig for at vi skal fungere offensivt. River og sliter mye mer enn de andre spissene og gjør spillet mye mindre lett å forsvare seg mot. Med Nystrøm/ Stene er det alt for statisk i angrepspillet og de blir lett plukket opp.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 mai 14, 18:41
Endret: 29 mai 14, 18:42
Endret av: Costanza

God bortekamp i 1. omgang, men vi har også hatt marginene med oss og vært effektive. 2-0 på bortimot to målsjanser, mens Strømmen har hatt to i stolpen. Det kunne like gjerne stått uavgjort, men fint å se at vi kan være såpass distinkte foran mål som Begby og Nystrøm var ved sine scoringer. Synes i likhet med matsinho at angrepsspillet vårt også blir mer uforutsigbart med en bevegelig Momo, selv om den uforutsigbarheten både er positiv og negativ (angrepsspillet blir mindre lesbart både for med- og motspillere). 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 mai 14, 19:25

Strømmensupportere har tydeligvis ikke lært av idiotene i Bergen. Roper la han død i retning 17årige Begby som ligger med hodeskade. Jeg hater sånt. Forkastelig!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 29 mai 14, 19:55

Woho! Slutt 0-2! ...og i grønne drakter. :S

Blir Momo 'egenutviklet' spiller etter denne sesongen? Husker ikke nøyaktig når han kom hit, men jeg ser han er oppført med kamper i mars 2012 også fyller han 21 i desember. Hvordan fungerer egentlig de reglene der?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 mai 14, 19:56

I siget nå. Moro med nok en 3 poenger. Og fortjent. Et eneste lite hjertesukk: Ønsker at Masalin kan bli hurtigere med igangsetting. Er dette et bevisst valg av trener-teamet, eller er det bare Masalin som alltid må drøye noe så forferdelig. Jeg snakker ikke bare om når vi leder og det kan være fornuftig å la tiden gå , men jeg kan ikke huske sist han erobret ballen og hadde en hurtig igangsetting. 

Og med en annen dommer kunne han fort fått frispark mot seg rett utenfor 16-metern da han alltid setter foten utenfor 16-meteren mens han holder ballen i hendene ved utspark.

Men bortsett fra det har Masalin vært en av våre beste denne sesongen og reddet oss gang på gang. Luker han bort disse feilene også er han en av de beste keeperne i 1.divisjon.

Rafn har også overrasket stort så langt. Håper han ikke blir værende ute pga strekkskade.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 mai 14, 20:18

Jeg har et lite hjertesukk til! Prøver å ikke gå for mye på enkeltspillere, men nå må vel Nystrøm snart sette på benken? Scorer et bra mål på corner, men i spillet trekker han seg jo fra duellene. I tillegg er han alt for upresis og gjør en haug av personlige feil med ball.

Enig i at Rafn har blitt veldig god, men samtidig så ser jeg ikke hvordan vi kan fortsette å sette Lønn på benken. Lokalspiller med veldig mye bra i spillet, som trenger matcher. Utrolig morsomt at Begby og Åsheim er så sentrale i kampene våre, så nå mangler det bare å også få i gang Lønn Jensen som har minst tippeligapotensiale. Kan Rafn settes et annet sted? Hva med for eks venstreback? Aleesami er jo så glad i å angripe uansett, så han kan jo spille kant.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 mai 14, 20:19

Opprinnelig postet av aavdst

Og med en annen dommer kunne han fort fått frispark mot seg rett utenfor 16-metern da han alltid setter foten utenfor 16-meteren mens han holder ballen i hendene ved utspark.

Han slipper alltid ballen innenfor streken, og da kan det ikke bli hands.

Kommentatoren gnålet også om dette i tide og utide.

Dette har jeg sjekket nøye tidligere når det gjelder Masalin. Ofte setter han standfoten en halvmeter utenfor boksen, men som sagt slipper han alltid ballen på riktig side av streken. 

Når det er sagt hadde det vært lurt å ta utsparket en meter tidligere, så slipper man å risikere og bli avblåst for hands.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mai 14, 02:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Begby som 10'er?

Fryktelig skeptisk nå kjenner jeg. Uansett blir det spennende.

Benken: Jensen, Lønn Jenssen, Lally, Westgaard, Blystad, Chaib, Lopez (alle juniorer)

 

Tror du kan ete i deg de orda igjen..


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 mai 14, 08:33

Da ble det tur til Strømmen og mye sol i øynene. Jeg veldig happy med innsats som ble vist og dette var en sterk borteseier. Laget blir ikke dårligere av å gi de unge spillerne tillit, og det neste jeg håper skjer er at Rafn blir ving hvor han er best og at Lønn-Jenssen blir back. For å få dette til må Nystrøm hviles noe jeg mener er fornuftig.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 30 mai 14, 08:35


Gledelig med seier og FFK sin gode resultatrekke i det siste. Men er laget friskmeldt og en seriøs utfordrer til opprykk?

Tja vil jeg si. Selvtillit betyr mye i fotball og ingen tvil om at laget nå er i en flytsone og det er ikke lengre opp enn at vi kan komme opp i ryggen på Sandefjord og Tromsø, men er også ikke langt nedover på tabellen heller. Om FFK skal bli å regne med må kamper vinnes hjemme og uavgjort og noen seire borte, vil gjøre at laget vil holde seg i toppen, så enkelt er det.. Kampen i går kunne fort ha bikket annerledes, der Strømmen hadde to skudd i stolpen og hvor Vidar Martinsen fort kunne hatt rødt kort.

Men igjen, et lag i flytsonen vinner slike kamper og gledelig med Ludvik Begby, som viser en herlig innstilling. Gledelig endelig at også Lars Grorud står frem som kaptein. Men vil si at Simen Rafn har vært FFK sin desidert beste spiller så langt i år, håper ikke strekken holder han ute i lang tid.

Litt mer positiv nå enn for noen uker siden da jeg var veldig kritisk til HWL og hva han fikk ut av laget. Men han og trenerteamet skal ha kred at de nå tilsynelatende har klart å snu innstillingen til gutta.

 

 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24