Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Nest-sotra 16 mai kl:18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 14, 10:22

Jeg er veldig usikker om jeg gidder og møte opp.  Tror ikke det vil bli mange på stadion og det kan dem takke seg selv for.


Dommer: Sigurd Smehus Kringstad, Valder IL - Fotball
Assistentdommer 1: Philip Askjer, Eik IF Tønsberg
Assistentdommer 2: Thomas Skaiaa, Sprint-Jeløy, SK
Dommerveileder: Espen Eriksen, Sande Sportsklubb
Kampdelegat: Jan Erik Nordby, Vålerenga Fotball

i mine øyner er Nest-sotra favoritt til og vinne kampen

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 12 mai 14, 10:26

Vi spiller bedre, og på et høyere nivå, enn da jeg begynte å gå på stadion. Ser ingen grunn til å slutte med det, og spesielt ikke 16. mai.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 14, 10:36

spiller vi bedre ?  ja ha akkurat nå ville laget vært i 2 div.

bryr meg ikke om dato så lenge laget spiller ræva og blir pissa på

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 mai 14, 12:46

Altså skal det spilles kamp på Fredrikstad Stadoin 16. mai mot Nest Sotra (som jeg nesten ikke hadde hørt om før inneværende sesong) hvor bortelaget er favoritter. Les f-b.no som sier det samme og vi kan jo bare ta en titt på tabellen og på hva vi har utrettet de siste kampene for å se hvorfor.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 12 mai 14, 12:55

Opprinnelig postet av Erikk

Altså skal det spilles kamp på Fredrikstad Stadoin 16. mai mot Nest Sotra (som jeg nesten ikke hadde hørt om før inneværende sesong) hvor bortelaget er favoritter. Les f-b.no som sier det samme og vi kan jo bare ta en titt på tabellen og på hva vi har utrettet de siste kampene for å se hvorfor.

Jeg oppdaget til min store overaskelse at treneren til Nest Sotra er en jeg kjenner(dog litt perifert). Ante ikke at han var fotballtrener engang.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 12 mai 14, 14:04

Hvis det skal bli stemning på Stadion16. mai MÅ noe skje. Det krever mange tilskuere. Uten at det skjer noe i klubben NÅ kommer det knapt 1500 tilskuere. Klubben må gi oss en god grunn for å komme. Det holder ikke å si "at vi skal snakke ut på mandag", det burde vært gordt etter Kristiansund tapet. Og i allefall etter UllKisa. Heller ikke " at det snur nok snart ". "Vi skal jobbe hardt for å komme tilbake". Tilbake til hva. En begredelig høstsesong 2013. En katastrofal åpning på 2014.Det må komme noe konkret i form av mer hjelp faglig til Håkon W.L. Klubben er ikke kjent for å kaste trenere etter 7-8 kamper. Men skaff ham faglig hjelp. Jocke !! Masse tøv er sagt om mental trener og psykolog. Spillerne liker å spille fotball. For FFK kan de spille foran 5000 fans. Blør de , løper de og publikum ser en plan med spillet får de masse kred. Hødd kampem gav dem stående trampeklapp til  pause.Selv en straffebom fører ikke til noe mobbing eller piping. Fotball i FFK er gøy. Men da må Håkon gå ut å si at vi skal være ballbesittende, vi skal presse høyt, vi skal ha høyt balltempo vi skal doble på kant og vi skal ha raske vinger som slår inn og vi skal ha midtbamespillere som stormer som h...... inn i boksen sammen med Stene. Vi har spillere som kan dette. Jeg vet ikke om vi har en trener som klarer å formidle det videre til laget..... Dette er to forutsetninger som kreves for at vi skal få troa tilbake og komme på Stadion. !!!

---------------------------

moxi-V
Med Tarik til toppen !


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 mai 14, 23:29

Opprinnelig postet av keiko99

spiller vi bedre ?  ja ha akkurat nå ville laget vært i 2 div.

bryr meg ikke om dato så lenge laget spiller ræva og blir pissa på

Tror nok han mente at vi spiller på et høyere nivå enn da han begynte å gå på stadion, og det er jo sant dersom han begynte å gå på kamper mens vi var i 2. divisjon ...

 Jeg støtter Kanogvetalt her - gå på kamp, gjør ditt lille bidrag for at laget skal prestere, så skal jeg gjøre mitt og kanogvetalt skal gjøre sitt. Hver for oss har vi selvsagt mindre innflytelse på kampen enn hver av de 11 på banen, men det er ikke for ingenting at publikum omtales som lagets tolvte mann.

I gode og onde dager ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 mai 14, 08:26

Opprinnelig postet av Tøfflus

I gode og onde dager ...

Der sa(skrev) du det!

Alle som har stått og sunget dette på stadion bør se seg selv i speilet, eventuelt spørre noen voksne hva det betyr.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 13 mai 14, 14:41


Åssen blir det med Grorud?  Ble jo bytta ut mot Ranheim og ble spekulert i skade


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 13 mai 14, 16:31

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Tøfflus

I gode og onde dager ...

Der sa(skrev) du det!

Alle som har stått og sunget dette på stadion bør se seg selv i speilet, eventuelt spørre noen voksne hva det betyr.

Jeg vil fortsatt støtte laget i gode og onde dager Kanogvetalt og vil støtte FFK til jeg engang ligger under torva. Men når FFK ligger på direkte nedrykksplass og vår trener medregnet fjorårssesongen som han hadde hovedansvaret for, ikke får ut potensialet i spillergruppen og varsellampene nå lyser blodrødt, så må det være lov for oss som supportere til å reagere før 2 divisjon er en realitet. Eller mener du at vi supportere bare skal møte opp på stadion, holde kjeft, synge en for alle, alle for en og bare infinne oss i situasjonen? Er jo fordi vi er glade i FFK at vi bryr oss og reagerer. Når FFK med det nest høyeste budsjettet i divisjonen og på papiret den nest beste stallen,  ikke engang er favoritter hjemme mot Nes-Sotra, da må det stilles store spørsmålstegn.........

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 13 mai 14, 17:27

Opprinnelig postet av Lars 29

ikke engang er favoritter hjemme mot Nes-Sotra, da må det stilles store spørsmålstegn.........

 

FFK er klare favoritter i denne kampen.

Odds fra Unibet: H:1,75,  U: 3,60,  B: 4,25.

Kanskje all in på B kan finansiere årets 17. mai-gilde?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 mai 14, 18:24

Opprinnelig postet av Lars 29


Jeg vil fortsatt støtte laget i gode og onde dager Kanogvetalt og vil støtte FFK til jeg engang ligger under torva.


Ved å bli hjemme? Litt av en støtte. Da er det faktisk bedre å møte på stadion og bruke kjeft ...

Vil spillerne bli motivert til å gi jernet for å snu motgangen dersom folk slutter å gå på kamp?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 14 mai 14, 09:34

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Lars 29


Jeg vil fortsatt støtte laget i gode og onde dager Kanogvetalt og vil støtte FFK til jeg engang ligger under torva.


Ved å bli hjemme? Litt av en støtte. Da er det faktisk bedre å møte på stadion og bruke kjeft ...

Vil spillerne bli motivert til å gi jernet for å snu motgangen dersom folk slutter å gå på kamp?

Når og hvor har jeg skrevet at jeg skal bli hjemme og ikke gå på kamp? Litt spesielt å trekke slike konklusjoner på bakgrunn til at man stiller spørsmålstegn til Håkon Wibe Lund og hvordan laget fremstår...

 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 14 mai 14, 12:01

Opprinnelig postet av Lars 29

Når og hvor har jeg skrevet at jeg skal bli hjemme og ikke gå på kamp? Litt spesielt å trekke slike konklusjoner på bakgrunn til at man stiller spørsmålstegn til Håkon Wibe Lund og hvordan laget fremstår...

Nå var jo hele dette sidesporet avledet av Keikos åpningsinnlegg hvor han skriver at han ikke er sikker på at han gidder. Kanogvetalt og jeg selv svarte jo i utgangspunktet på dette. Når du da svarte på et innlegg hvor oppmøte er tema, så gikk jeg i fella ved å lese mellom linjene at du mente det var greit å ikke gå på kamp. Jeg tolket for mye inn i ditt innlegg og beklager det.

Jeg er selvsagt enig i at man skal kunne si fra når man mener ting ikke er på stell i klubben man nå engang holder med.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 mai 14, 15:15

Håper på dette laget mot Nest Sotra.

                                Masalin

Rafn           Marinsen        Dure         Alesami

          westergård    Berg     Åsheim

          Olsen            Stene         Standerholen

På grunn av at jeg vil ha mer offansiv tankegang, så vil jeg bytte Holmvik med Westergård. Dette for å få indreløpere som løper mer fra boks til boks. Hvis Dure er skadet enda så må Grorud inn på stopperplass hvis ikke han også er skadet da.

Mest av alt vil jeg at vi skulle gått over til en 4-4-2 formasjon. da ville jeg hatt dette laget.

                           Masalin

Rafn       Martinsen     Dure     Alesami

                             Berg
Nystrøm             Åsheim          Standerholen

                 Olsen          Stene

Her kunne jeg satt Berg og Åsheim ved siden av hverandre. Men jeg gjorde det slik for å vise at Berg er den som har mest ansvar bakover på banen. Hadde også lyst til å sette Lønn Jensen som høyreback i begge alternativene.

Vi får bare krysse fingrene for at vi får en seier i denne kampen, hvis ikke begynner det se veldig mørkt ut. Hadde vært viktig å fått litt selvtillit til resten av Mai kampene.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 mai 14, 10:45

Noen som vet noe om skadesituasjonen før dagens kamp?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 14, 12:19

Noen som vet sånn ca hvor mange billetter som er solgt til nå? 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 mai 14, 12:23

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet sånn ca hvor mange billetter som er solgt til nå? 

 I går var det ca 3500

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 mai 14, 15:33

3 innlegg i kamptråden på kampdag 16. mai. Hva slags supportere er vi?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 16 mai 14, 16:28

Supportere som har mistet gnisten?

Veldig usikker på hva slags lag vi stiller med i dag. Om det blir store omveltninger i startoppstillingen eller hvordan de har planer for å snu den negative trenden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3