Husk meg
Brukernavn
Passord

Her ble vi lurt igjen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 01 mar 04, 16:53
Falske forhåpninger er noe av det værste jeg vet, det være seg i privatlivet eller FFK. Kan vi egentlig stole på hva Eggen uttaler om spillerforsterkninger lenger?
Les her

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 01 mar 04, 16:59
Opprinnelig postet av thomas
Falske forhåpninger er noe av det værste jeg vet, det være seg i privatlivet eller FFK. Kan vi egentlig stole på hva Eggen uttaler om spillerforsterkninger lenger?
Les her


Ser ikke helt poenget ditt her..

Virker for meg som at ditt eneste poeng er å svartmale situasjonen og Eggen personlig.
Det er klart at resultatene vi ser i dag ikke holder, og vi får nok ikke se noen ordentlige resultater heller før spillerne spiller med litt mere selvtillitt.

Tror IKKE kritikken din er rette måten å gi spillerne selvtillitt på. men det kan hende at jeg tar feil....

Alle skal selvfølgelig få lov til å si sin mening, men jeg synes det går litt over stokk og sten her nå.... :confused:

Rebekka

Knøttespiller

Ble medlem: 17 apr 03
Innlegg: 42

Lagt til: 01 mar 04, 17:03
Endret: 01 mar 04, 17:03
Helt enig med JJunior. Greit at det ikke ser helt bra ut for tiden, men tror nok KTE kan få til dette og.

:ffk:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 mar 04, 17:10
Er så sinnsykt lei av å lese alle disse pessimistiske og anklagende innlegga dine, Thomas.

---------------------------

Macka fra start!


thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 01 mar 04, 17:16
Ok, skal skjerpe meg. Vet at det har blitt mye negativt i det siste, håpet mitt med det negative er at det blir handlet inn spillerforsterkninger som gjør at vi forsatt kan være et Tippeliga når serien er over, noe jeg ikke tror dagens lag klarer siden vi har så liten bredde i laget.
Vi klarer oss i Tippeligaen hvis vi unngår skader, men med skader tror vi detter rett ned i 1. div.
Ingen som vet hvor mye FFK betyr for meg, er så redd for at de skal rykke ned.

ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 01 mar 04, 17:31
Det beste , både her i forumet og i diskusjon "på gata" er selvfølgelig å være positive, og ha tiltro til en frontfigur av tyngde , som KTE er, og det kommer han til å være så lenge han lever i fotballmiljøet !! Vi må ikke tru at han ikke vet hva som skal til for å overleve i TL...:confused:

KAH

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 01 mar 04, 19:39
Det viktigeste vi kan gjøre nå, er å støtte opp om laget uansett hvordan det går. Så lar vi Eggen ta seg av det sportslige. Har kjempe tru på laget når serien starter. Heia FFK!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3