Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kristiansund - FFK - 27. april

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Mki

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jul 13
Innlegg: 3

Lagt til: 28 apr 14, 15:59

Opprinnelig postet av hasse33

Hvorfor var ikke Standerholen med i dag? 

Simen var småskadet, og ble spart pga tett kampprogram.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 28 apr 14, 21:27

Opprinnelig postet av Supreme NTM


Sant det, du har nok rett. Den flyturen tenker jeg tar sin tid med mindre det er direktefly til Kristiansund?

For min egen del hadde jeg hatt en langt bedre oppladning ved å ta fly/buss dagen før, enn å bruke kampdag på reise. Det vanlige er som du sier å komme dagen før. Har flere ganger sett spillerbussen til motstanderlag ganger ankommet Quality på morgen dagen før kamp.

Uansett er det vel et kostnadsspørsmål.

Det går direktefly fra Gardermoen til Kristiansund ja. Har kolleger som bruker det innimellom.

Som du sier er det et kostnadsspørsmål. Hotell koster penger. Og vil man trene på kampdagen må man vel ofte betale baneleie også - jeg regner ikke med at reglene er som i Champions League hvor hjemmelaget er pålagt å stille bane til disposisjon slik at bortelaget kan trene der. Norsk førstedivisjon er på grensen til halvprofesjonell.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 apr 14, 10:40

Jokke går ut mot Håkon Wibe i dagens F-B og mener han var feig og tok ut feil lag mot Kristiansund... Hva mener folket ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 30 apr 14, 11:02
Endret: 30 apr 14, 13:22
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av hasse33

Jokke går ut mot Håkon Wibe i dagens F-B og mener han var feig og tok ut feil lag mot Kristiansund... Hva mener folket ?

For det første synes jeg ikke overskriften på F-B nett speilet innholdet i bloggen. 

Vi blir svekket offensivt uten Alesami, og vi har ingen som kan erstatte han(ville vært rart).

Det jeg har sett av Begby og Lønn-Jensen er veldig lovende, men jeg tror de trenger noe mer muskler på kroppen for å ta steget til A-laget. Synes dette kom tydelig frem mot Oslojuvelene(så lenge disse orket å løpe). At disse kan komme inpå i kamper vi kontrollerer er ok, men å starte er jeg skeptisk til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 apr 14, 11:54

Jeg synes det er viktig å matche unggutta. I kampen mot Kristiansund hadde vi en god muliget til å prøve ut Begby, noe jeg mener Wibe-Lund burde gjort. Når det gjelder Martinsen burde han absolutt spilt, men som stopper med Dure som makker.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3