Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 20 des 13, 14:31

Deter lov og drømme Cool


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 20 des 13, 22:18
Endret: 20 des 13, 22:18
Endret av: matsinho

Gashi sa vel en gang at han aktet å spille FFK opp igjen! Nå er hans sjanse Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 des 13, 22:23

Ja, tipper han gidder å gå fra en fet millionlønning i HIF til en ussel FFK-lønning. 

Gashi kan vi bare glemme. En bra spiller når laget har medgang, en fæl spiller å ha når laget har motgang. 

Nei takk. Det finnes andre spillere der ute. Problemet er at FFK mangler kompetanse i rekkene til å finne disse spillerne. Kompetansen burde vært en skalla fyr som prater svensk, og som er mer enn litt ivrig på Twitter.

God jul! Tongue out


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 des 13, 08:57

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, tipper han gidder å gå fra en fet millionlønning i HIF til en ussel FFK-lønning. 

Gashi kan vi bare glemme. En bra spiller når laget har medgang, en fæl spiller å ha når laget har motgang. 

Nei takk. Det finnes andre spillere der ute. Problemet er at FFK mangler kompetanse i rekkene til å finne disse spillerne. Kompetansen burde vært en skalla fyr som prater svensk, og som er mer enn litt ivrig på Twitter.

God jul! Tongue out

Gashi er helt urealistisk. 

Skal en klubb på FFK'S størrelse ha speidere som reiser rundt i verden for å se på spillere? Hvorfor det, så lenge det finnes oppsøkende selgere/agenter?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 des 13, 09:30

Gashi var slik jeg har forstått det den spilleren som har hatt høyest lønn i FFK gjennom alle tider. At han gidder å komme tilbake slik det er nå med de lønningene som gjelder for tiden er helt urealistisk. Når det gjelder en skalla fyr som snakker svensk og som er flink til å finne spillere i utlandet savner jeg også han.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 des 13, 13:01

Ikke det at jeg tror det blir noen overgang, men er det flere som har lagt merke til at Haraldur Bjørnsson spiller for FFK i Romjulscupen? Da er det jo litt som tyder på at han er ferdig i S08 ihvertfall

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 des 13, 13:07

Opprinnelig postet av Rey

Ikke det at jeg tror det blir noen overgang, men er det flere som har lagt merke til at Haraldur Bjørnsson spiller for FFK i Romjulscupen? Da er det jo litt som tyder på at han er ferdig i S08 ihvertfall

Hvis jeg kunne valgt mellom Björnsson og Masalin hadde jeg valgt Björnsson any day. Masalin er noe av det mest uinspirerende jeg ser på en fotballbane.

Hvis det er slik at man signerer Björnsson og beholder Masalin er det tullete. Da har vi to gode keepere, og mister muligheten til å signere en utespiller til.

Fytti gjesp, dette går mot en kjeeeeedeeeeliiiiig overgangsvinter for FFKs del...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 des 13, 00:37

Ardian Gashi går mest sannsynlig til Vålerenga.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 22 des 13, 08:07

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Rey

Ikke det at jeg tror det blir noen overgang, men er det flere som har lagt merke til at Haraldur Bjørnsson spiller for FFK i Romjulscupen? Da er det jo litt som tyder på at han er ferdig i S08 ihvertfall

Hvis jeg kunne valgt mellom Björnsson og Masalin hadde jeg valgt Björnsson any day. Masalin er noe av det mest uinspirerende jeg ser på en fotballbane.

Hvis det er slik at man signerer Björnsson og beholder Masalin er det tullete. Da har vi to gode keepere, og mister muligheten til å signere en utespiller til.

Fytti gjesp, dette går mot en kjeeeeedeeeeliiiiig overgangsvinter for FFKs del...

Masalin har signert ny kontrakt som innebærer at når han legger opp så går han til full-tid som keepertrener. Og han er spillende keepertrener per idag.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 des 13, 11:18

Spillende keepertrener for hvem da? Ikke seg selv håper jeg?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 des 13, 12:27

Er det slik at familien til Gashi fortsatt bor i byen?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 des 13, 13:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis jeg kunne valgt mellom Björnsson og Masalin hadde jeg valgt Björnsson any day. Masalin er noe av det mest uinspirerende jeg ser på en fotballbane.

Hvis det er slik at man signerer Björnsson og beholder Masalin er det tullete. Da har vi to gode keepere, og mister muligheten til å signere en utespiller til.

Fytti gjesp, dette går mot en kjeeeeedeeeeliiiiig overgangsvinter for FFKs del...

Synes uinspirerende er en utrolig rar betegnelse å gi til en keeper. Masalin er et hakk vassere enn Björnsson. Om vi signerer med Björnsson og har to gode keepere er ikke det tullete i det hele tatt. Det er mange tilfeller i løpet av de siste sesongene at vi har manglet nettopp dét - to keepere og ikke kun én.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 des 13, 15:14

Jeg mener det er tullete å gå for to gode, etablerte keepere i Adeccoligaen når vi er en klubb uten penger og gode utespillere.

Da er det bedre å droppe og hente Haraldur Björnsson og heller bruke disse lønnsmidlene på en utespiller.

På meg virker Masalin uinspirerende. Det meste går i sirup, og man blir ikke akkurat engasjert av å se på han. Han er dog mye bedre enn Björnsson på nærskudd. Der holder han faktisk høy tippeligaklasse. Når det gjelder feltarbeid, fotarbeid osv synes jeg islendingen er bedre.

Som sagt, hvis jeg skulle valgt mellom disse ville jeg valgt Björnsson uten å blunke.

Nå er uansett ikke dette noe tema da Jon Henrik Masalin har signert en ny kontrakt. Og bare for å ha sagt det, han er absolutt en toppkeeper i Adeccoligaen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 des 13, 21:18

kommer det ingen kan vi glemme opprykk 2014

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 des 13, 23:46

Er et par Bosmanspillere tilgjengelige og! Noen er av åpenbare grunner ikke tilgjengelige, men er jo noen spennende typer her.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 25 des 13, 13:12

Hvilke type spillere kan vi forvente å få inn i stallen nå i januar 2014? Noen som har 'hete' tips?

En viktig faktor er å finne spillere som er 'sterke' i hodet.....krever litt mere å spille for FFK enn Ranheim.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 07 jan 14, 22:18

Vår første forsterkning i 2014 er klar. Onsdag ettermiddag forteller vi hvem! 

https://www.facebook.com/Fredrikstadfk

 

Nå folkens... Kom med ryktene! Simen? Björnsson? Gudjohnsen?


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 07 jan 14, 22:22

Alagie Sosseh


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 07 jan 14, 22:41

skal bildet være av spilleren? brenne spilte i hvert fall ikke med stabburet på drakta

---------------------------

med ffk til champions league!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jan 14, 22:51

Tore P har tweetet den saken på Twitter, så da er det muligens en av hans spillere? Hvem er det han har i stallen sin som kan være aktuell for oss?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 11 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24