Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 31 mar 14, 18:51

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 31 mar 14, 19:02

Spennende. Det er nok en bra forsterkning for oss.

Standerholen,Julius,Berg,Holmvik og Nystrøm er vel fort den beste midtbanen i adecco'n ?

(hvis vi setter opp en 4-5-1 da. )


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 31 mar 14, 19:10

Syntes personlig dette er underlig, syntes vi har nok midtbanespillere. Vi hadde vel trengt en ny midtstopper., den delen er vår svakeste plass, kun Dure som holder mål. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 14, 19:14
Endret: 31 mar 14, 19:18
Endret av: Rey

Merkelig signering IGJEN. Venstrebacker og spesielt venstrekanter har vi jo ingen av fra før av. Av fire spillere inn i år, så har vi hentet tre kantspillere, der vi har aller best dekning.

Lukter nesten Haitam ut av denne signeringen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 31 mar 14, 19:19

Opprinnelig postet av Rey

Merkelig signering IGJEN. Venstrebacker og spesielt venstrekanter har vi jo ingen av fra før av. Av fire spillere inn i år, så har vi hentet tre kantspillere, der vi har aller best dekning.

Ganske så sikker på at han er tiltenkt en rolle sentralt i banen, som indreløper. Er uansett enig i at det ikke er i denne posisjonen vi helst trenger forsterkninger. Hadde helst sett at en ny midtspiss hadde kommet inn.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 14, 19:54
Endret: 31 mar 14, 19:58
Endret av: kjell-H

Han er god venn av Grorud? Detta blir bra Tongue out Nei ifra spøk til alvor så ønsker jeg han velkommen til FFK! Hadde håpet på en spiss inn!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 31 mar 14, 20:04

Syns det her var svært så bra valgt. Vi har en LANG sesong forran oss i Adecco. En erfaren spiller i en ellers ganske ung lagdel er bra. Det gir konkurranse på plassene og en mer stabil midtbane. En rask spiller som passer fint inn i systemet vi spiller og som i tillegg man vet kan være en bidragsyter i spillergruppa. 1000 ganger bedre enn en pengejagende Brenne.

Utviklingen de seneste ukene trives jeg meg. Hurtig og offensiv fotball som også i siste kamp har ført til uttelling i form av mål. 3-0 mot HamKam og deretter signering av Holmvik... alt samtidig som man prioriterer økonomisk konmtroll. Får håpe folk ser utviklingen og finner veien til stadion på søndag. Hadde vært fantastisk med over 7000 tilskuere og god gammel stemning! :)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 14, 20:14

Er han egentlig venstre back? eller hvor på banen spiller han?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 14, 20:55

Han har spilt mest back og ving, men skal spille på midten i følge han selv på f-b.no nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 31 mar 14, 20:56

Opprinnelig postet av kjell-H

Er han egentlig venstre back? eller hvor på banen spiller han?

Sier selv til f-b.no at han skal spille sentral midtbane.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 mar 14, 21:36

Men jeg håper at ung gutta våres også får bra med spille tid i år. Det er veldig viktig! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 mar 14, 21:42

Hva med Zymer Bytyqi? Et av norges aller, aller største talenter som sårt trenger spilletid og kan spille spiss. Tipper han vil gå veldig billig. Bare noen timer igjen, så det blir vel med drømmen, dog.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 14, 21:44

Han mener jo selv at han er for god for Sandnes Ulf. Store holdningsproblemer virker det som og klubben hans har tidligere ikke vært interessert i å selge han til Molde eller Godset og har også nektet å si opp utlånsavtalen med Sandnes Ulf.

Skjer nok ikke

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 mar 14, 22:01

Han mener selv han er for god til å sitte på benken til SULF, noe jeg egentlig er enig i. Virker til å ha et alt for stort ego, som noen må få has på. Veldig rart at han har fått så få sjanser i Sandnes. Strømsgodset og Molde har visstnok takket nei til han nå nylig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mar 14, 22:54

kommer det fler ?

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 31 mar 14, 22:57

NEI - ikke i dette vinduet!

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 mar 14, 23:17

Opprinnelig postet av Rey

Merkelig signering IGJEN. Venstrebacker og spesielt venstrekanter har vi jo ingen av fra før av. Av fire spillere inn i år, så har vi hentet tre kantspillere, der vi har aller best dekning.

Lukter nesten Haitam ut av denne signeringen

Helt enig.

Jeg forstår ikke helt hva som er tanken her. Som du sier har vi masse kantspillere og to gode venstrebacker i Aleesami og talentet Begby.

Ser de på Holmvik som indreløper? Og hvis det går på bekostning av Åsheim og Westgaard er det synd.

Jeg ser på han som venstreback, og der blir han backup for Aleesami. Synd også for Begby som trolig skyves lenger bak i køen.

En mulighet jeg ser er å skyve Aleesami inn som stopper sammen med Duré, og Holmvik som back. I så tilfelle hadde det vært supert hvis vi endelig hadde fått kvittet oss med vår kjære Grorud.

Uansett er det positivt med større og bedre tropp, noe som vil styrke våre opprykksmuligheter.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 31 mar 14, 23:20

Blir ikke kvitt Grorud i år. han er kaptein.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 31 mar 14, 23:22

Vi har et relativt ungt lag, og det kan virke som at signeringen av Berg og Holmvik kan være en ide for å bygge rutine. Var svært tydelig i fjor at vi ikke hadde nok spillere som kunne ta ansvar på banen. Grorud var vel det nærmeste vi kom, og det klarte han ikke alene. Med Durè tilbake og Holmvik og Berg inn har vi nå hvertfall tre og kanskje til og med fire som kan holde moralen oppe.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 31 mar 14, 23:24

Opprinnelig postet av Albin

Blir ikke kvitt Grorud i år. han er kaptein.

Ja, dessverre.

En aldri så liten skandale når man har Christian Berg på laget, og når Grorud ikke er noe klart førstevalg som stopper.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 11 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24