Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkortsalget

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 13 jan 14, 21:14

men det skjer ikke så mye neagativt heller og det er bra Cool


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 13 jan 14, 21:20

Da var sesongkortet mitt i boks (Mest sannsynlig den eneste på Geilo som har sesongkort på Fredrikstad stadion)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 jan 14, 21:36

Opprinnelig postet av Albin

men det skjer ikke så mye neagativt heller og det er bra Cool

Kjempeflott.

Men det skaper heller ingen entusiasme.

De som styrer skuta nå gjør en god jobb. Jeg er mer skuffa over fredrikstads befolkning og ikke minst pengefolk aka Høili.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 13 jan 14, 22:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Albin

men det skjer ikke så mye neagativt heller og det er bra Cool

Kjempeflott.

Men det skaper heller ingen entusiasme.

De som styrer skuta nå gjør en god jobb. Jeg er mer skuffa over fredrikstads befolkning og ikke minst pengefolk aka Høili.

ETter hva Høili har skrevet tidligere, virker det som om han vil ha med en del flere før han spøtter inn penger. Han selv mener jo at man må helst opp i TL til neste år og satse, men han vil nok ikke gjøre det alene om jeg tolket det riktig.

 

 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 13 jan 14, 23:19

Man kommer ikke opp i Tippeligaen etter 2014-sesongen (mest sannsynlig) slik man holder på nå. Sjansene er nok større om et par sesonger hvis enkelte av spillerne gidder å vente så lenge.

Det er nå man må satse, ikke om hundre år når alt er for sent.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 14 jan 14, 00:53

Om, når eller hvordan de skal satse avhenger vel også mye av om noen/hvilken spillere som er på vei ut.

Tror det kommer mer, men de ønsker denne gangen å ha mest mulig kontroll. Ikke satse alt på en signering som i etterkant viste seg å bli "feil" fordi andre nøkkelspillere forsvant.

Er optimist Cool

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 jan 14, 01:01

Som sagt, jeg klager ikke på klubben. De driver endelig edruelig og fornuftig.

Det er andre folk i byen - både mannen i gata og folka med pengesekken jeg klager litt på.

Men men, folk får gjøre som de vil. Jeg vil ha FFK opp og frem, og da må mange flere folk som påstår at de er FFK-supportere bidra til det ved å kjøpe seg sesongkort.

Takk for meg.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 jan 14, 09:20

Publikum må stille opp og vise at de ønsker en toppklubb i byen. Så må medlemmene velge rett folk til å styre skuta. En bærekraftig klubb med et stort publikum vil være attraktive for sponsorer/investorer og et enda større publikum.

Det er deg og meg det kommer an på, og ikke dem.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 jan 14, 13:13

1204 solgte sesongkort pr. 20. januar 2014.

Dette blir garantert (om det ikke skjer et under) tidenes dårligste publikumssnitt på Nye Fredrikstad Stadion.

Skremmende dårlig.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 jan 14, 15:24

Neida. Litt positivitet i starten av sesongen så kommer folk ramlende inn stadionportene igjen. Blir bra det her :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 21 jan 14, 23:36


Da legger jeg inn penger for mine sesongkort, at folk er på vent har selvfølgelig å si med terminlisten å gjøre. Viser det seg at det også i 2014 blir flyttet flere enn 2-3 helgekamper hjemme til gratiskamp på TV2 Zebra på mandager så kutter jeg også ut mine etter sesongen med mindre noe spesielt spennende skjer.

Mandager er folk busy med annet, så enkelt å forstå. Mistet 3-4 hjemmekamper ifjor grunnet dette, jævli irriterende ....Kjenner flere som ligger på vent på grunn av dette.

Geir Bakken & co har fortsatt en stor jobb å gjøre her med å sikre garantier mot dette mandagssurret og formidle dette ut til de ventende. Men det ser jo ikke ut til at de får til noe her, tråkig at det som i utgangspunktet er positivt ment (TV kamper), skal slå beina under på klubber med anerkjennelse og gode fasiliteter. Men NFF og partene rundt mediaavtalen driter vel i dette.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jan 14, 08:48

Å tro at FFK ikke får mange mandagskamper denne sesongen er omtrent som å tro på julenissen.

Vi er - like it or not - den mest meritterte, kjente, interessante og flotteste klubben i Adeccodassen. Vi har forøvrig også de soleklart flotteste draktene. 

Uansett, et Fredrikstad Fotballklubb er den klubben de kommer til å vise mest på tv. Enkelt og greit.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 22 jan 14, 20:03

Håper og trur salget vil enda ca på busjettet i år, regner med att det kommer til å bli litt mere fotball feber i folket når treningskampene  er i gang og ting begynner å gre seg til;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jan 14, 21:08
Endret: 22 jan 14, 21:11
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Plankekæll

Å tro at FFK ikke får mange mandagskamper denne sesongen er omtrent som å tro på julenissen.

Jeg tror faktisk på julenissen. Det er snakk om at de skal vise Tippeliga på mandager denne sesongen. Kan ikke se helt for meg at de da skal vise Adecco samme dag.

EDIT: Legger ved link også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 jan 14, 21:09

Dæven, kanskje julenissen finnes likkavæl! Laughing


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 jan 14, 22:44
Endret: 22 jan 14, 22:44
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Rey

Jeg tror faktisk på julenissen. Det er snakk om at de skal vise Tippeliga på mandager denne sesongen. Kan ikke se helt for meg at de da skal vise Adecco samme dag.

EDIT: Legger ved link også

Pris Herren! Pris gjerne julenissen også.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 23 jan 14, 08:40

Bare de ikke innfører tirsdagskamper igjen


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 jan 14, 18:02

Er det mange her inne som fortsatt sitter på gjerdet å venter litt før de fornyer sessonkortene sine?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 jan 14, 23:01

1306, stiger sakte men sikkert;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 jan 14, 11:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dæven, kanskje julenissen finnes likkavæl! Laughing

Han gjør nok ikke det Yell

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24