Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Strømmen, Søndag 3. November kl. 13:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 okt 13, 23:31
Endret: 09 nov 13, 03:14
Endret av: arte et labore

Da er det snart klart for siste rundt i årets adecco liga, for håpe folk for ræva opp av soffan og støtter gutta og lager liv slikt att vi får en god avsluttning på sessongen.  Hadde vært allright å fått inn 5000 på stadioen, men dette er vel kanskje for mye å forlange?? (syntes det burde være mulig, men er redd vi ligger mere rundt 4000)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 29 okt 13, 07:29

Jeg tipper det blir sesongverste med ca 3000 tilskuere.

Håper på dette laget:

Håvar Jensen

Ola Lønn Jenssen             Vidar Martinsen                 Kevin Duré                   Ludvig Begby

Håvard Åsheim                  Julius Adaramola          Hans Erik Ramberg

Simen Rafn                                 Filip J. Westgaard                           Rozhat Shaswari


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 29 okt 13, 08:10

I og med at de gir bort 1000 gratisbilletter har jeg et håp om 4000 på tribunen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 13, 23:31

Dommer: Sigurd Smehus Kringstad, Valder IL - Fotball
4. dommer: Ole-Alexander Bustgaard Valen, Kråkerøy IL
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Jan Erik Nordby, Vålerenga Fotball

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 nov 13, 08:47

Nå er vel kampen 3 november :p

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 02 nov 13, 09:02

Har folk gitt opp og lagt sessongen bak seg alt eller? Kjeldent dårlig med aktivitet her om dagen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 13, 10:01
Endret: 02 nov 13, 10:02
Endret av: keiko99

Det er jo ikke rart så lenge spillere har bedt om at det skal bli sånn. altså hvem så for seg at vi skulle kjempe om en 10 plass Frown

jeg er sikker på at hadde vi vært blant dem som er på kval eller rett opp hadde vi hatt mye mere og gi.

Dette er rett og slett svak innsats av spillere over tid som har ført til at folk mister lyst.

om vi kommer på 10 eller 11 er jo samme F.... det er ikke der vi skulle vært og vi kan ikke skylde på så mye siden Stabæk som har hatt mye mere krise en oss og dem kjemper om og gå rett opp..

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 02 nov 13, 10:07

Det er sjeldent dårlig med aktivitet overalt egentlig. Kan egentlig ikke si noe annet enn at det er forstålig heller.

I forhold til forventningene som ble lagt opp til før sesongen, har vi spilt ræva fotball. Resultatene er langt under det man forventet og vi kan ikke berge sesongen på noen som helst måte. Har ingenting å spille for.

Det er lite nytt som skjer i klubben som kommer ut i media. Alt avhenger av stadion og hva som skjer med den og der er det ingen løsning før til jul, så det er lite å diskutere om den. Lite nytt å komme med i den diskusjonen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 13, 12:34

Personlig synes jeg forventningene før sesongen var for høye hos en del, men vi burde gjort det bedre enn en plass midt på tabellen. Vi burde definitivt klart en kvalikplass. At ting datt slik sammen mot Ham-Kam og Kisa når det endelig så ut til å gå mot en god sesongavslutning, er ekstra skuffende.

Jeg synes ikke det er rart at aktiviteten på forumet har vært dårlig i høst. Vi har ligget rundt midten av tabellen hele sesongen, det engasjerer ikke. I tillegg har det etterhvert blitt ganske stille rundt utenomsportslige ting - i påvente av en avgjørelse i stadionsaken. Akkurat denne stillheten må jeg si jeg liker ...

Nå er straks sesongen over. Jeg håper at kampen mot Strømmen blir en avslutning med stil, så vi kan ta med oss litt optimisme inn i den lange vinteren hvor vi venter på neste sesong. Jeg føler meg ganske sikker på at den blir bedre enn denne.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 nov 13, 16:35

Det er ikke noe sæ9rlig å tenke på at det skal spares 10 millioner  kroner til neste år og det på sportslige, det er ikke lett å tenke positivt når slikt skal skje og at stallen våres ikke tåler skader, det er jo bevist til gangs i år, at flere av jrspillerne ikke klarer nivået enda

Spørs hvordan sesongkortsalget går, for denne sesongen har ikke akkurat gjort det fristende til å kjøpe noe som helst


 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 13, 18:00

Vel, forhåpentligvis kan noen av de millionene spares på stadionkostnader ... jeg nekter å tro at det er ti millioner å spare på lønninger hos spillere, sportslig ledelse og støtteapparat.

Sesongkortsalget vil nok lide under det faktum at vi har spilt så få kamper på søndager i år. Vi har flest mandagskamper av alle lagene i Adeccoligaen i år, til tross for at vi falt ut av toppkampen tidlig. Og klubben har lite makt over TV2 og Cmore, så man kan ikke gjøre noe med det.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 13, 23:17
Endret: 03 nov 13, 05:08
Endret av: keiko99

jeg håper vi avslutter med seier da

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 nov 13, 12:43


Laget:

Haraldur Bjørnsson

Vidar Martinsen - Lars Grorud - Kevin Dure - Haitam Aleesami

Håvard Åsheim - Julius Adaramola - Simen Rafn

Filip Westgård - Robert Stene - Momo Guye

På benken stiller vi med kun fire (!) spillere, og det på hjemmebane: Håvar Jensen, Ole Strømsborg, Ola Lønn Jensen, Ludvig Begby

 


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 03 nov 13, 14:20

Fint frisparkmål av Aleesami Smile 

Bortsett fra det, ingen stor kamp gitt. 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 nov 13, 14:56

Da var sesongen over og vi klarte ikke å vinne denne kampen heller. Et nytt svært turbulent utenomsåportslig år, med svært skuffende resultat også på banen. At vi ikke skulle havne på øvre halvdel i årets adeccoliga hadde jeg aldri trodd, vi er nærmere nedrykk enn opprykk. Samtidig går det ann å se lyspunkter i at flere unge spillere holder adecconivå. I tillegg er førstesesongen til Julius veldig bra, og jeg frykter faktisk at han kan snappes av TLklubber før neste sesong. Takk for i år FFK, bedre lykke neste år. Da kommer vi til å trenge mye mer trøkk! 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 13, 14:59

Dette er skuffende... vi ser igjen at dem ikke gir alt

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 nov 13, 15:21

Nedjusterer budsjettet med cirka ti millioner neste år http://www.f-b.no/sport/troppen-er-snart-spikret-1.8123818


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 nov 13, 15:29

Det her var en flau og feig avslutning på sesongen. Hva i svarte er det som skjer i sluttminuttene? Ikke noe løping i det hele tatt og når vi får dødball oppe ved Strømmens mål, så gir trenerne beskjed om å holde igjen spillerne? FEIGT! Vi har ikke noe å tape på å sende opp spillere. Vi går hverken opp eller ned, men velger heller å avslutte sesongen på en flau og feig måte, som igjen fører til at  vi får baklengs i mot.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 nov 13, 15:33
Endret: 03 nov 13, 15:43
Endret av: Patrioten

http://www.f-b.no/ffk/direkte-opprykk-er-malet-1.7782300

 

Direkte opprykk, færre enn 30 baklengsmål, færre unødvendige kort og flere mål på dødball. Det er noe av FFKs målsetting for 2013.

 

Vi slapp inn 43 mål, vant kun 6 hjemmekamper og vi fikk nok av gule kort?

Så det med målsettingen gikk ikke akkurrat FFKs  vei.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 13, 17:07

vi endte på 10 plass Frown

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3