Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Ham/Kam- FFK, Søndag 20. oktober kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 okt 13, 08:52
Endret: 26 okt 13, 18:38
Endret av: Rey

Dommer oppsettet har ikke kommet. er litt for tidlgt, men vi kan jo snakke om kampen og sette opp laget, men vi er vel enig om at laget bør se ut som det som var da vi spilte mot bryne eller syns dere at stene skal komme inn ?

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 13 okt 13, 10:31

Syntes stene fortsatt skal sitte på beken fra start, selv om han viste mye bra i bryne kampen har han mere og gå på og han har hatt flere dårlige kamper enn bra den siste tiden. Westgård spillte seg ikke ut, og jabbie er sikkert tilbake på midten til helgen. så samme start som sist mener jeg. Unggutta spiller mye bedre sammen en de andre. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 okt 13, 11:08

Opprinnelig postet av malurt

 jabbie er sikkert tilbake på midten til helgen.

Hvis han så dobbelt når han ble tatt av banen og måtte på sykehus er jeg ikke helt sikker på det. Da kan det nok være fornuftig å hvile han litt. I så tilfelle kan Westgaard være på midten med Stene på topp.

Til neste kamp er også Dure tilbake. Da har man brått et luksusproblem bak i forsvaret også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 okt 13, 11:26


Det er vel i denne kampen som avgjør om vi når kvalikken, eller ikke,med tap er vi nok ferdig. For håpe at det er mange som drar og støtter FFK. Hvor mange tror dere vil dra? 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 okt 13, 10:30

Håper på dette laget:

Haraldur Björnsson

Simen Rafn              Vidar Martinsen              Kevin Duré                Haitam Aleesami

Filip J. Westgaard       Julius Adaramola        Hans Erik Ramberg

Rozhat Shaswari                              Robert Stene                      Simen Standerholen


Da tar jeg utgangspunkt i at Khalifa Jabbie ikke er 100%, men det hadde vært fint hvis han hadde vært tilgjengelig til å sitte på benken.

Simen Rafn har vært strålende på backen de to siste kampene, og jeg vil gjerne at han fortsetter der.

Kevin Duré er vår beste stopper, og i min verden danker han derfor ut Lars Grorud som jeg rangerer bak både Duré og Martinsen. Hurtigheten til Vidar er det også fint å ha mot Ham-Kam. Da kan FFK stå høyere i banen.

Robert Stene fortjener å starte etter forrige kamp. Han hadde faktisk en fin kamp der han også jobbet bra i perioder. Han har uansett masse å gå på. La oss håpe selvtilliten hans har fått en oppsving.

Filip Westgaard fortjener også å starte kampen etter noen fine opptredener i det siste.

La oss håpe at også Nicolay Solberg også blir skadefri snart. Hva feiler det egentlig gutten? Han skulle vel i utgangspunktet vært ute i 2-3 uker, nå har det vel snart gått et par måneder. Noen som vet?

Momo Gueye kan gjerne komme innpå etterhvert. Han har ikke vist noen ting som skulle tilsi at han fortjener en plass på laget.

Vi slår Ham-Kam med dette laget. Smile


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 okt 13, 11:49

Hva er sannsynligheten for at Jabbie er tilbake? Vil gjerne prøve meg på det "innovative" Høgmoliknende talloppsettet.

                               Bjørnson

                   Durè                   Martinsen

  Rafn         Jabbie             Ramberg        Aleesami

         Rozhat           Julius           Standerholen

                               Stene

Da kan Stene ligge nærmere offsidegrensa og være først på innlegg fra backene. Da slipper han å være så mye innvolvert i det offensive spillet, men være mer avslutter. Virker som det passer han bedre for å si de mildt. Rozhat, Julius og Standerholen har allerede vist prov på svært gode kombinasjonsrelasjoner på små flater, og backene kan få enda mer autostrada på kantene for å komme til innlegg. Sannsynligheten for at taktikken til Wibe blir gjort om er liten, men det er ikke så stor forandring i forhold til dagens utgangspunkt =)


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 14 okt 13, 14:28

Opprinnelig postet av matsinho

Hva er sannsynligheten for at Jabbie er tilbake?

Jabbie ute resten av sesongen Frown

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 okt 13, 15:00

Faen!! Endelig begynner vi å få litt konkurranse om plassene, også skjer dette. Dette trengte vi ikke. Nå synker sjansene for en evt kvalik og i beste fall et opprykk. 

God bedring til Jabbie som har hevet seg kraftig de siste 8-10 kampene. Han begynte virkelig å nærme seg toppnivået sitt.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 okt 13, 15:09

Utrolig trist at Jabbies skade var såpass ille. Ønsker han god bedring.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 okt 13, 15:45


Ønsker ham også god bedring.

Det er da virkelig maks uflaks også - er jammen ikke ofte man er ute i ukesvis etter å ha blitt truffet av ballen!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 okt 13, 09:56

Dommer: Petter Kristiansen Toppe, Bergen Nord, FK
Assistentdommer 1: Christian Falbach, Gjøvik-Lyn, SK
Assistentdommer 2: Runar Langseth, Levanger FK
4. dommer: Jørgen Haugen, Kurland
Dommerveileder: Arild Haugstad, Faaberg Fotball
Kampdelegat: Kjell Johan Hansen, Ullensaker/Kisa

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 19 okt 13, 19:55

1-2 og vi er fortsatt med i kampen om kvalik. hva trur dere?

Noen som har sett noen kamper fra hamkam i det siste? 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 okt 13, 20:03

Opprinnelig postet av malurt

1-2 og vi er fortsatt med i kampen om kvalik. hva trur dere?

Noen som har sett noen kamper fra hamkam i det siste? 

Er vi ute om vi vinner 2-0 i stedet for 2-1? Tongue out

Tror vi vinner. Sist jeg så Ham-Kam var de riktignok gode (mot Sandefjord), men det nivået FFK hevet seg til mot Glimt og Bryne er høyere enn hva Ham-Kam har inne.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 19 okt 13, 20:45

beste hadde vel vært å vunnet med 3 mål, da får vi bedre målforskjell som vi trolig vil trenge;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 13, 12:54

Info føre kamp

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 okt 13, 13:10

Leser litt på hamkam sitt forum, virker som dem ikke har helt trua på seier mot oss i dag, men fornøyd med uavgjort. possitiv lesning for oss, og får håpe vi klarer å ha like bra insatts som de 2 forige kampene så trur jeg dette blir i alle fall 1 poeng hvis ikke 3;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 okt 13, 13:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper på dette laget:

Haraldur Björnsson

Simen Rafn              Vidar Martinsen              Kevin Duré                Haitam Aleesami

Filip J. Westgaard       Julius Adaramola        Hans Erik Ramberg

Rozhat Shaswari                              Robert Stene                      Simen Standerholen

Grorud og Shaswari er også ute i dag. Begynner å bli tynt da. Alternativene da blir Rafn fram som kant, Vidar som back og Strømsborg som stopper eller Momo rett inn på plassen til Shaswari

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 okt 13, 14:01

hva skjer med shaswari? ;/ 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 okt 13, 14:03

Skadet tå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 okt 13, 14:47

Er det noen med litt kompetanse på Cmore/csports sine sendinger som kan se om kampen sendes gratis eller mot betaling der i dag?

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24