Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 04 nov 13, 16:14

Veldig bra skrevet og du har rett i det du skriver.

At klubben / trenerteamet har valgt å ikke ta med Ole Strømsborg videre er vel for de fleste en gåte!

Han har spilt godt de få gangene han har fått prøvd seg iår, i tillegg til godt spill også ifjor. Og den måten han ble hentet tilbake til oss på, burde klubben gitt gutten en fair sjansje.Her sitter vi igjen med en aldrende kaptein som ikke på noen måter har innfridd med videre, nei skjønn det den som kan. Skulle så gjerne sett Martinsen, Dure, Berg og Strømsborg i troppen neste år-

Å når det gjelder Stene, så har jo han uttalt at klubben ikke har svart til forventningene (som om han har det selv)

Så oppsummert burde både Stene og Grorud fått slippe neste år!

 

 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 nov 13, 18:05

Opprinnelig postet av mysthical

Her har man en grei oppsumering av hvordan godset kom seg ut av en tilsvarende situasjon som vi er i dag.

Bare å drite i det som står om spillere på 30+ inn. Grunnen til at de rykket opp var ikke at de var over 30, men at de var gode nok. Det man skal dra noe ut av denne artikkelen som er ubetalelig uansett hva en driver med er det de tre ordene: fellesskap, kameratskap og samhold. Det virker det å ha vært total mangel på i FFK.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 nov 13, 18:10

Opprinnelig postet av mysthical

 Pga pengemangel da satset de bevist på spillere 30+ fordi de var billige og de skulle opp fra adecco. 

Vi kan jo ikke ha en trener som yngstemann heller ;)


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 05 nov 13, 08:42

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av mysthical

 Pga pengemangel da satset de bevist på spillere 30+ fordi de var billige og de skulle opp fra adecco. 

Vi kan jo ikke ha en trener som yngstemann heller ;)

Funka jo bra på trosvik da ;) hehe

Men sier ikke at vi skal gjøre som godset, bare dro frem en artikkel som fortalte litt om hvordan godset hadde bygget opp laget igjen siden de ble nevnt som eksempel i denne tråden.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 nov 13, 19:57

Ham-kam er med.

den 10 ser vi hvilket av neste laget som er med

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 nov 13, 20:56

Opprinnelig postet av keiko99

Ham-kam er med.

den 10 ser vi hvilket av neste laget som er med

Ikke glem Hødd, som tapte med samme sifre mot Mjøndalen som Ham-Kam tapte med mot Ranheim.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 nov 13, 15:39
Endret: 10 nov 13, 16:22
Endret av: Knuty

Ny kvalikkamp i dag, Mjøndalen spiller hjemme mot Ranheim.

Etter en drøy halvtime leder Ranheim 2-0, og da har de i tillegg bommet på straffe.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 nov 13, 15:52

Hvis vi ser på Nettavisen har Ranheim hatt to heldige mål og forsvart seg godt. Med andre ord Ranheim som vi kjenner dem. Nesten så jeg håper de rykker opp slik at vi slipper dem neste år.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 13, 16:23

Mjøndalen blir nok og finne i adeccoen. Ranheim skal ut i kval mot ett tippeliga lag og hvem det er må vi nok vente med hehe

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 nov 13, 16:35
Endret: 10 nov 13, 16:35
Endret av: Knuty


Mjøndalen blir å finne i Adeccoen også i 2014, ja. Ranheim punkterer nok kampen med 1-4, med et drøyt kvarter igjen.

Ranheim klare for dobbeltoppgjør mot et tippeligalag. I kveld får vi se hvem det blir.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 13, 16:37

Nær sagt samme hvem det blir, håper jeg de slår Ranheim. Vil være for galt om farmerlaget til RBK skal ta turen opp.

Samtidig må jeg jo innrømme at jeg ønsker meg lokaloppgjør mot smurfene til året.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 13, 19:29
Endret: 10 nov 13, 19:32
Endret av: keiko99

Tromsø og hønefoss er også nede

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 nov 13, 19:50


Tromsø og Hønefoss går ned ja - og Sarpsborg må spille kvalikk mot Ranheim.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 13, 19:53

jeg skrev det, men så skåra sarp også var dem på trygg plass, men så kom viking tilbake.

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 10 nov 13, 19:58

Synd med Tromsø. Hadde håpet vi slapp dem neste sesong. De vil være storfavoritt til å rykke opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 nov 13, 20:06

Opprinnelig postet av Rey

Synd med Tromsø. Hadde håpet vi slapp dem neste sesong. De vil være storfavoritt til å rykke opp.

Utvilsomt. Det blir spennende å se hvor mye kvalitet Tromsø mister i vinter, men jeg føler meg trygg på at de vil mønstre et veldig godt Adecolag.

Hønefoss ned er helt greit, hadde ingen preferanser for de vs Sandnes Ulf.

Vanskelig å spå kvalikken - men S08 må vel finne seg i å være relativt klare favoritter.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 nov 13, 21:36

tromsø mister nok mange spillere og jeg tror ikke dem tar turen rett opp...

dere ser vel FFK.....

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 nov 13, 22:57

Syntes det hadde vært artig om Ranheim kom seg opp til Tippeligaen jeg. Er ikke sikker på att de ville fått den samme rollen for RBK hvis de går opp, for da blir de nærere konkurenter og kanskje vil sattse på egent lag istede for å være fornøyd med adecco som de har vært så altfor lenge


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 10 nov 13, 23:11

Joa, men selv med en dobling av tilskuertallet vil de ligge under 1500 i snitt. Som jeg skrev i TL 2013-tråden, et Ranheim-opprykk vil være bilde på mange andre lags fiasko. Først og fremst Sarpsborgs, selvsagt - som da vil ha tapt mot dem - men også alle de lagene i Adeccoligaen som ut fra økonomisk potensiale burde gjøre det bedre. Vi selv, Sandefjord, Ham-Kam. I tillegg selvsagt Tromsø og Hønefoss.

Det er rett og slett ingen rolle å spille for Ranheim i TL. Det er ingen utover menigheten som vil begynne å gå på kamper - RBK er i en særstilling. De er ikke bare Trondheims fotballag, som det heter i sangen  - de er hele Trøndelags fotballag.

Når det er sagt - dersom de slår Sarp over to kamper så all ære til dem, da fortjener de plassen.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 nov 13, 00:11

Opprinnelig postet av malurt

Syntes det hadde vært artig om Ranheim kom seg opp til Tippeligaen jeg. Er ikke sikker på att de ville fått den samme rollen for RBK hvis de går opp, for da blir de nærere konkurenter og kanskje vil sattse på egent lag istede for å være fornøyd med adecco som de har vært så altfor lenge

Nå er vel avtalen mellom Ranheim og RBK avsluttet, av flere grunner, men mest av alt økonomiske grunner. Og det er nok ganske klart at et evt samarbeid ikke vil bli hvis de rykker opp.
Nå tror jeg S08 er mye sterkere over 2 kamper, så tror nok Østfold har et TL lag neste sesong også! 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 13 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3