Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 05 sep 14, 19:28

2-0 til mjøndalen over tromsø;/ (etter 33min) hadde håpet på uavgjort. Men det kan bli leit nå.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 sep 14, 19:50

Syns det er et nydelig resultat. Slik jeg ser det er vi avhengig av at Mjøndalen tar alle tre poengene hvis vi skal ha sjanse på direkte opprykk. Slik det ligger ann nå er Tromsø to kamper foran oss med sin fem poengs ledelse. Får de et poeng til, som de vil gjøre med uavgjort, vil de på grunn av vår elendige målforskjell være tre kamper foran oss. Det klarer vi ikke ta igjen. Så får vi heller leve med at Mjøndalen er foran oss noen runder.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 sep 14, 16:23

HWL skal på kurs for UEFA pro lisens

Kanskje han lærer noen nye triks? ;P

 


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 26 sep 14, 17:49

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-kan-takke-seg-selv-1.1328182

Ikke vanskelig å være uenig. 


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 26 sep 14, 17:50

Opprinnelig postet av egkrist

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-kan-takke-seg-selv-1.1328182

Ikke vanskelig å være uenig. 

Mente selvfølgelig enig.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 sep 14, 00:30

Opprinnelig postet av egkrist

Opprinnelig postet av egkrist

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-kan-takke-seg-selv-1.1328182

Ikke vanskelig å være uenig. 

Mente selvfølgelig enig.

Uansett hvor dårlig offensiv samhandling vi har for tida, og hvor lite som stemmer, og hvor dårlig stemning det er i troppen, så er det noe som kan gjøres, som dramatisk øker sjansene for FFK-scoringer:

 - Generell innstilling om å produsere målsjanser

 - Flere spillere framover på banen når vi vinner ballen

 - Raskere bevegelse framover, spesielt fra dem som ikke har ball

 - Første-forsvarer som vinner ballen i god posisjon må ha ballen i bena lenge nok til å orientere seg og slå pasning på spiller framover i stor fart

 - Sørg for å avslutte skikkelig sånn at vi ikke får overgang mot oss. Bedre med håpløst langskudd enn å slå ballen rett i skallen på en forsvarer

 - Hvis vi møter lavt forsvar, slå massevis av innlegg hardt rett mot mål i 2 meters høyde som ramler ned på fem-metern eller innafor, gjerne tidlig, så lenge vi har mye folk på vei inn i boksen. Hvis vi kommer rundt på sidene, slå alltid 30-45 grader ut

 - Alltid MINST EN bevegelse 45 grader på bakre stolpe ved innlegg fra dølinja

Jeg orker snart ikke flere kamper hvor vi ikke produserer målsjanser. Jeg ser heller at vi taper med målsjanser enn at vi  vinner uten... Det er DETTE som er FFK-identiteten. Vi har ferdigheter til å spille angrepsfotball, noe 75% av laga vi møter IKKE har.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 okt 14, 18:59

FFK har scoret 33 mål til nå denne sesongen.Det er kun Alta,Ullensaker/Kisa og Ham Kam som har scoret mindre en FFK! Dette er for dårlig!Men sånn går det når man prioriterer å hente Holmvik og Nystrøm istedet for å få inn en skikkelig spiss! Og vi har en u18 landslag kaptein (Ola Lønn Jennsen) som bare får varme innbytter benken for FFK?Hadde det ikke vært bedre at han fikk spilletid så han utvikler seg videre og la Rafn få spille høyere oppover på banen? Masalin som trener seg selv har vært en av de bedre i år.Er ikke det også merkelig med tanke på at han trener seg selv? HeheLaughing Mista trua på trener teamet desverre! Men dette er hva jeg mener om saken.Sikkert mange som er uenige!?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 okt 14, 10:11

I morgen, onsdag 15.10 kl 19:15 spiller juniorlaget årets viktigste kamp på Merkurbanen mot Kvik Halden. Vinner vi denne er juniorlaget klare for interkrets, noe som vil være veldig viktig både med tanke på utvikling av spillere og å trekke til seg nye juniorspiller.

Med tap så er enten Kvik eller Moss klare for interkrets neste år

Tabellen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 14 okt 14, 12:42

Opprinnelig postet av Rey

I morgen, onsdag 15.10 kl 19:15 spiller juniorlaget årets viktigste kamp på Merkurbanen mot Kvik Halden. Vinner vi denne er juniorlaget klare for interkrets, noe som vil være veldig viktig både med tanke på utvikling av spillere og å trekke til seg nye juniorspiller.

Med tap så er enten Kvik eller Moss klare for interkrets neste år

Tabellen

Møt opp og løft guttene til seier! Dette er fremtiden til FFK.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 okt 14, 20:56

Ser bra ut. Leder 6-1 bare minutter før slutt. Veldig viktig at vi får det laget opp i interkretsserien igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 15 okt 14, 21:24
Endret: 20 okt 14, 20:48
Endret av: malurt

grei seier da;)

 


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 16 okt 14, 08:34

Virker som Meling er en veldig god trener.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 nov 14, 15:05
Endret: 14 nov 14, 15:11
Endret av: kjell-H

– FFK fornøyelig svake

- Ingen adresse, ingen sjans, intet håp. Men heller intet savn. For jeg tror ferien fristet mer, skriver Mjøndalen-trener Vegard Hansen (45) på klubbens hjemmeside.

http://www.f-b.no/ffk/ffk-fornoyelig-svake-1.8653729  

Håper Mjøndalen driiter seg ut mot Bærum!

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 nov 14, 17:11

Opprinnelig postet av kjell-H

– FFK fornøyelig svake

- Ingen adresse, ingen sjans, intet håp. Men heller intet savn. For jeg tror ferien fristet mer, skriver Mjøndalen-trener Vegard Hansen (45) på klubbens hjemmeside.

http://www.f-b.no/ffk/ffk-fornoyelig-svake-1.8653729  

Håper Mjøndalen driiter seg ut mot Bærum!

 

Synes Mjøndalen treneren sier det som det var !!!!  Ser heller Mjøndalen i kval mot Brann enn Bærum!



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 13 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24