Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd:Sandefjord - FFK , lørdag 14/9 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 sep 13, 19:28
Endret: 21 sep 13, 21:29
Endret av: Rey

Bare en dag igjen til neste kamp og fortsatt ingen kamptråd? Interessen for FFK er tydligvis dårligere enn jeg ventet. Ikke en gang Keiko har kommet med dommeroppsettet.

Forrige kamp hadde vi kun tre utespillere på benken, så konkurransen om plassene i startoppstillingen er ikke akkurat stor for øyeblikket. Er det noen som har fått med seg hvordan ståa er for Strømsborg? Han var ikke med til forrige kamp på grunn av skade i følge F-B men jeg har ikke hørt noe mer om han. I tillegg så var det jo en viss fare for at han ville være suspendert etter utvisningen mot Kråkerøy, men jeg har ikke sett noe om hvor mange kamper han fikk. Hvis han er klar, håper jeg han erstatter Grorud i midtforsvaret. Ut over det, vil jeg ha samme lag som sist.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 13 sep 13, 19:38

er vel 3 busser med supportere som drar innover så helt dødt er det ikke...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 13 sep 13, 21:09

Vil si meg enig i at Grorud kunne trenge en tur på benken etter dårlige prestasjoner over tid. Han presterte kun en god passning på hele kampen sist (beklagligvis en lissepassning til motspiller som setter ballen i nærmest åpent mål, helt fantastisk av kapteinen) Men du skriver at utover det vil du ha samme laget som sist. Mitt spørsmål til deg da er: Så du ikke Robert Stene? Han var jo helt fjern og la seg ned bare det kom noen borti ham, nei han burde også prøve Benken. Unge Philip Westergaard som kom inn var et friskt pust og burde etter min mening bli belønnet med plass i startelveren. Og da på bekostning av Stene.                                                                                                                             Men det er jo ikke flust med spillere som er tilgjenglige så Wibe gjør nok ikke noen endringer (selv om vi mener det er på sin plass) 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 sep 13, 22:46

Sitter med en følese av at vi faktisk vinner denne kampen. Satser iallefall på en B på langoddsen. Er gjerne når mann IKKE forventer noenting,at det skjer noe gledelig.Wink


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 13 sep 13, 23:17

Enig med att verken stene eller grorud gjorde en god kamp sist, men de/vi pleier å tråkke bedre til når vi møter antatt bedre lag, så trur faktisk det er greit å bruke de i start 11´eren nå. men må slippe til ung gutta. Virka som stene fikk fart i bena når han fikk vite (kan være noe jeg bare fikk for meg) att han skulle byttes inn, att han ga litt ekstra. 

Noen som har oversikt over skade situvasjon våres og hva vi har for noen valg forran morgendagens kamp? Og hvordan ligger det ann mes Sanderfjord sin skade/karantene situvasjon. Prøvde å se litt etter det på nett, men ingen forum oppe eller noe særlig bra informasjon ute? 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 13, 09:16


Dommer: Kristoffer Helgerud, Lier IL
Assistentdommer 1: Eivin Hansen, Grorud IL -
Assistentdommer 2: Rune Kjørstad, Skrim, IL
4. dommer: Dag Roger Nebben, Åsa IL
Kampdelegat: Hermann Alexander Kopp, Ready

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 14 sep 13, 12:53

Går kampen på tv no`sted?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 sep 13, 12:57

Går på Cmore Live

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 sep 13, 16:22

I tillegg på nett, csports.no.

Både vi og Sandefjord gjør mye rart, synes jeg. Sett under ett er første omgang helt jevn, og det er vel ikke mye å si på at det står uavgjort. Vi har godt spill i noen korte glimt, men alt for ofte nøler vi når vi har ballen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 14 sep 13, 17:28

0-0, egentlig ganske fornøyd med det. Er vel også ganske allright å se Sandefjord få såpass med kort i dag som kanskje kan hemme dem i sluttspurten fremmover.   Begynner også å føle meg ganske trygg på att vi er sikkret adecco til året også. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 sep 13, 17:31
Endret: 14 sep 13, 17:32
Endret av: Plankekæll

Solid kamp.

Bra bakover, svakt fremover.

Børs:

Björnsson 4 - Martinsen 5, Grorud 4, Duré 6, Aleesami 5 - Adaramola 4, Jabbie 5, Rafn 5 - Shaswari 4, Stene 3, Standerholen 4.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 14 sep 13, 17:40
Endret: 14 sep 13, 17:46
Endret av: malurt

En ting jeg mener vi bør gjøre er å få Shaswari til å trene mye på avsluttninger, han kommer ofte til gode muligheter. Hadde han klart å avslutte så hadde han avgjort mange kamper for oss.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 sep 13, 17:45

Ingen tvil om det. I dag hadde han to tilbakespill til keeper, men han får jo sjansene så jeg har ikke lyst til å avskrive han.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 14 sep 13, 17:49

Vil heller ikke avskrive han, selv om han ikke hhar klart å utnytte sjansene sine er det ingen andre som skaper noe særlig flere enn han pluss att det må jo snart løsne for han, ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 sep 13, 17:59

Opprinnelig postet av Rey

Ingen tvil om det. I dag hadde han to tilbakespill til keeper, men han får jo sjansene så jeg har ikke lyst til å avskrive han.

Det største problemet hans er når han skal behandle ballen. Førstetouchen hans er jo grotesk. I tillegg virker han ekstremt fotballdum. Det virker som om han ikke forstår de andre - og motsatt (det siste er ikke rart). Når i tillegg avslutningene hans er mildt sagt puslete blir jeg så frustrert og oppgitt.

Jeg ser jo potensialet der. Tempo har han jo. Men han bruker farta si sjelden. Vender for ofte bakover og sinker spillet. Han har også en annen styrke, og det er å komme seg i gode posisjoner.

Dette er den mest frustrerende spilleren jeg har sett i FFK på flere sesonger.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 sep 13, 18:00

Hva skjer egentlig med Robert Stene?

Han har ikke behøvd å dusje engang etter de 4-5 siste kampene. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 sep 13, 18:24

Opprinnelig postet av Rey

Ingen tvil om det. I dag hadde han to tilbakespill til keeper, men han får jo sjansene så jeg har ikke lyst til å avskrive han.

syns du kan koste på deg ett svar Tongue out

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 sep 13, 18:27

Det er rett og slett aaaaaalt for lite offensiv bevegelse når andee har ball.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24