Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Konsvinger lørdag 24.08 kl 1530

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 13, 17:07

Nydelig raid av Adaramola. Ikke fullt så nydelig satt. Synd.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 13, 17:08

Opprinnelig postet av RuneT

Noen som vet hvordan det går med Dure?

Han er på benken.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 13, 17:10

Så feige vi er. ...

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 13, 17:10
Endret: 24 aug 13, 17:20
Endret av: Knuty


Du trenger ikke å ha sett mange FFK-kamper i år for å se det målet komme.. 1-1.

På de fire siste hjemmekampene har vi hatt høyst overkommelig motstand (Kristiansund, Vard, Follo og Kongsvinger). Fasiten er ynkelige to poeng.

Neste hjemmekamp er mot Elverum, den må vinnes. Deretter er det tre betydelig tøffere hjemmekamper - Ranheim, Glimt og Bryne.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 aug 13, 17:23

Forstår meg virkelig ikke på dette laget. Spillemessig er det jo tidvis det beste man kan se i adeccoligaen, mens bunnivået er så latterlig dårlig. Hvorfor kan man ikke male jevnt som alle andre lag? Også kan det være et bittelite behov for avslutningstrening!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 24 aug 13, 17:24
Endret: 24 aug 13, 17:26
Endret av: Plankekæll

Nok en "FANTASTISK" kamp av FFK igjen. 

Hadde Adaramola satt inn 2-0 etter det flotte raidet, så hadde vi selvsagt vunnet. Åssen han klarer å bomme der skjønner jeg ingenting av. 1-1 målet er slapt forsvarsspill av FFK som så mange, mange ganger før i år.

Dette FFK-laget kan meget vel rykke rett ned. Nå nærmer det seg veldig, og jeg blir faktisk ikke overrasket om det skjer.

Tilskuertallet på under 4000 er en skam for en fotballby som Fredrikstad. Intet mindre.

Skadesitusjonen er det nesten ikke vits i å nevne... Mørkt, mørkt, mørkt, MØRKT!!!!!

Hvem i allverden sier til Standerholen og Shaswari at så fort de får ballen når vi leder, så skal vi se etter alternativer bakover på banen?? De utfordrer jo ikke forover en forbanna gang! 

FEIGT!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 24 aug 13, 17:25

Nøtter ikke ri på 1-0 ledelse,greit dem har uflaks på slutten,men hvorfor i hellsikke spiller dem ikke sånn når dem leder 1-0. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 13, 17:26

FY FAEN SÅ SVAKE VI ER.... 1-1

ingen tempo og vi spiller bare støtte passninger...

folk skriker at vi er på hjemme bane...

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 aug 13, 17:36

Synes faktisk dette var en opptur i forhold til Stabæk kampen. Julius gjør en kjempejobb, Rozhat synes jeg blir bedre og bedre, Ramberg jobber bra, Stranderholen er leken og skaper mye... Egentlig god innsats i det meste av kampen og Kongsvinger har ikke mye å stille opp med, men man må da klare å gjøre noe med de "downperiodene" vi ser i hver kamp.....

Mye utur her... Med litt flyt kunne det fort ha blitt 2- 3 mål til for FFK. 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 aug 13, 17:45

Men det er jo ikke no nytt, Hasse? Eneste nye jeg så i dag er at Ramberg spilte en bra kamp med litt mer rettvent pasningspill. Fortsatt er man alt for dårlig i boksene og også dårlig i avgjørende situasjoner. Sier det igjen, jeg er uhyre glad vi har Julius!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 aug 13, 17:47

Nja hva kan en si? Ble hvertfall ikke overrasket!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 aug 13, 19:06

Desverre ble det en skuffelse igjen. VI spiller bra i korte perioder, men det virker i store deler av kampen som at vi prøver å ride på 1-0-ledelsen. I vårsesongen haddde vi veldig få skader noe som nå har snudd, og jeg håper Dure er tilbake neste kamp.

En annen sak som jeg har lurt på i hele år er hvorfor Stene tar cornere og frispark hvor det er snakk om innlegg. Burde ikke Stene isteden ligge forann mål i slike situasjoner?

En tredje sak er hvorfor vi tar Stene ut, vi snakker om en spiller som både er lagetrs toppscorer og som er den enste jeg ser vi har som passer som spiss i et 433 (541)-system.


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 24 aug 13, 19:38

Dette bekrefter nok engang at FFK er middelmådig adeccoliga lag. Det er helt urealistisk å forvente noe mer.  Lager spiller bra i peroder, men faller tilbake til det helt elendige nesten i hver eneste kamp. Er laget dårlig trent når de nesten aldri klarer å fullføre en hel kamp? Målet nå er å beholde adeccoligaplassen, ellers kan det bli lokalderby mot Østsiden og ikke 08 neste sesong.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 aug 13, 23:58
Endret: 25 aug 13, 08:12
Endret av: keiko99

Jeg ville nok ropt trener bytte, men når jeg tenker meg om hjelper ikke det en dritt.. det er gutta som ikke gidder og gi alt...

jeg spør om vi kanskje skulle møtt opp på trenings feltet... vekka dem opp

det hadde ikke nyttet og hatt en messi eller ronaldo når ikke resten av gutta bare går og titter

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 aug 13, 09:24

Vi ønsket et lag med lokal unggutter og det har vi til en viss grad fått.

Det er mange unge og jeg tror ikke dette kommer av dårlig trening eller dårlige holdninger.
Dette handler om å få inn en vinnerkultur og den sitter mellom øra og må læres/erfares over tid.

En kan også se på Molde, ingen tror vel at spillerne der er dårligere trent i år enn de to foregående årene? Det handler om en usikkerhet som får lov til å sette seg i laget.

Når vi så sterk ønsket et lag med lokal unggutter så må vi også gi dem tid og de fortjener at vi møter å kamp og heier dem frem - det vil hjelpe

 

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 aug 13, 11:47

Bare vi ikke rykker ned må vi vel egentlig si oss delvis fornøyde. Et ung lokalt lag med masse negativiet, trener som er langtissykemeldt, og nå skader i tillegg.

Det har blitt sagt mange ganger før, men det er nå vi bør støtte laget.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24