Husk meg
Brukernavn
Passord

Dere har INGENTING i Tippeligaen å gjøre...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

fredpet76

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 3

Lagt til: 29 feb 04, 19:40
Men ettersom dere har kvalifisert dere til å delta med de store, så lar jeg dere få bli med i år.
Vil bare med en gang si at jeg har ingenting i dette forumet å gjøret, og jeg kommer helt sikkert til å kaste passordet mitt straks jeg har skrevet ferdig. Årsaken til at jeg tillater meg å komme med "uhøflige" kommentarer er for å gjekke dere ned. I 2 år nå så har dere levd i en verden der alle marginene har gått deres vei. Nå som dere møter litt motgang faller hele verden sammen for dere, fordi dere tror FFK er blant topplagene i Norge. Det er FEIL!!! Deres mannskap tåler kanskje en 13 plass, plassen foran Ham-kam. Deres kanskje bestemann er Roger Helland, og i Lillestrøm var han knapt god nok for B-laget. Tror det sier sitt... Tro mine ord Østfoldinger, at når dere tar dere turen til Åråsen om en drøy mnd vil dere møte et lag som har og er Norges nr 1!!! FFK er i drømmeland, men for deres egen del bør dere våkne snart... PS! For de av dere som tør å ta turen til Åråsen skal sitte i Adidas-svingen. Elle stå hvis dere vil det. Men det finnes kun sitteplasser idag, bortsette fra Kanari-feltet da. For der står 2500 gule og svarte og synger dere tilbake til Fredrikstad....

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 29 feb 04, 20:07
Opprinnelig postet av fredpet76
Men ettersom dere har kvalifisert dere til å delta med de store, så lar jeg dere få bli med i år.
Vil bare med en gang si at jeg har ingenting i dette forumet å gjøret, og jeg kommer helt sikkert til å kaste passordet mitt straks jeg har skrevet ferdig. Årsaken til at jeg tillater meg å komme med "uhøflige" kommentarer er for å gjekke dere ned. I 2 år nå så har dere levd i en verden der alle marginene har gått deres vei. Nå som dere møter litt motgang faller hele verden sammen for dere, fordi dere tror FFK er blant topplagene i Norge. Det er FEIL!!! Deres mannskap tåler kanskje en 13 plass, plassen foran Ham-kam. Deres kanskje bestemann er Roger Helland, og i Lillestrøm var han knapt god nok for B-laget. Tror det sier sitt... Tro mine ord Østfoldinger, at når dere tar dere turen til Åråsen om en drøy mnd vil dere møte et lag som har og er Norges nr 1!!! FFK er i drømmeland, men for deres egen del bør dere våkne snart... PS! For de av dere som tør å ta turen til Åråsen skal sitte i Adidas-svingen. Elle stå hvis dere vil det. Men det finnes kun sitteplasser idag, bortsette fra Kanari-feltet da. For der står 2500 gule og svarte og synger dere tilbake til Fredrikstad....



He-he-he....
Gøy med litt humor på tampen av en dårlig dag:D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


KAH

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 feb 04
Innlegg: 11

Lagt til: 29 feb 04, 20:12
Kommer nok til å bite i seg dem orda når vi drar derifra med alle tre poenga:ffk:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 feb 04, 20:29
Endret: 29 feb 04, 20:38
Lillestrøm??? Er det det laget som er viden kjent for sin underholdende fotball, preget av tekniske lekkerbiskner.
Ps: Det skal bli en ren fornøyelse å bli sunget tilbake til norges beste by, med 3 poeng i lomma!!

Sov i ro lille mann!

---------------------------

Macka fra start!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 29 feb 04, 23:04
Endret: 29 feb 04, 23:05
"Tro mine ord Østfoldinger, at når dere tar dere turen til Åråsen om en drøy mnd vil dere møte et lag som har og er Norges nr 1!!! "

Det var dette med virkeligheten igjen, da. Jeg har bodd et par år på Romerike, og vet hva ei gul drakt kan gjøre med skallen til ellers oppegående folk, men nummer 1 er det vel vanskelig å tro at LSK blir i år.
Samtidig vil jeg invitere alle Fredrikstad-folk, det blir vel iallefall 2500 av oss, til Martins etter kampen, så vi kan drikke godt øl mens gultrøyene glor olmt på oss. ;)

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 02 mar 04, 22:15
Bare å komme og drikke øl det! Og ikke bry dere om tomskallen som startet denne tråden. Ikke tro alle LSK folk er på det nivået.

Men han hadde rett i en ting, dere har ikke noen muligheter til å vinne på Åråsen ;-)

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 03 mar 04, 08:19
Opprinnelig postet av veiron
Bare å komme og drikke øl det! Og ikke bry dere om tomskallen som startet denne tråden. Ikke tro alle LSK folk er på det nivået.

Men han hadde rett i en ting, dere har ikke noen muligheter til å vinne på Åråsen ;-)


det er en ærlig sak å ha tro på eget lag, men bli ikke overraska om FFK yter bedre motstand enn treningskampene skulle tilsi !!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


karl_filip

Knøttespiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 56

Lagt til: 03 mar 04, 13:05
Du fra lillestrøm ruller inn pøppen din!:ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24