Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem er de 3 som er skuffet mest

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 jul 13, 08:16
Endret: 18 jul 13, 08:24
Endret av: Patrioten

Mener det er.

Haitam Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen

Rozhat Shaswari

Den som har skuffet aller mest, må vel være Rozhat Shaswari.

 

 

 


 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 jul 13, 10:08

Ser ingen grunn til å sparke nedover i den perioden vi er i nå. Er nok negativitet rundt klubben til at vi skal rakke ned på enkeltspillere i tillegg.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 18 jul 13, 10:27

Opprinnelig postet av endre

Ser ingen grunn til å sparke nedover i den perioden vi er i nå. Er nok negativitet rundt klubben til at vi skal rakke ned på enkeltspillere i tillegg.

 

ENIG. Denne tråden gjør ingen bedre og skaper ingen positivitet.

Mer mod slette hele trråden

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 jul 13, 11:16

For en del år siden hadde vi n oen spillere som hadde veldig høy lønn hvor de i tilegg sutret i avisene eller gjorde usportslige ting som f.eks å ikke møte opp til kamp. Jeg kan lett forstå at disse spillerne ble kritisert for det.

I dag er det slik jeg forstår det ingen som har høy lønn i FFK, det er heller ingen som tydelig demonsterer at de ikke bryr seg om klubben. Jeg synes derfor vi bør støtte de spillerne vi har.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 18 jul 13, 13:03

De tre som har skuffa mest er ikke noen av de som er på banen, men heller folk i ledelsen de siste  åra !!!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 13, 13:17

skuffende tråd. hva blir neste ?

 

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 jul 13, 14:31

Må faktisk si at Bakkerud er den som har skuffet mest. Hadde veldig troen på ham før sesongstart - likte tankene hans, ryktet om at han tør å satse ungt, og at han stod for en offensiv fotball. Dessverre så vi lite til tankene og systemene hans på banen. Når han da i tillegg blir sykemeldt, så topper det hele seg. Dessverre.

Ellers synes jeg som patrioten at Shaswari har skuffet. Trodde virkelig at FFK kunne ha gjort et aldri så lite kupp her, men han virker å være en typisk spiller med stor fart som har kontringsstyrke som sin fremste egenskap. Det kommer sjeldent til sin rett i lag som må føre kampene.

Jabbie har også skuffet. Enormt toppnivå, men et vanvittig bunnivå. Hadde et håp om at 2013 var året Jabbie skulle ta det siste steget, men i stedet har han havnet helt på sidelinjen.

 

Den som har imponert mest er Masalin. Ubestridt FFKs beste spiller så langt i år.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 22 jul 13, 20:05

Dennetråden kan vel slettes?


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 23 jul 13, 21:30

På dette nivået må man tåle en diskusjon om ting som ikke fungerer - også enkeltpersoner. En prestasjonskultur, som dette tross alt skal være, blir sjelden bedre av å stryke alle etter hårene og skyve det som ikke fungerer under teppet. Mener således tråden bør få leve.

Er enig i at Bakkerud og Shaswari er de som har skuffet mest. Sistnevnte har levert fryktelig svakt i forhold til de forventingene jeg og mange andre hadde.

Ellers synes jeg Momo og Solberg har skuffet, mens Vidar og (selvsagt) Masalin må trekkes frem i den motsatte enden. Aleesami synes jeg tidvis er briliant, men er dessverre veldig ustabil defensivt - noe en dyktig back jo ikke kan være. Har fortsatt troa på ham, og håper vi beholder Haitam. Videre synes jeg Ramberg har levert bra til tross for alderen, håper faktisk han tar et år til :)


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 24 jul 13, 11:04

Best: Masalin, Adarmola og Martinsen

Dårligst: Shaswari, Solberg og Halvorsen

Ellers mener jeg Alesaami burde omskoleres til ving/flankespiller da han er markant bedre i angrep enn forsvar.

Er forøvrig enig med Holters i at Bakkerud framstår som en stor skuffelse og er rimelig sikker på at han i framtiden kun vil vise seg på Stadion som tilskuer.

 

 

 

 

 

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24