Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter sommeren 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 13, 11:11

Haglund ryktes til Malmö, da tar det vel ikke lang tid før Nordling ryktes til FFK :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 aug 13, 12:11

Opprinnelig postet av endre

Haglund ryktes til Malmö, da tar det vel ikke lang tid før Nordling ryktes til FFK :)

Tenkte akkurat det samme. ;) Synd styret den gang ikke valgte Norling, men vi leter nok på andre hyller nå.

Wibe Lund og Ophaug virker jo å fungere godt sammen. Tror vi skal være fornøyde med dagens trenersituasjon forholdene tatt i betrakning.

Bakkerud har vi nok sett det siste til i FFK.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 13, 12:24

Absolutt. Er ikke Wibe Lund sin feil at stopperne våre ikke markerer mann :)

Men følte jeg måtte kommentere det. Har vel ikke vært en sesong hvor han ikke har vært nevnt i en trenerkabal de siste årene :p

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 13, 12:48

Fra før 2009 sesongen så har han vel vært nevnt ja. Savnet ryktene om han denne sesongen så det var på tide at de dukket opp :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 aug 13, 12:52

Bare hyggelig :) Blir så påvirket av ryktemakeriet under DLD :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 14 aug 13, 20:48

Begynner egentlig å få en liten crush på Wibe Lund. egentlig første gang jeg har sett et spillemønster siden Grønhagen, og det har han fått til på svært kort tid. Det ser ut som han klarer å være en ledertype også til tross for at spillere utpå der er eldre enn han selv. 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 aug 13, 22:29

Opprinnelig postet av Rey

Tullprat.

Helt greit, kall gjerne mitt innlegg for tullprat, det plager meg ikke.

Hvis du har vanskelig for å forstå meningen med mitt innlegg så er det ditt problem.

Allikevel så gjentar jeg gjerne, og med kanskje litt annet ordvalg, at jeg er skuffet og bekymret hvis FFK ikke makter å ta vare på, og å videreutvikle store lokale talenter, med tanke på å bygge et storlag på sikt, et lag som supporterne skal kunne føle tilhørighet til. Signaleffekten dette gir i markedet (supportere og sponsorer etc.) bekymrer.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 13, 23:04
Endret: 14 aug 13, 23:06
Endret av: Rey

Vi er nok egentlig enige i de selv om vi kanskje ikke er helt enige i alle detaljer

Det jeg mente er at det ikke er et tegn på lave ambisjoner men heller at vi per i dag ikke kan tilby spilleren de utviklingsmulighetene han trenger. Slik kommer det nok også til å være en liten stund framover med tanke på at vi ikke har trenere nok til å følge opp hver enkelt spiller så mye som man ønsker. Vi har tross alt sparket juniortrener og er en trener mindre enn det vi hadde rundt A-laget ved sesongstart.

Selvfølgelig veldig synd å miste han hvis vi gjør det og jeg er også enig i at det ikke akkurat hjelper til med å bygge opp entusiasmen i byen. Jeg tror nok også de gjør det de kan for å beholde han, men noen ganger må man innse at slaget er tapt og gjøre det beste ut av situasjonen (uten at jeg vet om slaget er tapt her).

Det som er viktigst nå er å få stoppet den negative spiralen vi er inne i slik at vi sakte men sikkert får bygd oss opp igjen. Vi er tross alt egentlig konkurs og klubben er ikke reddet enda selv om det hjalp mye å få ettergitt gjelden AS hadde. Det blir store minustall i regnskapene i år igjen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 aug 13, 23:10

Opprinnelig postet av Rey

Vi er nok egentlig enige i de selv om vi kanskje ikke er helt enige i alle detaljer

Litt voldsomt og useriøst å kalle medsupporteres og meddebattanters innlegg for tullprat da eller?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 13, 23:23

Jeg var ikke enig i innholdet av det første innlegget ditt, men jeg kan være enig i at ordbruken var litt overdrevet og ber om unnskyldning for det.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 14 aug 13, 23:54
Endret: 14 aug 13, 23:55
Endret av: Rey

Åtvidaberg FF benekter at de forhandler om Standerholen.

Åtvidabergs FF:s chefsscout Kian Karam förnekar att klubben förhandlar med Fredriksstad.

– Vi känner till spelaren, men vi är inte ens i närheten av några förhandlingar, säger Kian Karam.

Enligt honom rör det sig om ett missförstånd mellan honom och en norsk reporter.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f