Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bodø/Glimt - Fredrikstad, søndag 7. juli 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 07 jul 13, 18:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Latterlig at Solberg får kort? Åssen vet du det? Vet du hva han sa?

What solano2 said.

Spillerne burde holde seg for gode til å dytte motspillere og slenge dritt fra sidelinjen. Barnehage er det her, og akkurat nå har jeg gitt opp alt håp om opprykk...gjorde vel det før sesongstart også, men nå er det bekreftet. Er vel nesten like greit med konkurs, starte på nytt og rykke opp som FFK gjorde i gamle dager.

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 jul 13, 18:54

Synes Julius har gjort mye rart. ....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 jul 13, 18:55


Etter at Grorud falt slenger han et ben i retning bodøspilleren. Det er jeg 90% sikker på. Litt dårlig vinkel til å se det.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 jul 13, 18:56

Opprinnelig postet av Willy René

Synes Julius har gjort mye rart. ....

Som i alle kampene jeg har sett ham i år -  som rett nok ikke er veldig mange. Man ser at gutten har en god touch og har mye fotball i seg, men krydrer det med de utroligste feilpasninger.

 

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 13, 18:57

Opprinnelig postet av matsinho


Etter at Grorud falt slenger han et ben i retning bodøspilleren. Det er jeg 90% sikker på. Litt dårlig vinkel til å se det.

Det er veldig lite sannsynlig at det er det dommeren gir rødt for. Det vil samtidig bety at han ikke engang gir gult kort på dytten fra Vidar Martinsen som er veldig tydelig. Synes det er ganske åpenbart at dommer har gjort en grov feil.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 13, 18:58

Syns det har vært mye mer fra han i dag enn til vanlig. Noen helt hårreisende passninger.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 jul 13, 18:58

Opprinnelig postet av RuneT

What solano2 said.

Spillerne burde holde seg for gode til å dytte motspillere og slenge dritt fra sidelinjen. Barnehage er det her, og akkurat nå har jeg gitt opp alt håp om opprykk...gjorde vel det før sesongstart også, men nå er det bekreftet. Er vel nesten like greit med konkurs, starte på nytt og rykke opp som FFK gjorde i gamle dager.

Nå var det jo Braaten som først dytta ned Grorud som prøvde å komme opp, noe som gjorde at Martinsen dytta tilbake. At Braaten viser stuntferdigheter Karate Kid verdig virker det som om linjedommeren satte pris på. At den samme linjedommeren får hoveddommer til å vise gult til Solberg sier jo det meste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 jul 13, 18:58

Opprinnelig postet av matsinho

Etter at Grorud falt slenger han et ben i retning bodøspilleren. Det er jeg 90% sikker på. Litt dårlig vinkel til å se det.

Du har rett. Jeg så det i reprise nå. En liggende Grorud sparker i retning Glimt-spilleren.

Spark eller forsøk på spark er rødt. 

Da er det spennende hva de egentlig gir rødt på.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 13, 19:01

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Costanza

Trond Erik Bertelsen fikk rødt kort for å felle Martin Andresen, mens i virkeligheten var det Bora Zivkovic som skulle hatt det (i den grad det var riktig å gi rødt kort). NFF opphevet Bertelsens karantene etter å ha sett situasjonen på video. Så

 Var det ikke slik at Øvrebø skrev i rapporten at han hadde vist ut feil spiller? Mener å huske noe om det.

Etter å ha sjekket det opp så stod Øvrebø på sitt rett etter kampen, så det var neppe innrømmet noen feil i dommerrapporten. Det var først etter å ha sett tv-bildene senere at Øvrebø innrømmet at han nok hadde gitt rødt til feil spiller. Det sammen med videobildene, gjorde at NFF opphevet karantenen. Det var visst forøvrig Piiroja, ikke Zivkovic, som var den egentlige synderen. Uansett bør vi ha en god sak for at Grorud slipper karantene.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jul 13, 19:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av matsinho

Etter at Grorud falt slenger han et ben i retning bodøspilleren. Det er jeg 90% sikker på. Litt dårlig vinkel til å se det.

Du har rett. Jeg så det i reprise nå. En liggende Grorud sparker i retning Glimt-spilleren.

Spark eller forsøk på spark er rødt. 

Da er det spennende hva de egentlig gir rødt på.

Hvis han mener at han gir rødt kort for sparket, så er jo det samtidig en innrømmelse av at han ikke syntes dytten fra Vidar Martinsen var verdt et gult kort engang. Da blir feilen om mulig enda større. 


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 jul 13, 19:05

Jeg tror rett og slett ikke vi har råd til å fortsette med Shaswari i en kantrolle med defensivt ansvar. Han roter det til  for venstresida vår gang på gang. Har vi ikke noe mer disiplinert å sette inn?

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 13, 19:09

Tja... Take your pick

(12) Håvar Jensen, (14) Khalifa Jabbie, (17) Nicolay Solberg, (19) Simen Standerholen, (16) Mouhamed Gueye

Må bli Standerholen det da? Eventuelt Jabbie inn og Ramberg eller Adaramola ut på kanten

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 jul 13, 19:14

Opprinnelig postet av Costanza

Hvis han mener at han gir rødt kort for sparket, så er jo det samtidig en innrømmelse av at han ikke syntes dytten fra Vidar Martinsen var verdt et gult kort engang. Da blir feilen om mulig enda større. 

Tja, jeg mener ikke den dytten er verdt noe mer enn gult hvertfall.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 jul 13, 19:18

1-0 til Glimt.

SJANSELØST forsvarsspill av Vidar Martinsen.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 jul 13, 19:20

Svarte...

Det kunne egentlig ikke holde inn. En ting er å jobbe ti mot elleve, men når vi ikke klarer å holde ballen overhodet blir det for tøft mot et såpass bra lag.

Da ble det røde kortet akkurat så kostbart som fryktet. Pokkers dommer...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 jul 13, 19:22

Det viktige her nå blir å beholde roen. Ting kan fortsatt skje på 0-1, og vi må i alle fall ikke komme dit hen at vi begynner å hamstre kort.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 07 jul 13, 19:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

1-0 til Glimt.

SJANSELØST forsvarsspill av Vidar Martinsen.

 

først gjør vi feil og så følger vi opp med å være dårlige. Blir mål av sånt. Kanskje vi kan få målet annulert i og med at spilleren som forårsaket målet skulle vært utvist?

---------------------------

Svaberget for alltid!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 07 jul 13, 19:25

Men i alle. Hvorfor i huleste GIR vi bort så billige baklengsmål :-(

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 jul 13, 19:26

Hælvete. Så mye slumsefotball. Strømsborg header ballen rett i bena på Bråten - Bråten slumser ballen i mål via eget kne, og Masalin blir skada.

Når vi både møter et bedre lag og har uflaks, da er ikke fotball morsomt.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 jul 13, 19:26

Synes egentlig det er litt for mange enkle forsvarsfeil i FFKlaget. Det har jeg egentlig alltid syntes. Ser ganske mye fotball og mener prosenten på forsvarsfeil virker sinnsykt høy i FFK. 2 stk som har ført til mål bare i dag og det er forferdelig irriterende.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24