Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Follo - Fredrikstad, mandag 10. juni 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 jun 13, 21:22
Endret: 10 jun 13, 21:37
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av keiko99

kanskje dette er ett svar på at vi ikke trenger en bakkerud tilbake ?

syns FFK var ett helt annet lag nå jeg

Syns ikke det var noe forskjell egentlig. Vi klarer fortsatt ikke levere en hel kamp og har griseflaks som ikke ligger under til pause.Vi har egentlig griseflaks som ikke slipper inn et par mål i andre omgang også.

Eneste forskjellen er at vi har litt marginer med oss i stedet for mot oss, men spillet og innsatsen syns jeg vi har sett før i år. Både slik vi spilte i første og slik vi spilte i andre omgang.

Vi har fortsatt mye å jobbe med. Greit å ikke ta av helt enda. Spesielt defensivt har vi en del å gå på. Vi slipper til alt for mange sjanser og gjør alt for mange personlige feil. Griseflaks at feila til Aleesami og Martinsen ikke ender i baklengsmål.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 jun 13, 21:46

Forferdelig rufsete kamp fra begge lag. Masse personlige feil som kunne ført til mål begge veier.

Var det riktig med offside på det som kunne blitt 2-0 til FFK? Zebra sendte aldri noen reprise av annulleringen. Straffesparket til Follo var uansett elendig utført, så der var vi heldige. 

Jeg er imponert over innsatsen til alle guttane i andre omgang. Hvis denne innsatsen og innstillingen fortsetter i kampene fremover rykker vi direkte opp! Det var morsomt å se.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 jun 13, 22:11
Endret: 10 jun 13, 22:12
Endret av: Erikk

Jeg aner ikke om annuleringen var rett, men skulle likt å sett denne igjen. Ellers så vi et lag med mye insats, vilje og enorme sjangser begge veier. Jeg er veldig fornøyd med 3 poeng og god innsats. Jon Masalin er etter min mening vår beste igjen. Vil skryte av Martinsen og Grorud som ga alt også.


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 10 jun 13, 22:15

Finnes det noe sammendrag fra kampen noe sted?

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 10 jun 13, 22:41

Våre to beste synes jeg var Jon Masalin og Hans Erik Ramberg.

Adaramola hadde en helt forferdelig dårlig første omgang, men hevet seg kraftig og var god i andre. Lars Grorud gjorde sikkert 25 pasningsfeil i første omgang, men gjorde ting simpelt og greit i andre. 

Alle spillerne hevet seg etter pause, og det var synd vi ikke fikk godkjent det andre målet.

Vi var også heldige som fikk avslutte kampen med 11 mann. Robert Stene skulle hatt rødt kort for en fæl stempling på Follo-backen. Noe av det styggere jeg har sett i år.

Jeg er superfornøyd med 3 poeng mot Follo!

Nå går vi for vår tredje seier på rad mot Mjøndalen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 jun 13, 22:45

Opprinnelig postet av Rey

Syns ikke det var noe forskjell egentlig. Vi klarer fortsatt ikke levere en hel kamp og har griseflaks som ikke ligger under til pause.Vi har egentlig griseflaks som ikke slipper inn et par mål i andre omgang også.

Eneste forskjellen er at vi har litt marginer med oss i stedet for mot oss, men spillet og innsatsen syns jeg vi har sett før i år. Både slik vi spilte i første og slik vi spilte i andre omgang.

Vi har fortsatt mye å jobbe med. Greit å ikke ta av helt enda. Spesielt defensivt har vi en del å gå på. Vi slipper til alt for mange sjanser og gjør alt for mange personlige feil. Griseflaks at feila til Aleesami og Martinsen ikke ender i baklengsmål.

Ekstremt overdreven bruk av griseflaks synes jeg. FFK var i dårlig spill fra begge lag det bedre laget. At vi vinner idag er helt greit sett i spill og sjanser. Follo har noen store, men det er også det. Spillet til Follo er begredelig, og det virker ikke tilfeldig at de ikke setter sjansene. Jeg tror de rykker ned. Kampen kunne lett vippet andre veien, men finnes noen tjuetall bedre beskrivende ord enn griseflaks.


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 10 jun 13, 23:16

Er vel ikke helt å ta av for, vi vant på stang inn (eller egentlig stang ut for Follo), mot et lag som er nummer 2 fra bunn og med stor sikkerhet rykker ned.....

---------------------------

Thomas


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 jun 13, 23:24

Opprinnelig postet av T1974

Er vel ikke helt å ta av for, vi vant på stang inn (eller egentlig stang ut for Follo), mot et lag som er nummer 2 fra bunn og med stor sikkerhet rykker ned.....

På dette stadiet her så er det meg revnende likegyldig om vi vinner mot topp- eller bunnlag, så lenge vi vinner.

Seier er bra det, da var det bare å ordne opp i alt annet rot og faenskap som gjenstår... Yes da...

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 10 jun 13, 23:41

Follo er et bånnlag og vil sikkert slite med å overleve, men er meget fornøyd med at vi tar 3 poeng i en vanskelig bortekamp, er ikke lett å spille på en bane som er i så elendig stand! Humpete og full av ugress, smått utrolig at de kan spille på den i Adeccoligaen. Er nok mange av de bedre lagene i ligaen som vil få trøbbel på Ski Stadion i år, så 3 poeng føles meget godt. Har tro på 5 strake nå, Mjøndalen hjemme bør vi kunne ta, så er det Elverum borte, før vi tar Kristiansund hjemme, og vips er vi med i kampen om opprykk igjen! Wink

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jun 13, 08:47

Jeg tror Follo vil klare seg. De har noen brukbare spillere, f.eks Dahl-Hagen, Markegaard og Ruud-Tveter. Banen er ræva, men den vil gi en rekke lag problemer. De skapte også mange sjangser mot oss og burde scoret flere ganger.


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 11 jun 13, 09:14

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg tror Follo vil klare seg. De har noen brukbare spillere, f.eks Dahl-Hagen, Markegaard og Ruud-Tveter. Banen er ræva, men den vil gi en rekke lag problemer. De skapte også mange sjangser mot oss og burde scoret flere ganger.

Markegård har gjort det bra de siste 3-4 sesongene, men har vært helt begredelig i år. Likevel tror jeg de holder seg. De har en del gode, unge spillere

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 11 jun 13, 15:39

Ikke missforstå men jeg er kjempeglad for poengene, og laget får ta med seg det positive til neste kamp.
Allikevel kan jeg ikke forstå hva enkelte mener om motstanderen.

Follo har vunnet en hjemmekamp i år. Det var mot Elverum, som er på siste, det vil si plassen bak Follo.
Å si at de vil ta mange poen med 0,7 i snitt på 10 kamper er uforståelig.

Mot FFK hadde de flest og farligst sjanser. Det er sterkt å ta poeng "på en dårlig dag" som det heter. Problemet her er at det virker ikke som om det var en dårlig dag, men en helt gjennomsnittlig kamp fra FFK sin side. Vi kunne fort tapt med både 2 og 3 mål imot.

Jeg er positiv hvis målsetningen er å ikke rykke ned. Slik sett var det en 6 poengs kamp. Men det er stor grunn til bekymring om vi ønsker å spille oss til en kvalikplass med det som ble vist mot Follo.

 

---------------------------

Thomas


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 11 jun 13, 16:18

Opprinnelig postet av T1974

Jeg er positiv hvis målsetningen er å ikke rykke ned. Slik sett var det en 6 poengs kamp. Men det er stor grunn til bekymring om vi ønsker å spille oss til en kvalikplass med det som ble vist mot Follo.

Det var ingen god bortekamp, men den var bedre enn mot Strømmen. Hjemme har det jo forhåpentligvis løsnet nå, det jeg er spent på er om borteseieren i går faktisk gir laget litt mer selvtillit på bortebane i de kommende kampene. De to neste bortekampene er Elverum (bør vinnes) og Bodø/Glimt (U er greit, seier en bonus).

Dette er forøvrig første gang i år at FFK vinner to strake seriekamper ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24