Husk meg
Brukernavn
Passord

Joacim Jonsson

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 14 aug 13, 12:23

Opprinnelig postet av aavdst


Savnet av Jocke er vel tydelig tilstede nå.  Kluben trenger en sportsjef. En som kan forhandlinger og kontrakter og har oversikt over spillermarkedet.

Jocke hadde kanskje allerede fortjent sin lønn og eksistens i klubben ved disse to sakene:

Rotet rundt kjøpet av Sosseh og manglende kontraktsfornyelse av Standerholen (og andre spillere) slik at de nå forsvinner enten gratis eller på billigsalg.

Worst case scenario ved Sosseh saken er at vi betaler han lønn ut året, uten at han kan spille. Er ikke sikkert det isolert sett er dyrerer enn å beholde Jocke?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 aug 13, 15:07

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Worst case scenario ved Sosseh saken er at vi betaler han lønn ut året, uten at han kan spille. Er ikke sikkert det isolert sett er dyrerer enn å beholde Jocke?

Skal ikke mye rot til før man hadde spart penger på å ha en sportsjef som fungerer godt... Vanskelig å sette prislapp på hva det koster FFK å ikke fornye kontrakter før de går ut, dessuten.

For ikke å snakke om rotet og usikkerheten som trenerteamet er nødt til å forholde seg til.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 02 sep 13, 19:06

Jocke er med på 'deadline day'-sendingen til TV2 i dag. Det går på TV2sport nå.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 04 sep 13, 09:59

Satt å så litt på "deadline day" på TV2 og fikk en litt dårlig følelse at FFK klarte å kvitte seg meg Joachim Jonsson.

Av alle inkompetente mennesker som har vært i administrasjonen, er det ingen tvil om at han var en som hadde kompetanse og kunnskap.

Litt interessant når han snakket om spillere som har spilt i flere klubber i sesong og trakk frem eksempelet med FFK og "vår" spiller, med en viss hentydning til at her er det noen som ikke hadde fulgt med i timen. 

Ingen tvil om at skal klubben opp og frem igjen, så trenger man en som kjenner markedet og kan gjøre gode dealer. Den personen kunne FFK hatt i Joachim Jonsson.


 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Råde bonden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 sep 13
Innlegg: 1

Lagt til: 04 sep 13, 10:21

Det at Joachim måtte gå har vel noe å gjøre med ansettelsen av Lars Bakkerud...?

---------------------------

Råde Bonden


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 nov 13, 23:35

Her snakker han ut

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 09 nov 13, 12:11

Både litt redd for hva som kommer ut til mandag, og spent. Håper ikke det kommer så mange uventa utalelser som kan skade klubbens rykte ytligere. Beste hadde vært om det var snakk om rotet som har vært og litt possitiv om rettningen som her pekt ut for vidre drift/sattsning.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 20 nov 13, 20:00

 

Brann leter etter ny sportssjef.

Er det sannsynlig at Jocke havner her? 

Det virker som Semb er aktuell, men jeg tror Jocke er et bedre valg.

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 nov 13, 22:56

Nå har vel Brann en tendens til å kjøpe det som glitrer kontra det som leverer. Så tror nok de velger Semb foran Jocke. Og ser heller ikke bort fra at Semb tar jobben, så vingeklippet han er blitt i NFF

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 nov 13, 23:29

Blir ikke overrasket hvis Jocke havner i Brann. De har lukta på han tidligere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 nov 13, 09:38
Endret: 21 nov 13, 09:41
Endret av: thorsen

Hvordan er ståa i Brann egentlig? Har de rydda opp eller er de fortsatt på vei i samme sporet som FFK? Tviler på at Jocke er interessert i et nytt kaos.

Uten trener og sportssjef står man igjen med Roald Bruun-Hanssen og han har jeg bare hørt gode ord om :p


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 nov 13, 16:11

Opprinnelig postet av Rey

Blir ikke overrasket hvis Jocke havner i Brann. De har lukta på han tidligere.

Blir litt overrasket siden han er så etablert med familie og unger på Østlandet. Han ønsker nok en rolle her.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3