Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: NM i fotball: Stabæk - Fredrikstad 30 mai

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:49

Pokker. 3-1 og kampen er over Frown

Ikke noe å si på en Stabæk-seier her etter den begredelige andreomgangen.

Og; Jeg VET at det ikke er CL eller PL jeg ser på. Ikke engang TL. Men det MÅ da for pokker være mulig for en adeccospiller å slå en presis hard pasning til en medspiller!?!? Hva er det med de hoppete lompene som spillerne sender til hverandre!?!?

Svarteste. Det som sliter mest er å få bekrefta at vi er et middelmådig adeccolag med middelmådige adeccospillere Frown

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 mai 13, 19:50

Opprinnelig postet av matsinho

Kjære alpakka, Halvorsen. Er det fysisk mulig å ikke score der? 

Jeg tror noen og enhver har ille vondt i vilja til tider. Vil vi score? Vil vi ofre noe? Jeg skjønner ingenting av dette.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 19:51

Opprinnelig postet av bateman

 

Så definitivt ja! 

Vi nevner? Julius gjør sånne feil som jeg gjør når jeg spiller med folk fra lavere divisjoner. Rett og slett at han tar for lett på det. Han er den mest komplette midtbaneeleganten jeg har sett i denne klubben. Han bør få beskjed om å spille litt mer på det safe bare frem til han har fått flyten.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 19:51

Opprinnelig postet av bateman

Jeg står fast på at spillermaterialet i FFK er godt, men det som gjøres på benken er langt i fra godt nok.

Hvordan kan du mene at spillermaterialet er godt nok? Pasninger, mottak, jobbing... Alt er under pari selv for et adeccolag!

Jeg mener ikke med det at ikke Bakkerud også har et ansvar her, men at det blir gjentatt og gjentatt at FFK har en bra samling spillere (tenker ikke nødvendigvis på av deg her, bateman) kan jeg simplethen ikke forstå!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 13, 19:52


Jeg har kommet dithen nå at jeg har sluttet å tenke på hvilket lag vi har solgt/gitt bort i løpet av de 3 forrige år. Skyggenes dal ligger framfor oss, som jeg sa i fjor da kje eller kjo kjeftet meg huden full.....

Skammelig er det at middelmådige spillere, ja, desverre, det er det vi har, samt noen talenter, ikke makter å yte maks i 2 kamper etterhverandre.

Hva i helsike er feil?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 20:01

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 30 mai 13, 20:05

Opprinnelig postet av bateman

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

Jeg er enig i mye av dette, men seeing is believing. Merk deg at innlegget over er gjennomsyret av BØR. Jeg er mer opptatt av det jeg ser. Og jeg ser altfor mange elendige enkeltmannsprestasjoner som jeg synes det går for langt å gi Bakkerud skylda for.

Men for all del - Akkurat nå har vi et middels adeccolag, fylt med middels adeccospillere og ledet av en middels adeccotrener.

Men det som er herlig med fotball, er jo at dette KAN snu. Det er jo håpet om dette (sammen med en grenseløs kjærlighet til laget, i og for seg) som gjør at man benker seg til gang på gang Smile

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 30 mai 13, 20:06


Jeg merker at jeg begynner å bli dritt lei hele klubben. Det er synd at noen gale valg utført av en gjeng japper skal ødelegge en så tradisjonsrik klubb som FFK. Når en så topper det med en gjeng primadonnaer som er fornøyd med statusen det gir med å spille på FFK og ikke gidder å legge skjela si i det,går det som det går. Tipper at på denne tiden om et år er det ikke noe toppfotball i fredrikstad. 

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 20:07

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av bateman

 

Så definitivt ja! 

Vi nevner? Julius gjør sånne feil som jeg gjør når jeg spiller med folk fra lavere divisjoner. Rett og slett at han tar for lett på det. Han er den mest komplette midtbaneeleganten jeg har sett i denne klubben. Han bør få beskjed om å spille litt mer på det safe bare frem til han har fått flyten.

Den mest komplett? Du virker fullstendig blendet på bakgrunn av noe jeg ikke kan se...

Spillere som Barsom, Wehrman, Jonna, Borges, Brenne, Risholt, Hussain og Gashi har alle spilt store perioder i "playmaker" rollen. Du påstar altså at Julius overgår disse?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 20:14

Kjære bateman. Fotball skulle veldig gjerne vært så enkelt. Se på RBK, de har 195 millioner i budsjett i år. Til sammenlikning så har Sandnes Ulf 37 millioner. Til tross for at Ulf bare har 80 prosent av RBK sitt budsjett så slo de RBK 1-0 i april. Dersom 11 voksne mennesker løper 100% gjennom en kamp så er det sinnsykt vanskelig å score på dem. Ofte handler det om flyt. Det er vel kun Tom Nordli som klarer å skape en vinnerkultur fra dag en for det tar lang tid. 

FFK er et lett bytte for adeccoklubber. Og med det mener jeg; Omtrent ingen norske lag klarer å spille ut andre lag kamp etter kamp. Bare ta en titt på cuprunden i går. Lag nr 1,3,4 og 5 i adeccoligaen er slått ut av cupen mot lag fra lavere divisjoner enn TL, og det burde egentlig si (nesten) alt. 

 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 mai 13, 20:18

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av bateman

Spillerne opptrer usikkert på banen, virker som de ikke er sikre på sin rolle i laget. Dette er trenerteamets ansvar! Innsatsen er der, men samspillet er fraværende til tider. Vi har ingen definert spillestil etter 6mnd med Bakkerud, det er rett og slett ikke bra nok.

Keeper: Masalin har vist seg som OK i TL, da bør han dominere i Adecco. Jensen er et meget spennende andrevalg!

Forsvar: Madrigal konkurrerer vistnok med Gamboa om høyrebacken på Costa Rica (Myrie- I know..). Lønn Jensen meget spennende! Martinsen og Grorud har en bråte med TL og Adecco kamper i belte, burde lime sammen et forsvar i Adeccoen! Strømsborg et ok cover. Duré rett inn på laget om han blir 100% frisk igjen.Aleesami tok TL med storm, da bør han også dominere i Adeccoen!

Midtbane: Halvorsen og Solberg bør bety MASSE målpoeng i Adeccoen, sjekk ut CV'n demmes. Standerholen er spennende, og gjør det også bra i år. Rafn blir for lett. Julius har ikke begeistret meg ennå, men gir ham vel ikke helt opp ennå. Hansi med en mengde TL og Adecco kamper for FFK, og fremdeles fysisk rå form. Jabbie har tidligere levert på de to øverste nivåene i Norge. Uansett vår svakeste lagdel akkurat nå.

Angrep: Ingen lag i Adeccoen har 4 spisser å ta av. Stene har en rå "record" fra Adeccoen for Ranheim, gjorde det også OK i TL ifjor. Shaswari var Bærums beste spiller i Adeccoen i fjor. Gueye har definitivt et talent men får det ikke helt ut. Anier sees på som en kommende solid TL spiller.

Konklusjon: Et trenerteam bør få LANGT mer ut av dagens stall enn tilfelle.

Jeg er enig i mye av dette, men seeing is believing. Merk deg at innlegget over er gjennomsyret av BØR. Jeg er mer opptatt av det jeg ser. Og jeg ser altfor mange elendige enkeltmannsprestasjoner som jeg synes det går for langt å gi Bakkerud skylda for.

Men for all del - Akkurat nå har vi et middels adeccolag, fylt med middels adeccospillere og ledet av en middels adeccotrener.

Men det som er herlig med fotball, er jo at dette KAN snu. Det er jo håpet om dette (sammen med en grenseløs kjærlighet til laget, i og for seg) som gjør at man benker seg til gang på gang Smile

Enig i at spillerne fremstår som middels adecco per dags dato. Men tror (kan ikke vite) at det ville sett annerledes ut under et annet trenerregime. Men for all del, spillerne må gå i seg sjøl. Er særdeles få som kan si de har gjort alt de kan for FFK i 2013.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 30 mai 13, 20:20

Opprinnelig postet av bateman

Den mest komplett? Du virker fullstendig blendet på bakgrunn av noe jeg ikke kan se...

Spillere som Barsom, Wehrman, Jonna, Borges, Brenne, Risholt, Hussain og Gashi har alle spilt store perioder i "playmaker" rollen. Du påstar altså at Julius overgår disse?

Han påvirker ikke laget på den måten man kan forvente, men ser du på kvalitetene hans så er han ganske komplett. Han har spenst til å vinne hodedueller, har de mest lekre pasninger, har gjennombruddskraft, har driv med ball, fantastisk overblikk, har ro i trange situasjoner (litt mye noen ganger). 

De du nevner over har alle levert bra, men ingen av de er komplette. Julius har ingen typiske svakheter. Hans store svakhet er slurv, og det er lettere å gjøre noe med enn å være treg allà Borges og Hussain. Dessverre blir denne diskusjonen lagt død av seg selv da vi mest sannsynlig aldri får se julius utvikle seg i denne klubben.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 13, 20:33

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av bateman

Den mest komplett? Du virker fullstendig blendet på bakgrunn av noe jeg ikke kan se...

Spillere som Barsom, Wehrman, Jonna, Borges, Brenne, Risholt, Hussain og Gashi har alle spilt store perioder i "playmaker" rollen. Du påstar altså at Julius overgår disse?

Han påvirker ikke laget på den måten man kan forvente, men ser du på kvalitetene hans så er han ganske komplett. Han har spenst til å vinne hodedueller, har de mest lekre pasninger, har gjennombruddskraft, har driv med ball, fantastisk overblikk, har ro i trange situasjoner (litt mye noen ganger). 

De du nevner over har alle levert bra, men ingen av de er komplette. Julius har ingen typiske svakheter. Hans store svakhet er slurv, og det er lettere å gjøre noe med enn å være treg allà Borges og Hussain. Dessverre blir denne diskusjonen lagt død av seg selv da vi mest sannsynlig aldri får se julius utvikle seg i denne klubben.

Ingen typiske svakheter sier du, og i neste øyeblikk sier du at hans store svakhet er slurv.....

Hm.......

Jeg husker Bakkerud for en tid siden sa at Julius ofte gjør meget taktiske feil...., svakhet eller styrke?

Hadde Julius vært på det nivå du mener så tror jeg ikke han hadde spilt i en blakk adeccoklubb.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 30 mai 13, 20:47


På 10 kamper har han ett målpoeng,og det er vel keepertabba mot hamkam,så jeg vil ikke akkurat si han herjer i adeccon.

Bra spiller er han absolutt,men jeg er ikke enig i din lovprisning.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 30 mai 13, 20:55

3 runder i cupen og takk for i år! Utrolig kjedelig å ryke ut etter 3 bortekamper på denne måten. At vi bli satt opp til å møte Stabæk borte var veldig ugunstig for oss syns jeg, en jevngod adeccomotstander som sannsynligvis vil slå oss på hjemmebanefordelen, og akkurat slik gikk det. Ikke en krone i inntekt på årets cup for FFK. Mange var storfornøyd når Særp røk mot Kvik i 2 runde, personlig var jeg veldig skuffa over det, for da mistet vi mulighet til å slå de ut i 3 runde foran mange tusen tilskuere på stadion! Uansett om vi hadde tapt mot Særp(antar at NFF hadde gitt oss de) så hadde vi hvertfall tjent noen kroner på cupen, nå sitter vi kun igjen med en slitasje og skuffelse. Veldig irritert nå, vi hadde dette i lomma på 1-0 og begynte sånn smått å glede meg til TL-motstand i 4 runde. Frown

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 mai 13, 21:58

Skuffende andreomgang. Vi ble rundspilt i en periode på femten minutter, det førte til to baklengsmål, og i resten av kampen var det jevnt. Det virket som Stabæk ville dette mer enn oss. Det kan man saktens forstå, i og med ydmykelsen vi påførte dem 16. mai.

I og med at vi for tiden bare presterer i annenhver kamp, er det kanksje lov å håpe at vi gjør en bedre kamp borte mot Follo?

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3