Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: RANHEIM-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 mai 13, 17:38

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Mustang

 Sitat Bakkerud etter sist kamp: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim på søndag.

 

 Yeah right.....

Har nevnt det før og lurer fortsatt hvor økonomisk lurt,det var å selge seg til nedrykk.

 

Du var ikke alene om å lure på det nei, og nå ser vi resultatet. Det her går rett ned i 2. div


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 12 mai 13, 17:49


Vi overraske meg om ikke ledelsen i Sport og klubb allerede sitter i krisemøte på Stadion.

Har trodd at Bakkerud blir tatt av før sankthans, men slik det ser ut nå kan han være ute før neste kamp.

Om ikke plankehaugen snart viser seg frem kan man begynne å lure. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 12 mai 13, 17:49

Dette bare fortsetter desverre...en negativ trend. Dette blir desverre ikke bedre før Værste er ute av klubben,og klubben er tilbake hos medlemmene. Da vil også spillerinvest,og andre støtte klubben,med midler....det tror jeg.

Skal bli spenende å se hvor lenge Bakkerud gidder dette her. Han har ikke materiell til å spille slik han ønsker,fordi spillerne desverre ikke er gode nok. Se på Roberet Stene: hva gjør han egentlig? N Solberg: åssen kan han ha scoret mål i TL i det hele tatt? Jabbie: hatt en nedadgående kurve de 3 siste årene. Arnier: skjønner godt at Viking ville låne han ut,for å si det sånn.

INGEN smil----INGEN glede----ALLE virker apatiste,og gleder seg til kampen er over.....INGEN evner å ta tak. Vi må bare passe oss så vi IKKE havner blant de 4 nederste.....for i TL har vi INGENTING å gjøre.

Hva med en aksjon,for å få vekk Værste/as saken? På tide at publikum sier KRAFTIG ifra.

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 12 mai 13, 17:55

Å snakke om 2. div. er vel ikke helt realistisk trur jeg, skal mye til føre vi ikke klarer å holde oss unna det, men att vi rykker opp trur jeg kanskje vi ikke skal helt ta høyde for. 

Det som er possitivt er att vi ser de lokale gutta gjør det bra og bakkerud er flik til å bruke dem, kanskje får vi flere opp til sommern også? 

Mest redd for hvordan det økonomiske ser ut til høsten med tanke på fornyet lisens. 

Som trøst kan vi jo se på tippeligaen, molde, vif odd har 5/8 og 9 på en etter 8 kamper er en større skuffelse mener jeg;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 mai 13, 17:57

Vel. Jeg har drøyet en stund, men slår vi ikke Stabæk så stiller jeg meg også i rekken av pessimister. Smerte.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 mai 13, 18:03

Opprinnelig postet av malurt

Mest redd for hvordan det økonomiske ser ut til høsten med tanke på fornyet lisens. 

Det er det jeg er mest redd for også. Vi må nok også igjen selge spillere for å klare oss.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 mai 13, 18:05
Endret: 12 mai 13, 18:06
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Haarek

Har nevnt det før og lurer fortsatt hvor økonomisk lurt,det var å selge seg til nedrykk.

 Du var ikke alene om å lure på det nei, og nå ser vi resultatet. Det her går rett ned i 2. div

Hadde vi ikke solgt, hadde vi nok likevel rykket ned. Vi hadde fått poengtrekk samt problemer med å betale lønn. Vi hadde ikke noe valg.

Husk også at forrige gang vi brukte penger vi ikke hadde så rykket vi likevel ned.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 12 mai 13, 18:09

Jeg er enig med Holters. Sats på ungdommen.Og de som vil noe!!! Dog så jeg bare siste 30 minuttene i dag, men ikke annerledes enn det jeg har sett tidligere i år. Det er smertefullt å være FFK supporter. Men det er tydelig også smertefullt å være FFK spiller. Nervene ligger langt utenpå nesten hver enkelt. Problemet er at de ikke skaper en eneste mulighet i 2. omgang ( den jeg så). Ikke er det bevegelse foran, ikke kommer de sentrale på midtbanen i løp gjennom. På flankene er det få innlegg og de som kommer er for høye, lange og dårlige. Når en forsvarer gjør personlige feil synes det godt pga muligheter i mot. Når man i angrep ikke går på løp er dette personlige feil, og man gir treneren skylda. Men ærlig talt.  Er det noen som går foran og vil noe ? Halvorsen er ute heldigvis,for det jeg har sett er bare et negativt kroppsspråk. Dessuten slipper han aldri ballen tidsnok. Når Lønn går på overlap får han aldri ballen. Stene, garantist for tosifret antall mål i løpet av sesongen. Han vinner ikke en duell, han driver ikke inn foran mål og opptrer ikke som en toppscorer. Blir spilt glimrende fri av Stander og skyter 5 meter utenfor bortre stolpe. Annier er en vits. Truer hverken bakrom eller har teknikk til å ta ned eller med seg ballen. Solberg så jeg ikke i 2. omgang. Kamprusten ? La ham spille litt i 3. div. Ramberg god til å holde ball og la den gå, men som før aldri noen trussel i bakrom. Jabbie dekker mye rom, men ligger for langt bak, sammen med Ramberg til å kunne spille igjennom eller komme på løp.Rafn var usynlig i de 15 minuttene han spillte. Pluss til Stander som utfordrer og går på mål - noen ganger. Pluss også til Haitam. Driver godt på venstresiden, men synes å ha for lite ork til å løpe opp og ned hele kampen. Hva sitter vi igjen med da. Et lag med mye ball, tversover, bakover og lite folk som vil noe i boksen når den kommer. Jeg har sagt det før. Dette laget blir bedre, men noen eller alle må blø for drakta og ville ha ballen i mål. De som ikke gidder eller som ikke har "attityd" får benkes. Spisser i neste gamp. Momo og Roshwan ! Bak disse får Julius spille, Stander på den ene flanken, men hvilken annen flankespiller ??? Lov oss blod og vis oss lysten på å score mål, så kommer vi på Stadion mot Stabekk. Vern Bakkerud !! Krev blod av spillerne !! 

---------------------------

moxi-V
Med Tarik til toppen !


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 mai 13, 18:32

Er litt merkelig at de spillerne vi henter som har prestert bra i andre lag ikke spiller bra i ffk drakta?? Utenom Pusic da!

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 12 mai 13, 18:53

Da er det vel værre økonomisk nå,inntektene er vel mye mindre.Blir vel bare mindre og mindre.Er knappe 4000 tusen på kamp for tia.


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 12 mai 13, 19:11

 

Det kan rettes ved at folk stiller opp på stadion og støtter laget nå som de virkelig trenger det !!!!!!!

Idag var veldig mange pessimister og trodde ikke på seier mot seieleder Ranheim, så hvorfor så overasket når det blir tap?

Vi var virkelig med frem til den uforsålige straffen i første, men får det tungt etter den. Og som alle vet, mål preger kamperI

I andre omgang åpner vi igjen bra, men blir straffet (korrekt denne gang) da Jabbie griper tak i armen og ikke slipper igjen. To utrolig unødvendige mål. 

Bakkerud gjør noen bytter og det gjør i en kort periode at laget kommer høyere på banen, men vi klarer ikke å skape nok til å score. Der ligger nok også nøkkelen for å snu trenden. Frem med smilet og trua, så blir det litt stolpe inn og optimismen sprer seg.

Vi starter med blanke ark på torsdag og da bør alle som klager over økonomien stille opp på stadion, så snur vi det sammen!

Opprykk pratet bør vi la ligge og ta en kamp av gangen, det er en lang sessong.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 13, 19:28

se sandefjord leker seg borte mot kongsvinger

der slet vi

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 12 mai 13, 20:31

Alle kamper lever sitt eget liv.

Ikke mange som forutså at VIF,ODD og MOLDE skulle være i bunn av tippeligaen heller. Tror ikke det er de tre som ender der heller. Så det snur nok for flere lag både i Adeccon og Tippeligaen.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 13, 23:41

Vi er ett bunnlag

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 mai 13, 00:17

Opprinnelig postet av Pera

Vi starter med blanke ark på torsdag og da bør alle som klager over økonomien stille opp på stadion, så snur vi det sammen!

Det mantraet har blitt repetert fanatisk her inne siden 2009, "Bare vi går på stadion og støtter laget så ordner alt seg!!". Pussig nok har både fotballen og økonomien blitt stadig mer ræva samme hvor mye jeg trasker på stadion.

Det å gå på stadion nå til dags er omtrent som å holde en hjernedød pasient i live med en kunstig lunge. Det er hverken laget eller treneren det er noe galt med, men tvert imot hele klubben som er råtten på rot grunnet alt det forbanna tullet med værste og økonomien. De som maser om trenerbytte nå er særdeles kortsynte.

Vi må finne en måte å ramme pengefolket der det gjør vondt, altså i lommeboka. Bypatriotiske hensyn driter de klart og tydelig i. Pengene jeg betaler nå for å se FFK tape mot diverse adeccolag går rett i lommeboka på Værste slik at de kan bli enda rikere og kjøre klubben ytterligere i dass.

Indirekte støtter jeg altså Værstes kontantstrøm samtidig som jeg er med å forlenge dødsleiet til klubben i mitt hjerte ved å fortsette å gå på kamper så lenge klubben er i klørne på pengefolket. 

Det er faen meg en dårlig deal.

---------------------------

Takk til Værste for sesongen 2012.


kiresralll

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 5

Lagt til: 13 mai 13, 00:38

Hadde du skrevet det der på en FB-artikkel, hadde den blitt slettet ganske kjapt.

Men kan ikke bli mer enig i det du sier


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 mai 13, 01:13

Vi skaper jo ingen verdens ting! Hvor er de dype løpene fra midtbanen vår? Hvor er kantspillet? 

 

Er egentlig mest skeptisk til Bakkerud. Var veldig positivt innstilt før sesongen, men etter å ha sett laget spille lurer jeg på hva Bakkerud tenker med. 

Bakkerud hadde tydeligvis bestemt på forhånd at FFK skulle ha mye posession. På hvilken bakgrunn har Bakkerud valgt dette? Jeg mener, etter å ha vært trener i en del år dog i håndball, at en må se på hvilke kvaliteter et lag har før en bestemmer hvordan en ønsker å spille. Vi har jo ikke kvaliteter nok i basisferdighetene(pasning-mottak) for å spille slik fotball. Ta utgangspunkt i hvilke ferdigheter i laget og sett opp spillestil og system etter dette. Jeg trodde før sesongen at Bakkerud hadde gjort dette! 

Alle lagene vi har møtt til nå har etter min mening vært bedre i ballbehandlig enn oss. Noe jeg også savner er større bevegelse. Hvor er de samtidige løpene? Blir alt for mye en mot en.

 

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 13 mai 13, 09:22
Endret: 13 mai 13, 09:34
Endret av: kanogvetalt

I banespillet er vi bedre enn serielederen. Vi skaper lite, men målene gjør at hjemmelaget kan ha mer fokus på å forsvare seg.

Når skal vi ha flyt med dommerne? I fjor fikk vi 2 straffer, men fikk 7 i mot(3 straffer imot i møtene med SULF). Manmge vi si at det er typisk for bunnlag, men det har ikke statistisk hold. Stabæk fikk bare 3 straffer i mot i fjor.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 mai 13, 09:42

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Når skal vi ha flyt med dommerne? I fjor fikk vi 2 straffer, men fikk 7 i mot(3 straffer imot i møtene med SULF). Manmge vi si at det er typisk for bunnlag, men det har ikke statistisk hold. Stabæk fikk bare 3 straffer i mot i fjor.

Spesiell uttalelse. Blir for dumt.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 13 mai 13, 10:09

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Når skal vi ha flyt med dommerne? I fjor fikk vi 2 straffer, men fikk 7 i mot(3 straffer imot i møtene med SULF). Manmge vi si at det er typisk for bunnlag, men det har ikke statistisk hold. Stabæk fikk bare 3 straffer i mot i fjor.

Spesiell uttalelse. Blir for dumt.

Kall meg gjerne konspiratorisk, du er så fall ikke den første, men det kan vel være mulig at noen ønsker oss alt vondt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24