Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med 2013 - Julius Adarmola

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 jun 13, 08:12

skjønner dere reagerer på innlegget, men klag på avisen ikke meg Smile

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 jun 13, 08:58


Har overført noen penger, vi får de vel tilbake om de ikke får samlet inn nok


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 jun 13, 10:55

Opprinnelig postet av tomroar


Har overført noen penger, vi får de vel tilbake om de ikke får samlet inn nok

Pengene vil gå til et annet, velegnet formål dersom det ikke blir noe av Julius kjøpet. Sier FFK på Facebook.

Men de sier også at givergleden har økt de siste dagene og de ser nå mer positivt  på det. De trenger 400.000 til 15. juli, og de resterende 275.000 forfaller senere i år.

De har også oppdatert siden hvor man nå kan følge med på hvor mye som er kommet inn:

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1qv258l0znsaz1w7wxr70rhqta/title/fansen-vil-beholde-julius


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 jun 13, 11:58

Til Patrioten. Det jobbes stenhardt for å få de første 400 000 på plass. Den neste summen på ca 250 000 kan tas senere i sesongen. Flott at du bidrar med penger.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 21 jun 13, 18:42

Da var i alle fall 1500 kommet inn fra meg;) Kom igjen folkens!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 jun 13, 16:05


Har gitt min skjerv!

Kom igjen, heng på!


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 24 jun 13, 14:47


Anonym giver ga 50 000


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 jun 13, 18:34

Opprinnelig postet av Balto


Anonym giver ga 50 000

 

Kan jo ikke annet enn å si at denne personen har et virkelig stort hjerte for klubben. Utrolig flott gjort!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 13, 18:38

Husker jeg gjorde det samme med Sebastian Alvorado, da var i 2.divisjon. 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 jun 13, 19:00

Utrolig hyggelig lesning, og kanskje en liten motivasjon for de som nøler? ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 jun 13, 21:10

Opprinnelig postet av Patrioten

Husker jeg gjorde det samme med Sebastian Alvorado, da var i 2.divisjon. 

Du ga 50 000 for at FFK skulle kjøpe Alvarado? Tongue out

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 jun 13, 18:58

25.000 til kommet inn de siste to dagene..så nå er potten oppe i ca 175.000. Håper flere er med å bidrar nå som folk endelig ser lys i tunnellen mht Værste / kommunen og stadion-avtalen. Også Høyli sier i FB at han ser på Julius som en spennende spiller.

Så hjelp til med å beholde ham.   Det er penger kampanjen trenger. Ser at mange bedrifter nå har sagt seg villige til å selge armbånd for kampanjen. Men det hjelper ikke hvis ingen kjøper!!  


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 jun 13, 22:41

Julius er en sjeldent kreativ midtbanespiller i norsk fotball. Han er en typisk spiller som kan selges til en større klubb i Norge etter hvert og er en typisk spiller det bør være naturlig for en investor å betale for. Jeg begynner å se positivt på kjøpet av han!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jul 13, 10:29

Da ble jeg med igjen og har ordnet 3.000,- via enmannsfirmaet mitt. Som nevnt av mange har det vært mange dårlige nyheter denne uka, men vi må ikke glemme at vi trenger Julius videre.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 jul 13, 22:54

Hadde aksjonen gått til å beholde spillere/ledere som Masalin, Standerholen, Aune og Jonsson hadde jeg gitt penger, men jeg ser helt seriøst ikke vitsen i å bruke så mye penger på én enkelt spiller når det er andre steder i organisasjonen som skoene trykker mye mer.

Jeg er med på å beholde de vi har, ikke å hente en nigeriansk god midtbanespiller hvis det betyr at vi mister 2-3 andre spillere.

Nå har man samlet inn 230.000,- eller noe. Hvorfor skulle man klare å få inn borti 400.000,- kroner til på noen få dager? Da må tante Sofie og onkel Terje frem med sjekkheftet ihvertfall.

I utgangspunktet er jeg veldig for slike ting som dette, men i nuläget ser jeg ikke helt vitsen. Virker litt meningsløst.


petlok1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 aug 12
Innlegg: 4

Lagt til: 07 jul 13, 23:31

Jeg synes det her tas opp noe styret i FFK må tenke nøye gjennom. De har et AKUTT pengebehov på 4-6 mill, penger de etter sigende sliter veldig med å skaffe. Signaleffekten ved da å bruke et høyt beløp på en slik spiller i nåværende situasjon tror jeg er uheldig. Julius er en av de bedre, KAN bli bra, KAN ha et stort videresalgspotensiale, men pr dags dato tror jeg ikke FFK bør tenke slik. De er nå nødt til å sette tæring etter næring og stå for upopulære, men nødvendige sportslige kutt også i spillerstall.

---------------------------

petlok1


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 13, 23:39

De pengene som eventuelt blir brukt på Julius ville ikke kommet inn hvis det ikke hadde vært snakk om penger øremerket til en spesifik spiller. Så tror nok ikke denne signaleffekten er så ille. Det er tross alt oss supportere som betaler for å hente han, ikke klubben.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 jul 13, 23:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hadde aksjonen gått til å beholde spillere/ledere som Masalin, Standerholen, Aune og Jonsson hadde jeg gitt penger, men jeg ser helt seriøst ikke vitsen i å bruke så mye penger på én enkelt spiller når det er andre steder i organisasjonen som skoene trykker mye mer.

Jeg er med på å beholde de vi har, ikke å hente en nigeriansk god midtbanespiller hvis det betyr at vi mister 2-3 andre spillere.

Nå har man samlet inn 230.000,- eller noe. Hvorfor skulle man klare å få inn borti 400.000,- kroner til på noen få dager? Da må tante Sofie og onkel Terje frem med sjekkheftet ihvertfall.

I utgangspunktet er jeg veldig for slike ting som dette, men i nuläget ser jeg ikke helt vitsen. Virker litt meningsløst.

Jeg er helt enig med Plankekæll. Jeg foretrekker en lokal satsing nå som klubben ligger nede med brukket rygg både sportslig og økonomisk. Julius kan bli bra men han finner tidvis på rariteter som kan skremme fanden på flatmark. Tippeliga kan vi skyte en hvit pil etter i lang tid så la oss bygge kontinuitet med "kortreiste" spillere.  Dette vil skape entusiasme. Men jeg engster meg for at det kan ta mange år å bygge seg opp fra den tragiske situasjonen.  Jeg som 62-åring kan vel gi meg tenker jeg.  Sukk og dessverre. ...

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 08 jul 13, 09:58

 

[/quote]Jeg er helt enig med Plankekæll. Jeg foretrekker en lokal satsing nå som klubben ligger nede med brukket rygg både sportslig og økonomisk. Julius kan bli bra men han finner tidvis på rariteter som kan skremme fanden på flatmark. Tippeliga kan vi skyte en hvit pil etter i lang tid så la oss bygge kontinuitet med "kortreiste" spillere.  Dette vil skape entusiasme. Men jeg engster meg for at det kan ta mange år å bygge seg opp fra den tragiske situasjonen.  Jeg som 62-åring kan vel gi meg tenker jeg.  Sukk og dessverre. ...

[/quote]

62? Da har du vel igjen 20-25 år igjen å sitte på stadion med hjerte i halsen. Holder hjertet sterkt å sunt å være fotballsupporter vet du. Wink Mye kan skje på 20 år.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 08 jul 13, 10:53

Opprinnelig postet av Morgaine

 

[/quote]

62? Da har du vel igjen 20-25 år igjen å sitte på stadion med hjerte i halsen. Holder hjertet sterkt å sunt å være fotballsupporter vet du. Wink Mye kan skje på 20 år.

[/quote]

Takk Morgaine!

Vi satser på det vøttu, lever sunt. Vi håper på det beste for FFK Smile

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24