Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kongsvinger-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 05 mai 13, 16:52

Jaja  - MÅL da i det minste...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 05 mai 13, 16:52

Veldig fin avslutning av Shaswari.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 13, 16:55

Opprinnelig postet av bjervell

Jeg tror nesten jeg kan telle på en hånd hvor mange dueller vi har vunnet denne kampen!

Overdriver her, selvsagt, men det er her vi taper. Spillerne er puslete og tafatte gjennom hele kampen.

Dette er vel den dårligste kampen i år, forferdelig, hvor er det blitt av kjempingen?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 05 mai 13, 16:50


Kan ikke huske sist vi spillte så dårlig. Vi går mot en sesong for å overleve i Adeccon ser det ut som. Prosjektet til Bakkerud ser forferdelig dårlig ut. Skal ikke se bort fra at han er førstemann ut av trenerene i de to øverste sesongene.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 mai 13, 16:52

Så enkelt kan det gjøres.

2-1 Shaswari. Pasning Halvorsen.

En direkte pasning langs gressteppet i bakrom, og vips ble det mål.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 13, 16:53

Fem kamper og tre tap, hvor mange tap til tåler Bakkerud?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 mai 13, 16:55

Der innrømte også Grorud at vi er et middels Adecco-lag. Allikevel synes jeg man kan forvente en tynn rød linje mot noe som ligner en plan, eller en taktikk.

Dette var bare jævlig frustrerende å se på.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 05 mai 13, 16:55

jeg tror ikke larsern må gå uansett hvor mye de taper siden vi ikke har økonomi til å erstatte han med noen andre akkurat nå.

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 05 mai 13, 17:01

Mens Kongsvinger jobber ræva av seg, spiller FFK totalt uten innsatsvilje. Helt elendig!

Ta f.eks. Halvorsen. Tvinger noen han til å spille? Det virker som han ikke gidder å prøve engang. Enten mister han ballen, eller så sinker han spillet. FFKs dårligste idag.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 13, 17:11

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Mens Kongsvinger jobber ræva av seg, spiller FFK totalt uten innsatsvilje. Helt elendig!

Ta f.eks. Halvorsen. Tvinger noen han til å spille? Det virker som han ikke gidder å prøve engang. Enten mister han ballen, eller så sinker han spillet. FFKs dårligste idag.

 

Hva med kapteinen våres som taper en målduel som ¨Kongsvinger scorer på, ikke bra


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 mai 13, 17:13

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Mens Kongsvinger jobber ræva av seg, spiller FFK totalt uten innsatsvilje. Helt elendig!

Det er her essensen ligger.

FFK er mer enn gode nok til å rykke opp hvis innstillingen til spillerne bedrer seg. Med 80% innsats som i dag taper vi mot hvem som helst.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 mai 13, 17:18


Hvis ikke Halvorsen syns det er "kult" å være i FFK så bør han be om å bli solgt. Makan til negativt kroppsspråk skal man lete lenge etter. Virker giddaløs, uinteressert og lat. Her har Lars en utfordring!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 05 mai 13, 17:19

Opprinnelig postet av Topscorer


Hvis ikke Halvorsen syns det er "kult" å være i FFK så bør han be om å bli solgt. Makan til negativt kroppsspråk skal man lete lenge etter. Virker giddaløs, uinteressert og lat. Her har Lars en utfordring!

Han har vel vært sånn i motgang helt siden han signerte.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 mai 13, 17:40

Ærlig og fint intervju med Bakkerud.

Han sier akkurat det vi andre har klaget på etter kampen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 05 mai 13, 17:44
Bakkerud har rett, men jeg sitter og stiller meg selv følgende spørsmål etter 5 spilte kamper: Er vi bedre?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 05 mai 13, 17:45

Noen som skjønte byttet med Standerholen? For all del positivt å få inn Momo, men å ta ut Standerholen i stedet for Anier eller Stene på det tidspunktet skjønte jeg ingenting av. Egentlig ikke å ta ut Stene i stedet for Anier heller.

Ellers morro å se at Westgaard får sin seriedebut og bra at Shaswari åpner målkontoen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mai 13, 17:53

Opprinnelig postet av Rey

Noen som skjønte byttet med Standerholen? For all del positivt å få inn Momo, men å ta ut Standerholen i stedet for Anier eller Stene på det tidspunktet skjønte jeg ingenting av. Egentlig ikke å ta ut Stene i stedet for Anier heller.

Ellers morro å se at Westgaard får sin seriedebut og bra at Shaswari åpner målkontoen.

Skjønte ikke så mye av det nei,burde vel også beholdt Stene på banen,når man velger og kjøre frem Martinsen,ville jeg heller hatt Stene foran der enn Martinsen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 13, 18:01

hvor lenge skal vi la bakkerud leke med klubben ?

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 13, 18:11
Endret: 05 mai 13, 18:20
Endret av: arte et labore

Er stallen virkelig ikke bedre, eller er det Bakkerud som virkelig trenger enda mer tid? Jeg mener, hvis stallen er god nok for opprykk, så skal ikke en trener bruke fem måneder på å få til et vinnerlag ut av det. Han skal vel heller ikke bruke fem måneder på å endre spillestil uten at man egentlig ser så veldig tendenser til dette.

Hvis man hadde gått ut og sagt at stallen er ikke bedre, vi skal ta et "hvileår" i Adcccoligaen på å bygge opp et nytt lag og ny økonomi, så hadde det egentlig vært greit. Men å gå ut med "lovnader" om å rykke opp på første forsøk og så levere dette? Var det for å få folk til å kjøpe sesongkort?

Tre tap på de fem første kampene i en liga hvor vi hadde seks tap på 30 kamper året vi kom på tredjeplass. Vi skal ha en rimelig bra sluttspurt på 27 kamper allerede om vi skal rett opp.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mai 13, 18:13

Bakkerud må svelge sin stolthet og gjøre om spillesystemet! For detta går ikke bra. Helt teit spillemåte som ikke funker med den stallen vi har!  Det enkle er oftet det beste!!!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340