Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kongsvinger-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 mai 13, 17:13

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Mens Kongsvinger jobber ræva av seg, spiller FFK totalt uten innsatsvilje. Helt elendig!

Det er her essensen ligger.

FFK er mer enn gode nok til å rykke opp hvis innstillingen til spillerne bedrer seg. Med 80% innsats som i dag taper vi mot hvem som helst.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 05 mai 13, 17:18


Hvis ikke Halvorsen syns det er "kult" å være i FFK så bør han be om å bli solgt. Makan til negativt kroppsspråk skal man lete lenge etter. Virker giddaløs, uinteressert og lat. Her har Lars en utfordring!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 05 mai 13, 17:19

Opprinnelig postet av Topscorer


Hvis ikke Halvorsen syns det er "kult" å være i FFK så bør han be om å bli solgt. Makan til negativt kroppsspråk skal man lete lenge etter. Virker giddaløs, uinteressert og lat. Her har Lars en utfordring!

Han har vel vært sånn i motgang helt siden han signerte.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 mai 13, 17:40

Ærlig og fint intervju med Bakkerud.

Han sier akkurat det vi andre har klaget på etter kampen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 mai 13, 17:44
Bakkerud har rett, men jeg sitter og stiller meg selv følgende spørsmål etter 5 spilte kamper: Er vi bedre?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 mai 13, 17:45

Noen som skjønte byttet med Standerholen? For all del positivt å få inn Momo, men å ta ut Standerholen i stedet for Anier eller Stene på det tidspunktet skjønte jeg ingenting av. Egentlig ikke å ta ut Stene i stedet for Anier heller.

Ellers morro å se at Westgaard får sin seriedebut og bra at Shaswari åpner målkontoen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 05 mai 13, 17:53

Opprinnelig postet av Rey

Noen som skjønte byttet med Standerholen? For all del positivt å få inn Momo, men å ta ut Standerholen i stedet for Anier eller Stene på det tidspunktet skjønte jeg ingenting av. Egentlig ikke å ta ut Stene i stedet for Anier heller.

Ellers morro å se at Westgaard får sin seriedebut og bra at Shaswari åpner målkontoen.

Skjønte ikke så mye av det nei,burde vel også beholdt Stene på banen,når man velger og kjøre frem Martinsen,ville jeg heller hatt Stene foran der enn Martinsen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 13, 18:01

hvor lenge skal vi la bakkerud leke med klubben ?

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mai 13, 18:11
Endret: 05 mai 13, 18:20
Endret av: arte et labore

Er stallen virkelig ikke bedre, eller er det Bakkerud som virkelig trenger enda mer tid? Jeg mener, hvis stallen er god nok for opprykk, så skal ikke en trener bruke fem måneder på å få til et vinnerlag ut av det. Han skal vel heller ikke bruke fem måneder på å endre spillestil uten at man egentlig ser så veldig tendenser til dette.

Hvis man hadde gått ut og sagt at stallen er ikke bedre, vi skal ta et "hvileår" i Adcccoligaen på å bygge opp et nytt lag og ny økonomi, så hadde det egentlig vært greit. Men å gå ut med "lovnader" om å rykke opp på første forsøk og så levere dette? Var det for å få folk til å kjøpe sesongkort?

Tre tap på de fem første kampene i en liga hvor vi hadde seks tap på 30 kamper året vi kom på tredjeplass. Vi skal ha en rimelig bra sluttspurt på 27 kamper allerede om vi skal rett opp.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mai 13, 18:13

Bakkerud må svelge sin stolthet og gjøre om spillesystemet! For detta går ikke bra. Helt teit spillemåte som ikke funker med den stallen vi har!  Det enkle er oftet det beste!!!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 mai 13, 18:18

Opprinnelig postet av keiko99

hvor lenge skal vi la bakkerud leke med klubben ?

 

Hvor lenge skal de 11 ut på banen leke stjerner ?


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 05 mai 13, 18:37

Har vært tålmodig med Bakkerud til nå og har fremdeles troen. Men byttene idag fikk meg til å tvile litt på Bakkerud, får håpe han ser et potensiale blant spillerne han velger som ikke vi ser!


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 05 mai 13, 18:42

 Tror nok både supportere, trenerteam og spillere bør innse at vi pr dags dato ikke er bedre. Jeg har sansen for Bakkeruds fotball filosofi, men det er ikke sikkert vi har spillere som er gode nok.

Stiller meg også undrende til hvorfor Standerholen ble byttet såpass tidlig i annen omgang, han var etter mitt syn FFKs beste så langt i kampen (selv om det ikke nødvendigvis skulle så mye til) Benk Halvorsen til han har lyst å spille fotball igjen!

Det er ikke for sent å snu det enda, men da må alle være villig å blø for drakta og samtidig ha lyst å spille fotball.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 mai 13, 19:23

Vi får bare håpe på at noen kamper 'går vår vei' Fordi dette blir det ingen fornadring på,før klubben er tilbake der den hører hjemme,nemlig hos medlemmene. Den dagen Værste/klubb sagaen er borte...DA ser jeg lys i tunellen. Før den tid,handler det kun om å overleve.

Ser med gru på,om vi skulle få skader,og gule kort. Nå har vel Stene klart det kunststykke å få 2 gule allerede,kun fordi han har vært for treg til å tackle.

Men på torsdag har vi muligheten igjen...tap hjemme imot UllKisa,og jeg tror varslelampene begynner å lyse. Vil vel alltid være '3000' tilskuere på Stadion,men jeg tror desverre mange av de ikke fysisk er tillstede....


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 mai 13, 19:35

Er så lei den jævlige joggingen. Det er så nonchalant og tregt så jeg vet ikke hva. Hvor er gøtsen og viljen? Halvorsen prøvde å gå igjennom motspiller 100 ganger ved så og miste ballen. Skuffende dårlig kamp etter kamp :-(

---------------------------

Heia FFK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mai 13, 19:40

Ser ut som dette laget er som best et lag som vil kjempe mitt på tabellen i adecco-ligaen. (som ventet dessverre)

Hvis Værste AS fortsetter å selge unna de spillerene som har litt verdi (stammen til laget) og erstatte de med billige leiesoldater, hente juniorspillere og fortsetter å tømme FFK-kassa. Så blir dette en kamp for å unngå nedrykk til 2 div.

---------------------------

VÆRSTE AS TIL HÆLVETE UT AV FFK!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 13, 19:59
Endret: 05 mai 13, 19:59
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Lex

Er så lei den jævlige joggingen. Det er så nonchalant og tregt så jeg vet ikke hva. Hvor er gøtsen og viljen? Halvorsen prøvde å gå igjennom motspiller 100 ganger ved så og miste ballen. Skuffende dårlig kamp etter kamp :-(

Som regel er jeg enig med Herr Luthor, også i dag.

Det mangler nok ikke bare gøts og vilje, jeg tror det skorter på evnen også. Det spørs nok om lagey er bedre pr. dags dato, Snullåtte er milevis foran oss med det meste, det eneste vi er bedre på er stadion, men hva skal vi med den når vi er i skyggenes dal?

Med min beste velvilje så har jeg kun sett et bra FFK tidvis i år. Vi bør ikke skylde på spillerne, skylden ligger vel noen år tilbake hos diverse ledere tenker jeg....

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 mai 13, 23:24
Endret: 06 mai 13, 00:17
Endret av: FFKgutt1

Synes spillerne våre virker umotiverte og lei av å spille i FFK om dagen, noe der borte er ikke som det skal. Hvor er Ole Jørgen Halvorsen som herja for Sogndal? Hvor er Shazwari som bøtta inn mål for Bærum ifjor? Hvor er Nicolay Solberg som hjalp den andre byen med å rykke opp?

Jeg har ikke mista håpet for vi har mange kamper igjen, men ser ut som om det her blir en kamp om å overleve i Adeccon enn å rykke opp..

Var også inne og skulle se treningstabell når dem trena, stemmer det at de bare trener en gang om dagen nå?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 06 mai 13, 08:26

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Synes spillerne våre virker umotiverte og lei av å spille i FFK om dagen, noe der borte er ikke som det skal. Hvor er Ole Jørgen Halvorsen som herja for Sogndal? Hvor er Shazwari som bøtta inn mål for Bærum ifjor? Hvor er Nicolay Solberg som hjalp den andre byen med å rykke opp?

Jeg har ikke mista håpet for vi har mange kamper igjen, men ser ut som om det her blir en kamp om å overleve i Adeccon enn å rykke opp..

Var også inne og skulle se treningstabell når dem trena, stemmer det at de bare trener en gang om dagen nå?

Det er nok stor forskjell på å spille i FFK vs de klubbene du nevner. Blant annet et helt annet forventningspress.

To bortekamper på rad resulterte i en seier og et tap. Er det så ille?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 mai 13, 08:40
Endret: 06 mai 13, 08:41
Endret av: Rey

I tillegg har Shazwari vært mye skadet og Solberg var mye ut og inn av startoppstillingen i Sarp. Halvorsen har jeg litt større problemer med å forsvare

Det stemmer forresten at dem bare trener en gang om dagen. Det er helt vanlig under sesong.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24