Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Sandefjord 22 April

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 apr 13, 07:55
Endret: 02 mai 13, 23:13
Endret av: Rey

Dommer: Omar Rafiq, Teisen IF
Assistentdommer 1: Ole Johnny Løfald, Tiller IL
Assistentdommer 2: Morten Jensen, Fjellhamar
Kampdelegat: Jan Erik Nordby, Vålerenga Fotball

 

Da for dere tippe lag uttak. Dette er en kamp vi må vinne skal vi opp på topp etter tap over bryne

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 13, 09:17

Satser på dette laget:

25. Jon Masalin

5. Juan Diego Madrigal - 26. Lars Grorud (k) - 4. Vidar Martinsen - 2. Haitam Aleesami

19. Simen Standerholen - 6. Hans Erik Ramberg - 11. Julius Adaramola - 17. Nicolay Solberg

9. Ole Jørgen Halvorsen - 7. Roshat Shaswari


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 apr 13, 10:39

Jeg er enig med Plankekæll vedr lagoppstilling. Når vi ser videre på kampen er dette et toppoppgjør hvis vi ser på tipsene før sesongen. Jeg så kampen på mandag mellom Sandefjord og Bødøglimt og vil si jeg satt igjen med et inntrykk av at begge disse lagene er bedre enn oss. Dette betyr at vi må opp flere hakk i forhold til det vi har vist hittil i år. Hvis vi ønsker å være med å kjempe om de to øverste pålassene på tabellen bli dette etter all sannsynlighet å regne som en "sekspoengskamp".


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 18 apr 13, 11:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

Satser på dette laget:

25. Jon Masalin

5. Juan Diego Madrigal - 26. Lars Grorud (k) - 4. Vidar Martinsen - 2. Haitam Aleesami

19. Simen Standerholen - 6. Hans Erik Ramberg - 11. Julius Adaramola - 17. Nicolay Solberg

9. Ole Jørgen Halvorsen - 7. Roshat Shaswari

Bytt plass på vingene, så er vi enige! 


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 18 apr 13, 12:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

Satser på dette laget:

25. Jon Masalin

5. Juan Diego Madrigal - 26. Lars Grorud (k) - 4. Vidar Martinsen - 2. Haitam Aleesami

19. Simen Standerholen - 6. Hans Erik Ramberg - 11. Julius Adaramola - 17. Nicolay Solberg

9. Ole Jørgen Halvorsen - 7. Roshat Shaswari

Hva med Ole Strømsborg istedet for Vidar Martinsen?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 18 apr 13, 12:23

Greit med litt tempo bak der også. 

Ingen av stopperne våre er noen tekniske begavelser, heller ikke Strømsborg. Jeg rangerer for øyeblikket Martinsen foran Strømsborg. Er usikker på potensialet til Strømsborg også. Men han har bevist før at han kan gjøre en god innsats i Tippeligaen. Uansett tror jeg Strømsborg er bedre med en temposterk stopper ved siden av seg. Grorud er bankers, så da blir det Martinsen ved siden av. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 apr 13, 13:45

Jabbie er nok bankers i en startelver. Ramberg og Julius blir for like. Må ha en ballvinner på midten.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 apr 13, 14:00

Jeg tror vi starter med samme lag som imot Bryne. Personlig ville jeg hatt inn Ramberg,og latt Jabbie ta en liten pause.Robert Stene,vil nok fortsatt få tillit ifra start,og jeg håper det bare er et tids-spørsmål før han setter et par mål.

Ellers er jeg mest bekymra for den mentale biten hos gutta. Er det for stort å spille på FFK for noen av gutta? Synes mange ikke klarer å prestere......virker som de 'binder' seg,og ikke har det gøy.

Håper trenerteamet,klarer å ufarlig-gjøre denne kampen,slik at gutta har det gøy ute på banen.,men jeg TROR at spllerne er altfor 'redde' for å misslykkes,på 'svære' Fredrikstad Stadion. Liksom lettere å lykkes i Sogndal enn i Fredrikstad.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 apr 13, 14:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Satser på dette laget:

25. Jon Masalin

5. Juan Diego Madrigal - 26. Lars Grorud (k) - 4. Vidar Martinsen - 2. Haitam Aleesami

19. Simen Standerholen - 6. Hans Erik Ramberg - 11. Julius Adaramola - 17. Nicolay Solberg

9. Ole Jørgen Halvorsen - 7. Roshat Shaswari

Jeg er både enig og uenig.

Mener helt klart at Jabbie bør starte på midten. Ramberg og Adaramola er for like i spillestilen, som kanogvet alt er inne på.

Videre bør Standerholen spille på venstre om han først skal spille. Solberg har vært direkte svak i banespillet så langt hittil i år. Måltjuv som er på rett sted til rett tid, men ellers virker han uinteressert. Standerholen må gjerne få sjansen på Solbergs bekostning.

Halvorsen får fortsette på høyre, selv om både han og Solberg tenderer til å trekke for mye inn i midten.

Jenssen gjorde det ikke noe dårligere enn Madrigal har gjort det i sine to kamper. Håper således at han starter i stedet dersom han er skadfri.

Foretrekker at Stene starter på topp for å krige.

Håper på følgende:

Jon Masalin

Ola Lønn Jenssen - Lars Grorud (k) - Vidar Martinsen - Haitam Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie - Julius Adaramola - Simen Standerholen

Robert Stene - Rozhat Shaswari

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 apr 13, 15:06

Var det ikke snakk om 2 uker ute for Momo, er det noe håp om at han rekker kampen?


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 18 apr 13, 16:13

Supporterfanzina Ille Blad er klar til denne kampen, og kommer til å selges denne dagen.
Den kommer til å koste 20 kroner, men pengene går til nedbetaling av FFKs bot, så det er lov å gi litt ekstra. Oppfordrer alle som skal kjøpe til å ta med det eksakte beløpet de skal gi, da jeg ikke kan love at selgerne har noe vekslepenger.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 18 apr 13, 20:16

Opprinnelig postet av olav3232

Supporterfanzina Ille Blad er klar til denne kampen, og kommer til å selges denne dagen.
Den kommer til å koste 20 kroner, men pengene går til nedbetaling av FFKs bot, så det er lov å gi litt ekstra. Oppfordrer alle som skal kjøpe til å ta med det eksakte beløpet de skal gi, da jeg ikke kan love at selgerne har noe vekslepenger.

Greier dere ikke å betale den selv???? Mener dere virkelig at andre folk skal betale for dere???

 


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 18 apr 13, 20:42

Som studenter og personer som nettopp har flyttet hjemmefra er det ikke alle som har mye penger nei. Vi mener ikke at andre absolutt skal betale bota, men denne fanzinen er et ledd i det å få samlet inn nok penger til boten. Vi prøver nå ihvertfall så godt vi kan å gjøre opp for oss, og har allerede hatt en intern kronerulling.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 apr 13, 20:54

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av olav3232

Supporterfanzina Ille Blad er klar til denne kampen, og kommer til å selges denne dagen.
Den kommer til å koste 20 kroner, men pengene går til nedbetaling av FFKs bot, så det er lov å gi litt ekstra. Oppfordrer alle som skal kjøpe til å ta med det eksakte beløpet de skal gi, da jeg ikke kan love at selgerne har noe vekslepenger.

Greier dere ikke å betale den selv???? Mener dere virkelig at andre folk skal betale for dere???

 

Ser ikke noe galt i at dem prøver å få dekket boten på denne måten. De har tross alt lagt ned jobb i dette for å gjøre opp for seg. Hvis folk syns det er verdt 20 kroner (eller mer) er vel det greit?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 18 apr 13, 21:30

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av olav3232

Supporterfanzina Ille Blad er klar til denne kampen, og kommer til å selges denne dagen.
Den kommer til å koste 20 kroner, men pengene går til nedbetaling av FFKs bot, så det er lov å gi litt ekstra. Oppfordrer alle som skal kjøpe til å ta med det eksakte beløpet de skal gi, da jeg ikke kan love at selgerne har noe vekslepenger.

Greier dere ikke å betale den selv???? Mener dere virkelig at andre folk skal betale for dere???

 

Ser ikke noe galt i at dem prøver å få dekket boten på denne måten. De har tross alt lagt ned jobb i dette for å gjøre opp for seg. Hvis folk syns det er verdt 20 kroner (eller mer) er vel det greit?

Støttes, bra initiativ. Både gjør opp for seg og kanskje det er no interessant lesing 

---------------------------

Thomas


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 18 apr 13, 22:03

Er en bra ting dette, alle gjør sine feil. Syntes faktisk man kan støtte opp her og regner med dette var noe som ikke kommer til å skje igjen;)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 apr 13, 22:52

http://www.f-b.no/ffk/mandag-haper-shaswari-a-apne-malkontoen-1.7852444

Shaswari IKKE  fornøyd med å ikke få score mål.. Han håper å åpne målkontoen mot Sandefjord..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 18 apr 13, 23:00

Håper på følgende:

                                           Jon Masalin

Ola Lønn Jenssen - Lars Grorud (k) - Vidar Martinsen - Haitam Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen - Khalifa Jabbie - Julius Adaramola/Ramberg - Simen Standerholen

                         Robert Stene - Rozhat Shaswari

 
Litt usikker på om kanskje vi trenger en som kan gi litt mere trygghet og irettesette gutta på midten. men så er vel Julius en teknisk bedre spiler. så usikker

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 apr 13, 10:08

Opprinnelig postet av malurt

Er en bra ting dette, alle gjør sine feil. Syntes faktisk man kan støtte opp her og regner med dette var noe som ikke kommer til å skje igjen;)

Synes ikke dette er greit hvis det kan vise seg å finansiere fremtidig pyroman virksomhet på tribunen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 apr 13, 13:49

Da er det vi som betaler boten selv om dem har jobbet med bladet....

jeg gir ingen ting og det var veldig bra at dette har kommet frem, for da kjøper jeg aldrig det...

Tenkte at jeg ville det

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24