Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt oppsett av tv kamper for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 apr 13, 11:31

TV kamper

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 apr 13, 16:47

 

Kamp kl 1530??? prøver dem å drepe klubbene eller? hvem i all verden har mulighet til å ta fri jobben for å dra på kamper?

ffk - ull/kisa torsdag 9.mai kl 15:30. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 apr 13, 16:50

Det er Kristi Himmelfartsdag. De fleste har nok fri den dagen :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 apr 13, 16:53

haha. skjønnner, ekke greit å være dum;P


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 apr 13, 22:19

Vel, i de vanlige helgerundene de kunngjorde nå slipper vi i hvert fall mandagskamper. Den ene mandagskampen de slapp i dag er 2. pinsedag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 07 mai 13, 09:14


Nå har de flyttet lørdagskampen mot HamKam den 25.5 til mandag 27.5. Det var noe dritt!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 mai 13, 09:58
Endret: 07 mai 13, 10:07
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Balto


Nå har de flyttet lørdagskampen mot HamKam den 25.5 til mandag 27.5. Det var noe dritt!

På denne siden står det fortsatt lørdag?

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/tippeligaen/TV-kamper/

PS: Også her:

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/Adeccoligaen/2013/TV-kamper-Adeccoligaen-runde-8-10/

Men jeg ser at det står på FFKs hjemmeside, så da stemmer det vel.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 07 mai 13, 10:09


Jeg fant det her


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 mai 13, 10:19

Opprinnelig postet av Balto


Jeg fant det her

Ja, jeg så det etter at jeg hadde sjekket NFFs hjemmesider. Jeg skjønner imidlertid ikke begrunnelsen for å bytte om de to kampene. Cuprunden er jo først en uke senere.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


BillyB

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 mai 13
Innlegg: 5

Lagt til: 09 mai 13, 09:27

Fikk denne mailen fra NFF om hvorfor HamKam-kampen ble flytta.

"Hei.

Kampen ble endret fordi Bryne og Sandefjord ikke kan spille sine cupkamper torsdag, dette henger sammen at ODD og Viking har U21 landslagspillere som skal på landslagssamling før EM U21 torsdag 30.juni. Fredrikstad og HamKam kan begge spille mandag og den påfølgende torsdag, derfor ble dette byttet gjort. Beklagelig, men nødvendig for å få en vanskelig kabal til å gå opp."

Kjipt bytte for vår del syns jeg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 mai 13, 09:34


Hvor mye tjener FFK på å være på tv?


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 09 mai 13, 10:21

Jeg har ingen eksakte tall på det, men etter det jeg vet så tjener de mer enn de taper i tilskuerinntekter.
Så kan man jo diskutere om man til syvende og sist tjener på disse tv-avtalene. Spillerne har jo snakket om fordelen og viktigheten av å ha et fullt stadion og mange supportere både på borte- og hjemmebane. Ved mandagskamper og kamper på bisarre tidspunkter mister man jo denne fordelen med å ha mange supportere. Ved å miste denne fordelen kan det jo for alt vi vet bety at vi får dårligere resultater på banen. Jeg mener ikke at FFK taper uten supportere, eller at de vinner med en gang stadion er full, men tjener FFK til syvende og sist på denne tv-avtalen? Jeg vil forøvrig også at alle toppklubber går ut og sier om de helst vil ha tv-avtalen eller om de helst vil ha kamper til faste og gode tidspunkter som fører til flere supportere. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 jun 13, 08:13

Nye TV kamper klare. Runde 16-20 er satt opp og denne gangen har vi kun EN mandagskamp men også en lørdagskamp OG en FREDAGSKAMP.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 jun 13, 10:35

Opprinnelig postet av Rey

Nye TV kamper klare. Runde 16-20 er satt opp og denne gangen har vi kun EN mandagskamp men også en lørdagskamp OG en FREDAGSKAMP.

Og fredagskampen er i stedet for mandagskamp i den aktuelle runden ... altså to søndagskamper, hvorav en hjemme. Fantastisk. Men fredagskampen er altså Stabæk borte. Det bør vel by på muligheter for både godt oppmøte og øl og stemning og hele pakka? Eller drømmer jeg nå?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 21 jun 13, 23:16


Mandagskamper = stortap av penger (tilskuere + kioskinttekter+ irritasjon fra sesongkort innehavere) = Helvete for en klubb som trenger hver tilskuer. Kompensasjon er marginal!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 jun 13, 16:12

Fredagskampen vår mot Bodø/Glimt på Aspmyra er flyttet tilbake til søndag. Dette på grunn av at Glimt skal spille kvartfinale i cupen.

Så kan man jo spørre seg; hvorfor i huleste ville man i utgangspunktet sette opp en Adeccoliga-kamp på fredag når det er cuprunde onsdag i forveien? Planla man ut fra at ingen adeccokoko-lag skulle komme så langt i cupen?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24