Husk meg
Brukernavn
Passord

Helt på trynet FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 apr 13, 16:07

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 apr 13, 16:16

Tommel OPP!!!!!!!!!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 13, 16:25
Endret: 04 apr 13, 16:30
Endret av: malurt

Tviler på att de er så bak mål att de ikke klarer se det vi på sidelinjen ser, men det er så kjipt att dem ikke tar seg tid til å forklare hvorfor ting er som det er. 

Åpenhet var nøkkelordet for en studn siden , hvor er det blitt av den åpenheten de snakket om? Redde for å fortelle hvor dårlig ting ligger ann?  kanskje enda flere medgangs supportere vil forsvinner og sponsor intekter også vanskeligere å få tak i  (hvis det er mulig å bli vanskeligere) hvis ting kommer frem?.  '

Håper virkelig vi vinner på mandag, så det blomstrer litt possitive impulser rundt ffk igjen. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 apr 13, 16:37

Ja, denne artikkelen var helt på trynet. Det at man har kontroll på økonomien betyr ikke at man har penger til overs, bare at man vet hva man skal bruke pengen til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 04 apr 13, 18:15


Personlig synes jeg den artikkelen var en frustrasjonsutblåsning som jeg vil tilskrive før-sesongnerver. Landgren har vel sagt helt siden vi rykka ned at han ikke var spesielt interessert i å spille i Adecco. FFk har vært snille med å slippe folk som ikke er interessert. Og i tillegg slipper de lønnsutgifter og får at på til litt penger. På FB nå står det jo at de har en ny høyreback på vei inn. HVis alle papirene går i orden. Jeg ble glad da jeg leste det og ser litt mer optimistisk på sesongen.

Få rompene i gear og gå på kamp mandag! Laughing

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 13, 19:57

hvor står det ?


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 04 apr 13, 23:46


Mulig at også spilleren har et ord med i laget mht klubb? Om spilleren ønsker seg til helvete bort fra klubben og Adecco, hvor nyttig hadde han da vært gjennom sesongen? Artikkelen minner mer om en fylleutblåsing på pub rett før stengetid enn seriøs journalisitikk. Ingen ting er enklere enn å grave fram uttalelser og sette dem i paradoksets og dumhetens lys når slikt skjer, krydret med udokumenterte påstander om murring, hoderysting og frustasjon blant ansatte og tillitsvalgte. Lavmål.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 05 apr 13, 11:06


Mot sandefjord virket det som at Landgren allerede hadde reist, så en så umotivert spiller klarer vi oss bedre uten.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 apr 13, 11:11

Sitat ifra Demokraten:

 

'

<Samtidig leser vi på nett at en valgt tillitsmann i klubbstyret mener det er bedre å la Landgren gå enn at klubben går konkurs...

Vi regner med at de som uttaler seg såpass klart gjør det på bakgrunn av god innsikt i klubbøkonomien. Er den påstanden korrekt, bør Sport ASA straks gå ut offentlig og slå fast at «vi måtte låne ut Landgren ellers var vi konkurs». Da måtte omgivelsene ha akseptert dette og heller stilt spørsmål om alternative, økonomiske grep burdfe ha blitt valgt.<

Det er faktisk på høy tid,at klubben kommer på banen med den 'åpenheten' de snakket om,og som vel varte i 2 måneder? Jeg tror vi ikke har sett det 'Værste' ennå.fordi vi er i RØD gruppe hos NFF,og etter min personlige mening er vi i 2 div snart. Solgt 2800 sessongkort pr idag,og det er LANGT under det som trenges for å være bærekraftig.

Sorry,men et UNDER må til.......spillere må overprestere,og publikum må komme på kamp .


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 05 apr 13, 13:02

Opprinnelig postet av kjo

Mulig at også spilleren har et ord med i laget mht klubb? Om spilleren ønsker seg til helvete bort fra klubben og Adecco, hvor nyttig hadde han da vært gjennom sesongen? Artikkelen minner mer om en fylleutblåsing på pub rett før stengetid enn seriøs journalisitikk. Ingen ting er enklere enn å grave fram uttalelser og sette dem i paradoksets og dumhetens lys når slikt skjer, krydret med udokumenterte påstander om murring, hoderysting og frustasjon blant ansatte og tillitsvalgte. Lavmål.

Enig i dette. Når det gjelder Landgren - jeg skjønner ham godt, om han er ønsket i en klubb på elitenivå må jo det være mer attraktivt enn å bli i Adeccodassen. Vi kan ikke forvente superduperlojalitet fra utenlandske spillere. Ikke fra alle norske heller. Kun fra lokale spillere forventer jeg noen nevneverdig lojalitet, og selv der har jeg en viss forståelse (jfr. Tarik-overgangen).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 05 apr 13, 18:23

-Feller ikke en tåre om laget rykker ned i 3. eller 4.divisjon.

-Ulf Berg sparer ikke på kruttet når Demokraten ber ham beskrive tilstanden til FFK.

http://www.demokraten.no/ffk/article6588171.ece


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 apr 13, 18:39

Jeg er også forbannet på de som har ødelagt klubben, men synes man kan spørre seg om hva slags supporter Berg er siden han går ut i avisa med slike uttalelser.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 05 apr 13, 19:04

Enig


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 apr 13, 19:23


Nå skal Demokraten forsøke å øke løssalgopplaget sitt..........., flaut av Demo, og hvis det er tilfelle, ennå flauere av Berg. Berg, hva med å bli curlingsupporter i stedet f.eks. ?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 05 apr 13, 19:26

Opprinnelig postet av Willy René


Nå skal Demokraten forsøke å øke løssalgopplaget sitt..........., flaut av Demo, og hvis det er tilfelle, ennå flauere av Berg. Berg, hva med å bli curlingsupporter i stedet f.eks. ?

Tiltredes. Skuffende av Ulf, og sleipt av Demokraten. Før var Demokraten en skikkelig avis som ga FB sunn konkurranse. Nå prøver de altså å berge stumpene med slikt piss som dette.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 05 apr 13, 20:03


Tippeligakonsulent foyn yter litt service free of charge og kommer med noen innspill :

1) Den vasingen til ulf berg illustrerer FFK's problem - delvis sammen med høilis siste innspill - byen og klubben har alfor mange (og det inkluderer spesielt gøttekællen & gjengen hans) som har følgende prioteringsliste 1) Først meg selv 2) så penger hvis det er noe 3) FFK

2) Nå har uffe hatt fanklubber for ffk, stjernen, gårdsdrift, damehåndball osv osv at det er snart på tide å tone flagg - og starte en klubb for det som virkelig betyr noe : Ulf og Jaran Berg Supporter Club

3) Dyrkelsen av sportssjefen er kanskje verd å ta en kikk på..

4) Nå må klubben tas tilbake og jeg ser kun en løsning : Opprør fra grasrota med mål om at folket/supporterne/klubben tar tilbake makta. Det er kun et formannsemne og de som har litt peiling vet hvem det er - JR - og selv om han er uvitende på mange områder kunne nok holters gjort en utmerket jobb i  Laughing styret sammen med trønderbarten og min favorittmotstander/nederlender Wink

Vent gjerne med å implementer fasiten som er presentert - siden det er greit å være kongen på haugen en stund - men jeg gjør det fordi det er nesten litt trist å se storebror vansmekte Cool


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 06 apr 13, 01:49


Fy faan! I morra går Demokraten rett i papirinnsamlinga ULEST! Snakk om brønnpissing! At han gidder! Ulf har vært respektert av alle for alle lass han har dratt og den ildsjelen han var. Ingen har klandret ham for at han gikk lei og ikke orka mer, etter masse kjipe greier. Men det her burde han holde seg for god til. De eneste som har sansen for dette er distriktets FFK-hatere. Men han oppnår selvfølgelig det han vil; å skade klubben. Et slikt utspill som forhåndsomtalen barer bud om, rett før serieåpning, og etter en ganske lang periode med nogenlunde ro rundt klubben, må jo være bevisst for å skade FFK og supporterne. Drit og dra, Ulf!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 06 apr 13, 10:19

Denne Berg er vel sur for at han ikke fikk gratis sesongkort denne sesongen. Så da sprer man sin eder og galle for å heller skade klubben.

Det som imponerer meg er timingen til disse individene. Slikt oppgulp kommer gjerne før 2-3 dager før sesongstart, rett før viktige kamper eller rett før man starter igjen etter sommeren.

 

Alt for at klubben ikke skal få ro, og la de som nå forsøker å redde skuta få litt ro. Virker som det er ekstremt viktig for disse individene å alltid gjøre seg større en klubben. 

Skal sies at jeg ikke har lest det Berg eventuellt lirer av seg, men at den mannen bør ta seg ei pille og komme seg tilbake til tæsse og dyrehagen sin er helt sikkert.

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 apr 13, 17:47
Endret: 06 apr 13, 23:22
Endret av: Rey

Har heller ikke lest Demokraten, men Ulf redegjør litt for artikkelen på Facebook i dag

Opprinnelig postet av Ulf Berg

Alle lag i Toppdivisjon : Vedrørende artikkel i Demokraten i dag.Jeg ble telefoninterjuvet av Demokraten i går, og ble meget forundret over det som kom på trykk i dag.
At jeg foreløpig har mistet gløden for FFK, har ikke noe med FFK fotballklubb å gjøre. Det jeg sa var at sist FFK rykket ned io kampen mot Sarpsborg 08, gråt jeg så snør og tårer rant. Men nå er følelsene helt borte, jeg hadde neppe grått hvis FFK rykket ned nå i dag.Men jeg ønsker selvfølgelig av hele mitt hjerte at FFK rykker opp. FFK -Stjernen og FBK skal være med i toppdivisjon i Norge.

Slik jeg tolker det er det Demokraten som blåser ting opp, mens Ulf bare sier at han er lei. Og det er det mange som er

EDIT: Demokraten har nå publisert artikkelen på nett

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 apr 13, 17:57

Folk får la være å gjøre intervjuer med Demokraten fremover.

Hva faen er poenget med å lage møkkastemning i Fredrikstad-befolkningen nå?!?

Nei, nå drar vi på kamp alle mann - for nå skal vi faen meg røkke opp fra denne tøysedivisjonen!

Kom igjen FFK!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24