Husk meg
Brukernavn
Passord

Helt på trynet FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 06 apr 13, 23:25

Artikkelen ligger nå på demokraten.no (takk Keiko) og er ikke i nærheten av det de prøvde å selge den som. Ser ikke noe galt i det som Berg sier.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 apr 13, 23:32

Da ble det spikersuppe for Demokraten. Når det gjelder Berg forstår jeg at han ikke var fornøyd med overskriften og måten demokraten.no presenterte intervjuet i går.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 apr 13, 09:18

http://www.demokraten.no/lokalsport/article6622219.ece 

Demokraten er ute med en ny artikel, og jeg vil si de har noen gode poeng

 

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 apr 13, 09:53

Jeg er fryktelig glad for at møkkamannen Knut Johannessen i drittavisa Demokraten ikke er trener for FFK.

Nok en meningsløs artikkel.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 apr 13, 14:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er fryktelig glad for at møkkamannen Knut Johannessen i drittavisa Demokraten ikke er trener for FFK.

Nok en meningsløs artikkel.

Meningsløs er den ikke, det står noen meninger der Wink Men fotballfaglig er de meningene like godt underbygd som det som kommer fra vattnissene som uffer seg hver gang en FFK-spiller slår en støttepasning. Johannessen bygger hele argumentet sitt på en stråmann, nemlig at et ønske om å ha en ballbesittende spillestil betyr at man tror man er Barcelona og kan trille ball-i-hatt med motstanderne. Hvis han tror at det er enklere å spille tut-og-kjør-fotball i lengderetningen, noe en setning som "Vi ønsker oss en mer direkte og framoverrettet stil med større hissighet på  gjennombrudd" tyder på, så bør han se seg i speilet før han skriver "naivitet" med store bokstaver.

Sist vi var i 1. divisjon, så vi at normen var at bortelag etter bortelag parkerte bussen. Hvis dette blir gjennomgangsmelodien også i år, sliter jeg med å se hvordan man kan spille med en "direkte og framoverrettet stil med større hissighet på gjennombrudd".

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f