Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Hødd. mandag 8. april

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 08 apr 13, 18:25

http://www.youtube.com/watch?v=HFSOMWgwJ4Q

 

Kom igjen FFK !!

Seier i dag !

---------------------------

VÆRSTE UT AV FFK!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 apr 13, 19:08

Wooohooo! Herlig start!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 13, 20:43

Opprinnelig postet av thorsen
Wooohooo! Herlig start!

Booohooo! Ræva fortsettelse. Skal ikke være mulig å rote bort en ledelsen på 2-0 mot en av dumpekandidatene.

Enda godt vi ikke spiller i Tippeligaen. Lurer på hvordan den matta så ut for tre-fire uker siden.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 apr 13, 20:45

Mye trist, mye spennende..


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 08 apr 13, 20:53

Herlig !

Vi er på vei tilbake !

Cool


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 08 apr 13, 20:54

Så deilig :-)

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 08 apr 13, 20:54

Opprinnelig postet av matsinho

Mye trist, mye spennende..

Helt enig! Ei heller imponerende at det må straffe til for å vinne hjemme mot Hødd.

I tillegg er jo Jabbie like god til å slå feilpasninger iår som han var ifjor. ;)

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 apr 13, 20:56

Opprinnelig postet av stampede

I tillegg er jo Jabbie like god til å slå feilpasninger iår som han var ifjor. ;)

Jabbie er vårt virkelige svake punkt, dessverre. Alltid hatt sansen for gutten, men for dårlig orientering og alt for dårlig tempo til å kunne bli en god deffensiv spiller.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 apr 13, 21:03

Det var mange som ikke hadde dagen i dag. Evt så er de blitt dårligere gjennom vinteren. Synes hele forsvaret virket usikre. Dårlig kommunikasjon. Den beste bak synes jeg var Lønn Jensen i dag. Aleesami hadde en dårlig dag.

På kantene var verken Halvorsen eller Solberg noen trussel. Vi kommer oss rett og slett ikke rundt på kantene. Nå skal det sies at de ikke fikk vesentlig hjelp fra backene offensivt. Jabbie var katastrofal. Adaramola var etter min mening FFKs beste i dag, selv om han ble usynli til tider. 

Offensivt var det heller ikke imponerende. Guye var den som kom best ut av det. Anier så jeg vel mest liggende på gresset.Laughing

Hvis vi får Jabbie til å fungere bedre som ballrydder kan vel Adaramola slippe seg litt lenger frem, slik at vi får brukt hans pasninger og overblikk fremover.

Men uansett deilig med 3 poeng!

---------------------------

Fredd


Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 08 apr 13, 21:29

Deilig med tre poeng i sesongstarten!

Nå må vi huske på at vi er et adeccolag, og ikke et champions league lag folkens! Kan ikke forvente glitrende spill fra glitrende spillere..

Vi får med oss tre poeng på en middels dag, og det skal vi være veldig fornøyd med. Godt jobb av guttane, og går ting litt stang inn for oss fremover, tror jeg vi kan klare opprykk i år!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 apr 13, 21:39
Endret: 08 apr 13, 22:05
Endret av: Knuty

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 apr 13, 21:52

Deilig med tre poeng. Første omgang var bra, andre elendig, og at avgjørelsen kom på overtid etter at Hødd hadde drøyet som f*** etter 2-2 skader absolutt ikke. Vi kunne selvsagt ønsket oss at laget hadde briljert i 90 minutter, men pokker heller. Seier!

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 apr 13, 22:06

så tidvis glimt av bra spill i første omgang. jabbie er veldig flink til å stoppe angrep til hødd, men når han i det neste trekket spiller ballen rett i bena til motstanderne så er ikke det veldig bra. han er fortsatt ung, trur vi kan få god nytte av han utover.

jeg har sagt før sesongen at jeg driter i spillet de første 5-6 kampene. så lenge vi klarer å ta en del poeng. vi har nytt lag. ny trener og nytt spillesystem. kan ikke forvente at det sitter fra seriestart. fra kamp nr 6 så bør vi forvente at spillet sitter bedre. jeg trur julius blir en veldig viktig spiller i år. han har noe som jeg har savnet en stund. en spiller som er teknisk, vanskelig å ta ball ifra, hurtig, har god oversikt over medspillere og er flink til å slå pasninger som motspillerne ikke klarer å lese.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 08 apr 13, 22:27
Endret: 08 apr 13, 22:30
Endret av: Erikk

Glimrende med seier i dag, jeg er sjeleglad for resultatet og det så ikke bra ut en lang stund.

Når det gjelder spillet har vi mye "småfikst" men skaper egentlig ikke mange sjangser, må også si vi var effektive på de vi fikk. Hødd var bedre enn jeg trodde på forhånd og dette ble alt annet enn enkelt. Synes Masalin var god, samme med Julius, Momo og Vidar. På sin plass og skryte av Lønn Jensen også.

SIkkert til det kjedsommelige, men jeg må bare si jeg ikke forstår hvordan de kunne sette opp den unskyld uttrykket JÆVLA KLOVNEN til å dømme kampen. Vi skulle hatt straffe på 2-0 og rødt kort, hadde dommeren gjort jobben sin hadde kampen blitt anderledes. Fantasisk at den inkompetente idioten ikke avgjorde kampen (selv om det så lenge ut som han skulle gjøre det)

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340