Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp Sandefjord vs FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 01 apr 13, 18:53
Endret: 01 apr 13, 18:58
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av JonAG

Foreløpig blir vi overkjørt. Skremmende.

Vi har god tid. Er leeenge til seriestart Wink.

Ser ingen framgang fra hvordan vi så ut i januar. Like dårlig tempo, like upresise og like tannløse i angrep.

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Forsvarsfireren henger på ingen måte sammen, og Sandefjord får gjøre som dem vil fremover, noe som har resultert i flere store sjanser. Fremover hos FFK derimot, er det noe av det dårligste jeg noen sinne har sett av dette laget. Feilpasning på feilpasning. Når vi først får til litt spill på små flater ender det med en slurvete feilpasning og balltap. Bakkerud har mye å jobbe med hvis han ønsker et ballsikkert FFK.

At forsvarfireren ikke henger sammen er ikke så veldig rart hvis vi ser hvem som spiller fra start der i dag. De har ikke spilt mye sammen bak der.

Men at vi skaper så lite framover, det er veldig skuffende. Vi hadde vel knapt en sjanse i forrige også. Bakkerud har som du sier, MYE å jobbe med.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 apr 13, 18:55

Synes vi ble overkjørt i perioder, men massevis av feilpasninger fra begge lag. Synes det også er små tendenser til ok FFK spill. 

Skremmende å se at FFK ikke har hatt en kvalifisert målsjangse !!

Skremmende å se en midtbane som ikke fungerer

Skremmende å se et forsvar som lekker som en sil. 

Masalin har vært god !!

 


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 01 apr 13, 18:59

Det er vanskelig å trekke fram noen enkeltspiller eller lagdel, de henger ikke med i det hele tatt. Når vi en sjelden gang får låne ballen, er det ubesluttsomt og stillestående. elendige passninger, ingen initiativ. Synes de virker veldig usikre og tafatte, redde for å gjøre feil? Agressivitet i press og dueller og balltempo skulle være varemerket, men har vært fullstendig fraværende i denne omgangen. Kan ende opp stygt dette, om vi ikke får se helt andre takter nå i andre.  


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 apr 13, 19:00

lenge til serie start.. ?   med så mange problemer Frown

nei jeg tror vi skal slite... liker ikke at vi har såååååå mye og rette på når det er en uke til det sparkes i gang

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 apr 13, 19:51

Synes vi heva oss i 2.omgang, men mye å rette på .... 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 01 apr 13, 22:30

Jeg så bare sisten av andre omgang og syntes de var sånn nesten godkjent med tanke på laguttaket. Men, det er et stort men... jeg må inrømme jeg er meget skeptisk til Rafn som back, noen som kan fortelle meg att jeg feil og att han gjør en god jobb? 

Ellers, var det noen som viste seg bra frem i dag?  


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 apr 13, 11:10

1 omg var skremmende dårlig. 2 omg var bedre. Synd å måtte bruke spillere i posisjoner de ikke behersker......tener på Simen Rafn. Vi har et veldig dårlig bunn-nivå...og vi vil slite for hvert eneste poeng i Adecon....bare å stikke finger'n i jorda med en gang......vi er IKKE favoritter,selv om de andre laga vil se på oss som 'best'. 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3