Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges og Henriksen anmeldt av skattemyndighetene.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 17 jan 13, 07:13

Jeg hørte på P4-nyhetene nå at Borges og Henriksen Merano er "dratt inn i Piiroja-saken".

Det er VG som melder dette:

vg

Noen som vet noe mer? Jeg sliter med å tyde teksta på bildet. 

 

 

 

 


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 17 jan 13, 07:49

Opprinnelig postet av thorsen

Noen som vet noe mer? Jeg sliter med å tyde teksta på bildet. 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10074117


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 jan 13, 08:57

Herre min hatt ... fremdeles er altså ikke alle likene ute av lasten. Hadde håpet 2013 skulle få bli et år hvor vi kunne konsentrere oss om suksess og fiasko i kampen om opprykk fra Adeccodassen, men den gang ei.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 jan 13, 09:17

Herregud er det mulig. Folk skal jo bare ødelegge denne klubben. Får inderlig håpe at det kun er noen overivrige folk hos skatt øst som har dummet seg ut slik de så ofte gjør.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 jan 13, 09:31

Opprinnelig postet av mysthical

Herregud er det mulig. Folk skal jo bare ødelegge denne klubben. Får inderlig håpe at det kun er noen overivrige folk hos skatt øst som har dummet seg ut slik de så ofte gjør.

Jeg tror heller at det har vært noen overivrige og skruppel-løse leder og spillere i FFK som har dummet seg ut.Wink

Men FFK har jo tidligere blitt ilagt foretaksstraff, så saken er vel avsluttet for FFK skulle man håpe, selv om det ikke er bra for omdømmet at det skrangler i skjeletter hver gang man åpner et skap eller en skuff.......

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 17 jan 13, 10:10
Endret: 17 jan 13, 10:13
Endret av: Blåmandag

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av mysthical

Herregud er det mulig. Folk skal jo bare ødelegge denne klubben. Får inderlig håpe at det kun er noen overivrige folk hos skatt øst som har dummet seg ut slik de så ofte gjør.

Jeg tror heller at det har vært noen overivrige og skruppel-løse leder og spillere i FFK som har dummet seg ut.Wink

Men FFK har jo tidligere blitt ilagt foretaksstraff, så saken er vel avsluttet for FFK skulle man håpe, selv om det ikke er bra for omdømmet at det skrangler i skjeletter hver gang man åpner et skap eller en skuff.......

Kan ta sin tid før FFK er ferdig med denne saken.Siterer fra en artikkel i FB :

-Skatteekspertene gransker alle sider og forhold rundt det skattemessige. Blir utbetalinger til fotballspillerne Piiroja og West definert som lønn, vil det ifølge Kristiansen komme skatt på inntekten med rundt 50 prosent. I tillegg vil han benytte seg av muligheten til 60 prosent straffeavgift på toppen av skatten. FFK Sport vil i så fall få beregnet 14,1 prosent arbeidsgiveravgift. Dette kan bli snakk om en vesentlig pengesum når man summerer over de årene det er mistanke om.
– Det er arbeidsgiverens ansvar å trekke skatt, sier skattekrimsjefen.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 17 jan 13, 10:26

Opprinnelig postet av Blåmandag

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av mysthical

Kan ta sin tid før FFK er ferdig med denne saken.Siterer fra en artikkel i FB :

-Skatteekspertene gransker alle sider og forhold rundt det skattemessige. Blir utbetalinger til fotballspillerne Piiroja og West definert som lønn, vil det ifølge Kristiansen komme skatt på inntekten med rundt 50 prosent. I tillegg vil han benytte seg av muligheten til 60 prosent straffeavgift på toppen av skatten. FFK Sport vil i så fall få beregnet 14,1 prosent arbeidsgiveravgift. Dette kan bli snakk om en vesentlig pengesum når man summerer over de årene det er mistanke om.
– Det er arbeidsgiverens ansvar å trekke skatt, sier skattekrimsjefen.

 

Dette er absolutt tilfelle ja............

Hvilke sponsorer vil være med på dette "gildet" da?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 jan 13, 10:53

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av mysthical

Herregud er det mulig. Folk skal jo bare ødelegge denne klubben. Får inderlig håpe at det kun er noen overivrige folk hos skatt øst som har dummet seg ut slik de så ofte gjør.

Jeg tror heller at det har vært noen overivrige og skruppel-løse leder og spillere i FFK som har dummet seg ut.Wink

Er jo ikke første gang skatt øst har gått litt hardt ut og har måtte gi seg.

Men får vel starte å koke opp litt tjære og ribbe noen høns så vi er klare til å kjappjage noen folk ut av byn hehe

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Sven

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 jan 13, 16:26

Verden går ikke under for min del om Henriksen går på en smell, arkitekten bak mye tull i FFK.

---------------------------

Takk til Værste for sesongen 2012.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3