Husk meg
Brukernavn
Passord

sesongkort 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 17 des 12, 00:32
Endret: 17 des 12, 00:32
Endret av: Albin

Jeg er med Laughing

Hvor mange andre her har kjøpt?

Og hvor mange er solgt hittil?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 17 des 12, 09:25

har planer om å kjøpe snart :)

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 des 12, 09:32

Kjøpte dagen det ble lagt ut for salg. Dere finner meg på PH til neste år også


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 des 12, 09:34

Drøyer nok til nyåret, men skal kjøpe igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 des 12, 12:00

Ja,ja...da nærmer det seg nytt år og nye mulighter. Det som blir spenende i 2013 er :
-hvilken tropp får vi?
-Hvordan vil Bakkerud få gjennomslag i gruppa?
-vil den sportslige planen som TA står ansvarlig for,være 'liv laga' ?
-vil det bli trener -bråk,HVIS klubben IKKE får resultatter med en gang?


Bakkerud er en tøffing. Du MÅ være tøff,når du tørr å ta en jobb som hovedtrener i FFK ,men den historikken vi har hatt de siste 10 årene. Tiden vil vise om han lykkes eler ikke. Jeg håper nderlig han får suksess,men hva vil skje HVIS klubben ligger på 10 plass til sommerferien,og er et 'ok' Adeco lag? Hvordan vil presset bli da?

Som du skjønner er jeg ikke super-optemist....men jeg er realist. Realist fordi vi alle vet hvilke økonomiske utfordringer klubben har hatt,og vil ha i mange år fremover. Det er NÅ folk må kjenne sin besøkelses tid: KJØP SESONGKORT folkens......det er lettere for klubben å selge seg selv til sponsorer også,når sponsorene vet at de vil bli 'sett' av x-antall tusen hver gang på stadion. Er du i tvil sier du?...ja.....det er det mange som er,med god grunn.........men det er NÅ klubben trenger oss.

Hvis du av en eller annen grunn IKKE vil kjøpe sesongkort akkurat nå,så KJØP ET MEDLEMSKAP i FFK...300 kroner...perfekt som julegave,til 'de som har alt' . Hva skal jeg kjøpe til min kamerat eller veninne?..hun/han har jo alt......hmmm....jo: et medlemskap i FFK er tingen ....løp å kjøp,og GOD JUL:)

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 des 12, 14:50


Vi kan kritisere og snakke dritt eller vi kan støtte og være 12 mann. Dette er opp til oss selv, men hvis vi mener noe om viktigheten av å ha et lag i tippeligaen så er det en ting alle vi supportere bør og kan gjøre, nemlig å melde seg inn i klubben ( 300kr), og å kjøpe sesongkort.Det er den beste muligheten vi har til å påvirke utviklingen i klubben.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 18 des 12, 00:15


Det blir nytt sesongkort på meg også,men jeg venter nok til januar før jeg kjøper det.

Jeg syns det er så lettvint med det kortet så selv om jeg nok ikke får sett alle kampene er det ikke noe tvil om at jeg fornyer det.

 


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 19 des 12, 01:10

"nemlig å melde seg inn i klubben ( 300kr), og å kjøpe sesongkort.Det er den beste muligheten vi har til å påvirke utviklingen i klubben."

 

Er medlem, men ordningen mellom FFK og ASA gjør at alle spørsmål av interesse blir avvist da dette ikke er klubbrelatert, men ASA relatert....... Medlemskap gir ikke inflytelse, men jøss, hyggelig å støtte - og medlemsavgiften går til klubb og ikke ASA

 

Sesongkort derimot går til ASA. Det kommer jeg ikke til å kjøpe før det er synlighet i avtaleverk, økonomi og hensikter.

---------------------------

Thomas


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 des 12, 20:10

Folk får selvfølgelig gjøre som de vil, men det er jo nettopp denne tankegangen som straffer klubben og som vanskeliggjør et opprykk. Du skriver at pengene går til ASet. ja men de går jo bl.annet til spillerlønninger, og ingen lønn ingen spillere. Prøv å se det i sammenheng. Vi kan alle bidra.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 des 12, 20:25

Opprinnelig postet av T1974

"nemlig å melde seg inn i klubben ( 300kr), og å kjøpe sesongkort.Det er den beste muligheten vi har til å påvirke utviklingen i klubben."

 

Er medlem, men ordningen mellom FFK og ASA gjør at alle spørsmål av interesse blir avvist da dette ikke er klubbrelatert, men ASA relatert....... Medlemskap gir ikke inflytelse, men jøss, hyggelig å støtte - og medlemsavgiften går til klubb og ikke ASA

 

Sesongkort derimot går til ASA. Det kommer jeg ikke til å kjøpe før det er synlighet i avtaleverk, økonomi og hensikter.

Tja. Jo flere som er medlemmer i klubben, og fysisk møter opp på medlemsmøter, jo mer tyngde kan klubbstyret uttale seg med overfor AS-styret.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 21 des 12, 10:41
Tja, når man ikke vet hvor pengene går er det ikke lett å vite hvem man rammer. I årets sesong styrte man mot null, i tillegg solgte man for tosifret antall millioner. Hvor ble pengene av? Jeg gir gjerne penger til FFK, men mesteparten av inntektene ser ut til å gå i lommen på Værste AS. Hvis man har vært på årsmøte vet man at argumentet om at flere medlemmer gir større press er feil. Alle spørsmål rundt økonomi blir blankt avvist, og det er av klubben. Værste AS har enten misforstått lojalitet hos FFK klubb ledelse, eller mest sannsynlig et skikkelig ballegrep slik at de kan diktere hva som er ok at blir sagt eller ikke sagt.

---------------------------

Thomas


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 03 jan 13, 20:35

Vi er 3 stk. som skal ha sesongkort. Er det jeg som er komplett idiot eller går det ikke an å velge seter (hvis dem er ledige) selv på nett? Jeg har jo lyst til å se hvor vi skal sitte og ikke la datamaskinen komme med 'anbefalninger'.. Virker å være et tungvint system hvis det ikke er jeg som gjør no galt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jan 13, 21:07

Ser ut som du har rett. Man kan velge felt, men ikke eksakt plass. Jeg fikk opp fire forskjellige alternativer og en av dem burde jo passe, men er enig i at det var litt rart at man ikke kunne velge.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 03 jan 13, 21:55

Det er jo helt vilt at det skal være sånn da, men da er det vel enklere å møte opp personlig.. 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 mar 13, 04:34

Snart bare en mnd til sesongstart. Er det noen som vet når kortene blir sendt ut ?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 mar 13, 09:52


sikkert som i fjord.. 1 uke før  første kamp


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mar 13, 22:14

vi for vel ikke noe kort med en remse med biletter Laughing

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 03 mar 13, 23:24

De plastkortene som vi har hatt noen sesonger skal de byttes ut ?  Når jeg fornyet sesong kortene iår så fortalte de at vi skulle få nye kort. Var det noe galt med de vi hadde ? 


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 04 mar 13, 12:17

Det er betalt, og ser ut til at jeg kan fylle plassen mye oftere i år enn i fjor.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 04 mar 13, 13:48

kjøpt og betalt :)

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24