Husk meg
Brukernavn
Passord

Bakkerud klar for FFK!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 12, 19:17
Endret: 30 nov 12, 21:05
Endret av: arte et labore

Det melder i alle fall Bergens Tidende, så jeg tar sjansen på å opprette en tråd på dette.

Opprinnelig postet av BT

Branns utviklingssjef har gjort seg bemerket ved å ale frem det ene talentet etter det andre og stilt dem til disposisjon for hovedtrener Rune Skarsfjord.

Nå er Bakkerud klar for nye oppgaver, og den tidligere midtbaneeleganten forlater Brann til fordel for Fredrikstad. BT er kjent med at Bakkerud fredag formiddag blir presentert for offentligheten som Fredrikstads nye hovedtrener.

VG har også en liten sak, basert på BTs.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 nov 12, 19:56

f-b har som vanlig kjørt copy & paste av BTs sak uten å henvise til kilden som originalt kom med nyheten:

http://www.f-b.no/sport/bakkerud-er-klar-1.7665867

Wink

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 nov 12, 20:17

Opprinnelig postet av Holters
f-b har som vanlig kjørt copy & paste av BTs sak uten å henvise til kilden som originalt kom med nyheten:

Eneste forskjellen er vel at de har sluttet med "etter det FB erfarer" og begynt med " etter hva FB har grunn til å tro".

"etter hva FB (og nå alle andre) har grunn til å tro etter å ha lest diverse nettaviser er at..." skulle være mer riktig vil jeg tro.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 12, 20:49
Endret: 29 nov 12, 22:29
Endret av: kjell-H

Virker som at BT har en muldvarp i Brann systemet. For det var vell BT som også meldte om Grorud før klubbene bekreftet detta? Rett meg gjerne hvis jeg tar feil nå!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 29 nov 12, 21:37

Flott hvis dette stemmer!

Regner med at det er Brann selv som lekker dette... De gir bort treneren gratis, kan like så godt få litt god PR og goodwill hos journalistene.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 nov 12, 12:44

Trodde først det var denne mannen vi hadde hentet. Lignet litt på Knausgård i hvert fall.

Blir spennende å hvordan vi spiller til året og om dette passer inn i Adeccoligaen. Kudos til ledelsen for å ha fått inn en trener såpass tidlig. Nå er det fire måneder og litt til før seriestart, jeg fryktet egentlig at man skulle dra opp noe av hatten et par uker før det hele startet.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 nov 12, 13:47


Synes Bakkerud virket veldig lite givende sånn helt i førsten, men trengte ikke lese mye om han før helvete frøs til is. Tror dette teamet kan bli utrolig bra, og med x antall år til pensjon så har ledelsen kanskje satt sammen et begynnende fundament for fremtiden.

For min del bryr jeg meg 0 om Adecco eller Tippeliga as is, det jeg vil se nå er et lag som man kan bygge videre på med en klar filosofi. Bare en ting som er skikkelig nedtur, og det er at det er aaalt for lenge til seriestart.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 nov 12, 14:18

Vil bare si en ting GRATULERER FFK, og velkommen skal du være Lars

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 nov 12, 14:32

Jeg aner ikke noe om trenerkvalitetene til Bakkerud, men ut fra hva forumet på Brann supporter så virker det som en MEGET bra mann. Synes også han virket sympatisk i det lille intervjuet som ligger på F-B. !! 

Håper og tror at dette er en bra signering!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 des 12, 14:05

Sven

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 des 12, 15:25

Velkommen Bakkerud, har troen på mange gode år!

---------------------------

Takk til Værste for sesongen 2012.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 28 des 12, 18:15

Er vel den mest karismatiske trener siden Eggen. Har trua på opptur i 2013.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 jan 13, 09:29
Endret: 04 jan 13, 09:31
Endret av: Plankekæll

Her kommer litt interessant lesestoff som omhandler Lars Bakkerud og Sportsklubben Brann:


Lars Bakkerud ikke imponert over Branns satsing på unge spillere:

- De har manglet tro på de unge spillerne i Brann. 


Trener Rune Skarsfjord ikke helt enig med Bakkerud:

- Patetisk kniv i ryggen.


Jaja, her blir man ikke enige. Sannheten ligger vel som vanlig et sted midt i mellom vil jeg tippe. Vi får håpe FFK kjører en linje som er mer etter Bakkeruds hjerte.

Lykke til i jobben! Jeg gleder meg. Smile


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jan 13, 13:46

Opprinnelig postet av Plankekæll

Her kommer litt interessant lesestoff som omhandler Lars Bakkerud og Sportsklubben Brann:


Lars Bakkerud ikke imponert over Branns satsing på unge spillere:

- De har manglet tro på de unge spillerne i Brann. 


Trener Rune Skarsfjord ikke helt enig med Bakkerud:

- Patetisk kniv i ryggen.


Jaja, her blir man ikke enige. Sannheten ligger vel som vanlig et sted midt i mellom vil jeg tippe. Vi får håpe FFK kjører en linje som er mer etter Bakkeruds hjerte.

Lykke til i jobben! Jeg gleder meg. Smile

Men må vel kunne sies at det er mindre smart av Bakkerud å gå så hardt ut mot klubben som slapp han helt gratis. Må tenke litt på forholdet til Brann i fremtiden også med tanke på kjøp og salg av spillere osv. Så dette var vel en litt uheldig uttalelse fra Bakkerud dessverre.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 13, 15:03

Jeg er enig i at dette var mindre heldig av Bakkerud. Ved å si slikt oppnår han ikke noe, men et godt forhold til Brann kan være verdifullt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 13, 15:10
Endret: 04 jan 13, 15:10
Endret av: Holters

Liker folk som kaller en spade for en spade, og ikke er redde for å si meninga si - selv om det er upolitisk korrekt og kanskje ikke det mest strategiske.

Så kudos til Bakkerud som føler at han må si ifra for Branns beste - til tross for at han ikke lenger er i klubben.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 04 jan 13, 15:15

Tja litt diplomati kan også være smart noen ganger. La oss si at en ung spiller i Brann ønsker å følge Bakkerud, da vil det være en fordel om vi hadde et godt forhold til Brann, og jeg gjentar at jeg har vanskjelig for å forstå hva Bakkerud ønsker å oppnå ved å si slikt.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jan 13, 16:29

Opprinnelig postet av Holters

Liker folk som kaller en spade for en spade, og ikke er redde for å si meninga si - selv om det er upolitisk korrekt og kanskje ikke det mest strategiske.

Så kudos til Bakkerud som føler at han må si ifra for Branns beste - til tross for at han ikke lenger er i klubben.

En ting er å kalle en spade en spade. Det er helt ok det. Men la oss nå si att FFK vinner 150 mill i viking Lotto til onsdag og vi skal da kjøpe spillere. Tror du FFK da vil møte noe godvillje fra Brann etter slike utalelser? Vet det er satt ekstremt på spissen og det er litt meningen. Poenget mitt er at det kan være ok å ha ett godt forhold til andre klubber og ikke brenne alle broer :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jan 13, 17:20

Opprinnelig postet av Holters

Liker folk som kaller en spade for en spade, og ikke er redde for å si meninga si - selv om det er upolitisk korrekt og kanskje ikke det mest strategiske.

Var det derfor du likte Tom Nordlie så godt?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3