Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 16 9

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 jan 13, 09:36

For en syk syk verden vi lever i. På grensa til barnemishandling... Tongue out


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 05 jan 13, 15:49
Endret: 05 jan 13, 15:52
Endret av: Leirs

Det er vel ikke umulig at FFK har representanter på den kampen her. Alex Valencia er også med. 

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/her-er-det-norske-bosmanlaget-3958442.html

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 jan 13, 15:58

Var ikke veldig mye spennende der. Rocky Lekaj var spennende en gang i tiden men det virker som om han har mangler på det mentale planet.

Ser også at der er flere enn Valencia med fortid i FFK. Balal Arezou var regnet som et bra talent en gang i tiden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jan 13, 16:43
Endret: 05 jan 13, 16:44
Endret av: keiko99

kunne sander post vært noe for FFK ?

leste at Aarøy er tilbake i Aalesund.

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 jan 13, 01:58

Opprinnelig postet av keiko99

kunne sander post vært noe for FFK ?

Nei.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 jan 13, 02:06

Opprinnelig postet av Rey

Var ikke veldig mye spennende der. Rocky Lekaj var spennende en gang i tiden men det virker som om han har mangler på det mentale planet.

Ser også at der er flere enn Valencia med fortid i FFK. Balal Arezou var regnet som et bra talent en gang i tiden.

Veldig mye spennende og veldig mye spennende.... Problemet mitt er at jeg har kun hørt om en håndfull av disse. Jeg regner meg selv som over gjennomsnitt interessert i fotball, men her må jeg melde pass.

To spillere som kunne gjort en fin jobb for FFK i 2013 er Erik Midtgarden og Henrik Furebotn. Midtgarden har vist for Mjøndalen i to perioder at han er en meget solid Adeccospiller, og i tillegg er han allsidig. Henrik Furebotn var en av Sogndals klart beste spillere i 2012. Han ville forsterket FFKs sentrale midtbane voldsomt. En løpssterk og pasningssikker sentral midtbanespiller.

Dette betyr også at Valencia er offisiellt ferdig i FFK eller??


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 jan 13, 09:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Veldig mye spennende og veldig mye spennende.... Problemet mitt er at jeg har kun hørt om en håndfull av disse. Jeg regner meg selv som over gjennomsnitt interessert i fotball, men her må jeg melde pass.

Hvis du kun har hørt om en håndfull av disse spillerene er du ikke mer enn gjennomsnittet interessert i fortball. Jeg tror dog at du har hørt om mer enn 5 av disse hvis du tenker deg om. 8 av de bør jo egentlig være ganske kjente. Kun to stk jeg ikke hadde hørt om før her, men jeg har jo en fordel av at jeg har spilt mot Skeid da.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 jan 13, 13:37

Jeg talte opp og kom til at jeg har hørt om sju av disse spillerne. Norsk 2.divisjonsfotball med Skeid, Nybergsund og Moss er jeg ikke veldig bevandret i.

Hogan ble vel lånt ut til et-eller-annet fra Steinkjer for et par sesonger siden hvis jeg ikke husker feil. Henrik Furebotn er nok den beste spilleren her. Erik Midtgarden er også som sagt en solid Adeccospiller. Rocky Lekaj har vel ikke tatt noen steg siden han dro til Sheffield som tenåring. Alex Valencia er jo grei. Edwin Kjeldner har jeg hørt navnet på, men selve spilleren har jeg ikke kjennskap til. Dardan Dreshaj er nok en spiller jeg kun har hørt om. Balal Arezou er vel en lokal Fredrikstad-gutt med afghanske aner eller noget?? 

Dette tok jeg etter husken. De andre spillerne kan godt være gode, men jeg vet ikke hvem de er.

Troppen:

Keepere: Gary Hogan (HamKam), Idar Nordby Lysgård (Skeid).

Forsvar:  Marius Pierau (KIL), Erlend Eggen Persgård (Nybergsund), Tom Ødegaard Nordheim (Strømmen), Knut Rønningene (Mjøndalen), El Amrani Ahmed (Skeid/Vålerenga).
 
Midtbane: Abdi Hassan (Moss), Yanly Ayala (Vålerenga), Henrik Furebotn (Sogndal), Erik Midtgarden (Mjøndalen/Lillestrøm), Collins Okoth (Kenya), Ørjan Heiberg (Nybergsund), Rocky Lekaj (Grorud).
 
Angrep: Mohammed Taeib (Skeid), Martin Brekke (Sandefjord), Karim Aoudia (Kjelsås), Alex Valencia(FFK), Edwin Kjeldner (Lyn), Colin Nkee (Strømmen/Lørenskog), Dardan Dreshaj (Start), Balal Arezou (Asker).


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 jan 13, 13:48

Spilt på lag med både Abdi Hassan og Karim Aoudia. Ingen av de er noe for et FFK som bør ha ambisjon om opprykk til TL.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 jan 13, 14:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette betyr også at Valencia er offisiellt ferdig i FFK eller??

Stemmer nok det, F-B.no har også en sak om Valencia.

"– Alex fikk beskjed før jul om at det ikke blir noen ny avtale med FFK, skriver Joacim Jonsson i en SMS til f-b.no."


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jan 13, 11:10

Vidar Martinsen er med

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 jan 13, 12:38

Har Rafn og Ramberg skrevet under ny kontrakt? el er de også ferdige i fredrikstad?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 jan 13, 13:27

Leser på VGD at noen med info sier at Gudmund Kongshavn skal leies ut til Adecco eller TL i år. Hadde ikke det vært noe?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jan 13, 13:52

Opprinnelig postet av kjell-H

Har Rafn og Ramberg skrevet under ny kontrakt? el er de også ferdige i fredrikstad?

Rafn har signert for 1 år, ramberg har ikke signert noe ennå tror jeg.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 09 jan 13, 14:51


Ramberg er klar for et nytt år.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jan 13, 22:53

Morten målskred er forsatt på klubb jakt.

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jan 13, 05:25

Og vi er fortsatt på pengejakt


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jan 13, 09:24

ja.vel, men jeg sa ikke at vi skulle hente han jeg

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 14 jan 13, 09:29

hvorfor skrev du at han var ledig da ?

 

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jan 13, 11:34
Endret: 14 jan 13, 11:38
Endret av: keiko99

for at han har vært nevnt før i denne tråden.

om dere tar dere bry om og bla bakover så ser dere mange folk som ønsker spillere til klubben...

jeg skjønner ikke hvorfor vi da skal ha denne tråden om vi ikke kan komme med spillere som er ledig på markedet Smile

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 16 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24