Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 14 jan 13, 14:30
Endret: 14 jan 13, 14:31
Endret av: Blåmandag

Opprinnelig postet av Plankekæll

Robert Stene blir gjerne værende i FFK.

Vil han det? En avgjørelse bør han uansett ta snart.

http://fotball.bt.no/forstediv/article263798.ece


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 jan 13, 14:54

Opprinnelig postet av Blåmandag

Opprinnelig postet av Plankekæll

Robert Stene blir gjerne værende i FFK.

Vil han det? En avgjørelse bør han uansett ta snart.

http://fotball.bt.no/forstediv/article263798.ece

Vet ikke.

http://www.f-b.no/ffk/ffk-far-kamp-om-stene-1.7722379


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 14 jan 13, 16:30

Hm. Kan ikke helt forstå hvorfor Bryne skulle være noe mer interessant for ham enn FFK. Lønna ville vel bli omtrent lik, FFK forventes å kjempe om opprykk, og Stene vil vel spille mer eller mindre fast begge steder. Hvis jeg var i en slik situasjon, ville jeg bli der jeg var. En retur til Trøndelag ville i så fall være enklere å forstå.

Jeg tillater meg å tro at med mindre Stene får kontraktsforslag fra en eliteserieklubb eller Ranheim, blir han i FFK.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 14 jan 13, 18:50

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hm. Kan ikke helt forstå hvorfor Bryne skulle være noe mer interessant for ham enn FFK. Lønna ville vel bli omtrent lik, FFK forventes å kjempe om opprykk, og Stene vil vel spille mer eller mindre fast begge steder. Hvis jeg var i en slik situasjon, ville jeg bli der jeg var. En retur til Trøndelag ville i så fall være enklere å forstå.

Jeg tillater meg å tro at med mindre Stene får kontraktsforslag fra en eliteserieklubb eller Ranheim, blir han i FFK.

Bryne er vel kun interessant fordi FFK fortsatt ikke har klart å tilby han en kontrakt. På tide å få ræva i gir

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 15 jan 13, 14:05

Opprinnelig postet av mysthical

Bryne er vel kun interessant fordi FFK fortsatt ikke har klart å tilby han en kontrakt. På tide å få ræva i gir

Tenker at FFk har gitt tydelige signaelr på en avtale. Stene venter nok i det lengste for å se om det er noe bedre (tippeliga) som dukker opp før overgangsvinduet lukker.

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jan 13, 14:16
Endret: 15 jan 13, 14:21
Endret av: keiko99

Karanveer Kinni Gerwald trener med FFK

Martin Pusic til brann ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 jan 13, 15:37

Sportssjef i FFK, Joacim Jonsson, kommenterer nyheten slik:

- Han skal trene med oss i et par dager, så får vi se an situasjonen. Men per i dag har vi ikke penger til nye spillere, skriver han i en sms til f-b.no.     Ja vi har som alle vet ikke penger å forsterke laget!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 15 jan 13, 22:03
Endret: 15 jan 13, 22:11
Endret av: Blåmandag

Nå vet ikke jeg hvor mye dere andre leser rundt om ,men denne er iallefall fra i dag.

http://www.fotballsonen.com/siste-nytt-fra-plankebyen/

Kan jo også nevne at Karanveer Grewal trente med Sarpsborg 08 i november,uten at det ble no kontrakt på han.

http://www.sarpsborg08.no/search/search/karanveer%20grawal

Dukket også opp i dag:

-Robert Stene aktuell for … Glimt
Avisa Nordland har snakket med spissen Robert Stene, som bekrefter at han kan være aktuell for Glimt. Stene har spilt under Aasmund Bjørkan i Ranheim de siste årene.  - Jeg har snakket litt med Aasmund. Jeg forstår at Glimt vurderer meg, men vi har ikke snakket konkret om kontrakt og slikt, sier Stene til Avisa Nordland.

http://nordnorgeunited.net/2013/01/15/nordnorsk-fotball-tirsdag-15-januar-2013/

Jaja vi får se hva som skjer til slutt


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 jan 13, 05:18

Stene er den viktigste offensive brikken å få på plass før sesongstart. Hvem skal score målene for oss i år? Stene er en garantist for mål på Adecconivå. Var også brukbar i TL, hvis vi får han håper jeg på en 2års kontrakt.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 jan 13, 22:09

Stene har sagt nei til Bryne og er nå i samtaler med FFK!

http://www.f-b.no/ffk/jeg-trivdes-veldig-godt-i-fredrikstad-1.7725876

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jan 13, 22:09
Endret: 16 jan 13, 22:11
Endret av: keiko99

Vi for håpe han blir.

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 jan 13, 23:23

Nå krysser jeg fingre for at de endelig for ordnet kontrakt til Stene


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 13, 01:06


Hjelper ikke hvor mye du krysser, det finnes ikke penger i FFK. Så dette med nye spillere inn er bare falske forhåpninger. Forhåpningene blir ikke ekte før det kommer noe om dette i media, inntil da, glem nye spillere.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 jan 13, 08:34

Vil jo tro at overgangsbudsjett og lønnsbudsjett er to vidt forskjellige potter. Så krysse kan han nok godt gjøre....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 jan 13, 14:15

Ja og det må legges til at mange spillere har forlatt oss, dermed er også lønnen deres borte og vi har veldig få spillere igjen. Hvis ikke Stene stiller urimelige krav mener jeg at det må finnes muligheter til å signere han selv om vi har elendig økonomi. Jeg ser andre her ønsker, Brenne, Strømsdad "Målskred" mf noe jeg er helt enig i at vi ikke har mulighet til, men Stene bør være realistik.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 jan 13, 15:25

Opprinnelig postet av Erikk

Ja og det må legges til at mange spillere har forlatt oss, dermed er også lønnen deres borte og vi har veldig få spillere igjen. Hvis ikke Stene stiller urimelige krav mener jeg at det må finnes muligheter til å signere han selv om vi har elendig økonomi. Jeg ser andre her ønsker, Brenne, Strømsdad "Målskred" mf noe jeg er helt enig i at vi ikke har mulighet til, men Stene bør være realistik.

da var stene klar. drømmen min nå er å få inn brenne. syns ikke det er så urealistisk som deg. hvor mange tippeligaklubber kan være intressert i han. må vel være lag som sandnes, sogndal, hønefoss. får han ikke tilbud fra tippeligaen, så regner jeg med at ffk er førstevalget.

ønsker en venstrekant. keeper og sentral midtbanespiller. og gjerne et par unge spillere som kunne fungert som backup.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 jan 13, 21:08

FFK jakter tre spillere til og hvis de skal kjøpes, må tre ut i følge Jocke til radio Prime


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jan 13, 22:02

Martin Pusic skal spille for Brann

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 17 jan 13, 22:22

Opprinnelig postet av scheien

da var stene klar. drømmen min nå er å få inn brenne. syns ikke det er så urealistisk som deg. hvor mange tippeligaklubber kan være intressert i han. må vel være lag som sandnes, sogndal, hønefoss. får han ikke tilbud fra tippeligaen, så regner jeg med at ffk er førstevalget.

ønsker en venstrekant. keeper og sentral midtbanespiller. og gjerne et par unge spillere som kunne fungert som backup.

Greit nok at FFK sportslig sett er realistisk og spesielt siden det er hjembyn hans. Men vi har ikke penger til å lønne han. FFK er rakafant. Så er vel bedre å hente inn spillere der det virkelig er prekært om de klarer å skrape sammen noen lønnskrone. Vi har blant annet bare en målvakt og tre spisser. Sentralt på midten så har vi 4 stk hvis man tar med landgren

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 jan 13, 00:58

kan han kreve så mye i lønn hvis han ikke får tilbud av en tippeligaklubb? men jeg skjønner tegninga. hadde uansett for meg vært en drømmesignering. vil ha inn en reserve keeper for masalin, og en spiller som kan gå rett inn på venstrekant er de to viktigeste plassene. så kan vi fylle på med sultne unggutter for å fylle opp stallen. 3 spisser holder. der kan i tillegg halvorsen spille.

jeg mener at de 3 vi har sentralt ikke holder. selv om landgren kan spille der. både holm og ramberg har slitt med skader. da har vi bare jabbie og eventuelt landgren igjen. så får vi bare håpe på at vi ikke får mye skader. vi bør opp i ihvertfall 20 spillere hvis vi skal unngå å dra på bortekamper med 3 spillere på benken.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 16 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f