Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Molde, søndag 18. novemer 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 nov 12, 07:49


Noen som har fått med seg om det er solgt mange billetter? Er vist greit trykk allerede, men hadde vært gøy om det ikke så glissent ut. Håper på fullsatt, men ender vel på rundt 8-8500 tror jeg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 nov 12, 08:22

Opprinnelig postet av olav3232

Bare bruker denne tråden rett og slett. Admin får slette det om det blir for feil.
Noen som vet om FFK har trening på lørdag eller fredag? I så fall klokkeslett og hvor det er? 

I følge FFK på Facebook er det åpen trening klokka 11

Opprinnelig postet av FFK

Lørdag klokka 11:00 er det åpen trening på Stadion, og i samarbeid med Stabburet serverer vi gratis pølser, og Coca Cola spanderer både varm og kald drikke. Billettluka er åpen og det samme er lagerutsalget ved Gangbrua.Hjertlig velkommen på Stadion både lørdag og søndag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 14 nov 12, 18:47

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av olav3232

Bare bruker denne tråden rett og slett. Admin får slette det om det blir for feil.
Noen som vet om FFK har trening på lørdag eller fredag? I så fall klokkeslett og hvor det er? 

I følge FFK på Facebook er det åpen trening klokka 11

Opprinnelig postet av FFK

Lørdag klokka 11:00 er det åpen trening på Stadion, og i samarbeid med Stabburet serverer vi gratis pølser, og Coca Cola spanderer både varm og kald drikke. Billettluka er åpen og det samme er lagerutsalget ved Gangbrua.Hjertlig velkommen på Stadion både lørdag og søndag.


Oppfordrer alle til å møte opp på denne treningen, slik at man får gitt spillerne den oppbakningen de trenger og fortjener. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 nov 12, 21:56

Opprinnelig postet av Welhaven


Noen som har fått med seg om det er solgt mange billetter? Er vist greit trykk allerede, men hadde vært gøy om det ikke så glissent ut. Håper på fullsatt, men ender vel på rundt 8-8500 tror jeg.

Onsdag ettermiddag var det solgt 6.000 billetter.
 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


larsemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 12
Innlegg: 15

Lagt til: 15 nov 12, 19:31

Nå er det solgt 6360 (antakeligvis litt mer)! Virker ikke som om det tar helt av akkurat, når man tenker på hvor mye som står på spill. 

Hadde håpet på fullsatt jeg, men tviler sterkt på at det selges 6000 billetter de neste tre dagene. Får håpe jeg blir positivt overrasket da Smile


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 15 nov 12, 21:11

Opprinnelig postet av larsemann

Nå er det solgt 6360 (antakeligvis litt mer)! Virker ikke som om det tar helt av akkurat, når man tenker på hvor mye som står på spill. 

Hadde håpet på fullsatt jeg, men tviler sterkt på at det selges 6000 billetter de neste tre dagene. Får håpe jeg blir positivt overrasket da Smile

Synes ikke det er så galt jeg, hvis man legger til de som har sesongkort og de som kjøper i siste liten. Tror det er en del som sitter på gjerdet som har en litt sånn "hvis det blir en real folkekamp med godt oppmøte så stiller jeg opp"-innstilling. Publikum har jo sviktet litt og litt denne sesongen.

Uansett om det blir 7 eller 10k, så tror jeg ikke det skal utsettes på opplevelsen eller hvor mye liv det blir. Gleder meg sånt sett, alt annet er bare grøss.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 nov 12, 01:45

Dommer: Svein Oddvar Moen, Haugar ,SK
Assistentdommer 1: Frank Andås, Gjøvik-Lyn, SK
Assistentdommer 2: Magnus Lundberg, Ringsaker IF
4. dommer: Espen Eskås, Haslum IL
Dommerveileder: Tore Hollung, Østsiden IL
Kampdelegat: Svein Erik Olsen, Giv Akt, IL

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 16 nov 12, 08:10

Fantastisk å kjøre over Fredrikstadbroa på vei til jobb i dag. Rundkjøringer på begge sider og brua var fylt med vimpler. Fikk litt tårer i øynene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 nov 12, 09:33


De har nådd rundkjøringen ved Østfoldhallen også, fine farger


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 16 nov 12, 10:11


Og nå krever Vegvesenet at vimplene må fjernes straks...


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 nov 12, 10:22

Opprinnelig postet av Balto


Og nå krever Vegvesenet at vimplene må fjernes straks...

 

Sikkert en smurf som har klage slik det var sist på kråkerøy brua

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 nov 12, 10:27
Endret: 16 nov 12, 11:22
Endret av: hasse33

Må bare gi massevis av ros til den gjengen som har pynta byen vår på den flotte måten med vimpler overalt. Laughing og massevis av ris til Statens veivesen som forlanger å få fjerna dette !!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 16 nov 12, 12:19

Opprinnelig postet av hasse33

Må bare gi massevis av ros til den gjengen som har pynta byen vår på den flotte måten med vimpler overalt. Laughing og massevis av ris til Statens veivesen som forlanger å få fjerna dette !!

Støttes! Veldig bra jobbet av alle. Trist av en eller annen idiot skal få de fjernet. Var vist bilister som hadde klaget det inn, skjønner helt seriøst ikke hvordan det er mulig.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 nov 12, 12:36

Opprinnelig postet av Welhaven

Støttes! Veldig bra jobbet av alle. Trist av en eller annen idiot skal få de fjernet. Var vist bilister som hadde klaget det inn, skjønner helt seriøst ikke hvordan det er mulig.

Sikkert en av de samme som ringer inn sure oppstøt til "På Tråden" med jevne mellomrom. Trussel for trafikksikkerheten meg i ræva. Hvis noen blir så distrahert av flagg langs veien at de ikke klarer å følge med på trafikken, bør de ta bussen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 16 nov 12, 13:21

Vurderer å klage inn skulpturer og blomsterbedd i rundkjøringene som distraherende og trafikkfarlig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 16 nov 12, 17:23

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vurderer å klage inn skulpturer og blomsterbedd i rundkjøringene som distraherende og trafikkfarlig.

Tenkte jeg også på,da burde dem vel flytte dem skulpturene dem har brukt millioner av kroner på,som folk ikke får se på. Det er jo trafikkfarlig.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 nov 12, 15:23

Møter mellom FFK og Molde i Fredrikstad fra 2004:

2004: 2-1

2005: 1-1

2006: 1-1 (Tóth med hands-målet. Molde rykket ned denne sesongen etter å ha tapt 8-0 mot Stabæk i nest siste serierunde)

2008: 2-1

2009: 1-2

2011: 0-1

Totalt 2-2-2 og målforskjell på 7-7. En jevn statistikk, ingen kamper har endt med mer enn ett måls seier til noen av lagene, og fjorårets tap var vel det bitreste i hele sesongen. Målet var en gedigen keepertabbe - Lasse Staw mistet ballen rett foran Angan som scoret i åpent mål.

I Molde har vi to seire, i 2004 og 2008. I 2006 fikk vi skikkelig smekk på pung med 4-0.. Årets kamp endte 2-0, og huskes blant annet for Vidar Martinsens skudd i tverrliggeren fra 40 meter.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 nov 12, 09:11

Ille nervøs idag.. Lykke til og tvi tvi! Håper vi tar Molde og berger plassen.. Uansett hva som skjer så er FFK i mitt hjerte..Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 18 nov 12, 15:25

Har begynt å hakke tenner ( ikke plastikk ). Dette her ta på en gammel skrott. Til lykke alle som heier på guttene.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 18 nov 12, 15:48

Er merkverdig rolig egentlig. Lave forventninger. Ser på det meste som bonus.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3