Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 12, 18:41


Tom Nordlie til vår adecco-konkurrent Bodø Glimt?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 12, 19:13

Normalt så er det Hoved trener som skal velge sinn ass trener. Men i FFK så er det Ass trener som er med å velger sin hoved trener.HeheLaughing Jeg skal ikke dømme Bakkerud for jeg vet ingenting om denne karen! Men ja jeg liker ikke at Ass trener er med på å velge sin hoved trener! Men håper seff at bakkerud lykkes hvis han blir FFK trener!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 nov 12, 20:41


Nå er det vel bare å stoppe denne tråden. FFk har gjort sitt valg og teamet er klart. Lykke til.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 27 nov 12, 13:39

https://twitter.com/oeholt/status/273405497057619968

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 27 nov 12, 14:06

Da det så ut som vi ikke skulle rykke opp i 2010, sto spillerinvest klar til å spytte inn 10-15 mil.forutsetningen var klar TFA måtte sparkes, NAE måtte hentes, hvis Eggen ikke ville,var det 2 navn til som kunne godtas,et av disse var Rekdal. Så mulig at pengstrømmen kan åpnes igjen.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 10:03
Endret: 27 nov 12, 10:05
Endret av: Oleg

Rekdal er betalt kun i publikumsinntekter. Medie/sponsor kommer i tillegg. Økonomisk er det den beste løsningen. Tror dog ikke styret er i stand til å se det slik. Slik det ser ut til at de vil gå fram, kan det virke som at målet er å tømme stadion for tilskuere.

1000 stk mer på hver kamp vil si minst 3 mill mer i inntekt kontra en kjedelig trener ala Aune/Amundsen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4691

Lagt til: 27 nov 12, 09:48

Opprinnelig postet av Oleg

Rekdal har vist at han kan få mye ut av middelmådige/svake spillere. Sportslig suksess er nesten garantert med han. 

Jeg velger å utheve nesten. Ingen kan garantere sportslig suksess. Og se på AaFK denne sesongen: Mange plasser lavere på tabellen, altså tilbakegang, og et høyt konfliktnivå som Rekdal selv har medvirket til.

Han er en dyktig trener, dersom forutsetningene er på plass, men i FFK vil treneren måtte bidra til å få på plass de forutsetningene. En egenrådig mann som Rekdal kan vi ta oss råd til når klubben er på rett kjøl igjen og har en robust organisasjon.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 09:52

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg velger å utheve nesten. Ingen kan garantere sportslig suksess. Og se på AaFK denne sesongen: Mange plasser lavere på tabellen, altså tilbakegang, og et høyt konfliktnivå som Rekdal selv har medvirket til.

Ser man på stallen han har disponert har han gjort det helt greit i år også. Grunnen til at Ålesund ble tippa høyt før sesongen var pga Rekdal og Barantes.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 nov 12, 07:41

Opprinnelig postet av KR

Med Rekdal som trener tror jeg  entusiasmen i byen vil komme tilbake, og alt det positive det vil medføre. Flere vil kjøpe sesongkort, flere tilskuere på kampene, flere vil sponse FFK og jeg tror Spillerinvest vil åpne lommeboka si.

MEN jeg tror dessverre ikke at vi han vil til FFK pga at FFK rett og slett er en kokkos klubb.

Helt enig! Kommer Rekdal, kommer folket også! Dette er faktisk den billigste løsningen styret kan gå for. Kjenner jeg de rett tenker de ikke sånn...


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 27 nov 12, 09:00
Endret: 27 nov 12, 09:01
Endret av: Blåmandag

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 27 nov 12, 09:06

Ehe............... Bakkerud var kanskje ikke helt nummer 1 på ønskelista. Men dette sier jo sitt om å ikke kunne velge på øverste hylle pga økonomi.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 nov 12, 22:56

Sjansene for at Rekdal blir trener er vel minimale, med tanke på at det allerede fantes tre navn på blokken og avgjørelsen om trener skal være på plass ila november. Med mindre den ene norske var Rekdal og FFK har hatt samtaler med han gående før oppsigelsen ble offisiell, så blir vel ikke han med på runden ser jeg for meg.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340