Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 nov 12, 14:05


Har vært nominert til årets trener i Sverige. Ledet Åtvidaberg til opprykk og holdt plassen som nyopprykket. Har gått gradene i klubben. Fikk ikke fornyet kontrakt etter denne sesongen da de ville se om gresset var grønnere på den andre siden.

Står for en spillende og ikke sparkende type fotball.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 27 nov 12, 14:06

Da det så ut som vi ikke skulle rykke opp i 2010, sto spillerinvest klar til å spytte inn 10-15 mil.forutsetningen var klar TFA måtte sparkes, NAE måtte hentes, hvis Eggen ikke ville,var det 2 navn til som kunne godtas,et av disse var Rekdal. Så mulig at pengstrømmen kan åpnes igjen.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 nov 12, 14:18

Har trua på Andreas Thomsson, så håper vi får han. Fyren har en holdning og tilnærming til forballen som jeg liker. Krysser alt av fingre

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 nov 12, 14:25


Et lite pluss til er at han kan noe fransk. Med tanke på at de afrikanske spillerne vi henter stort sett kan fransk, så må det sees på som positivt, selv om det bare er skolefransk

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 nov 12, 14:44

Ser ut til at TA får 'sine' folk i viktige stillinger i klubben...han har samarbeidet både med Wibe og evnt Bakkreud før. Jeg er ingen fan av TA,det har jeg skrevet mye om før. Og jeg liker ikke dette heller.

Det er superviktig at Klubben får inn en profilert trener,som kan 'begeistre' oss ,og få oss opp i TL så fort som mulig. Med den modellen som ser ut til å komme,tror jeg desverre på mange år i 'skyggen'.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 27 nov 12, 14:51

Svensken ser unektelig spennende ut. Har hele tiden håpet på en trener som kan komme inn med nye impulser, gjerne en svenske eller en danske. Bakkerud ser ikke ut til å være noen dårlig kandidat han heller, går mange lovord om talentarbeidet til Brann rundt om, men personlig håper jeg vi velger en med litt mer erfaring som hovedtrener.

Rekdal tror jeg ikke er den rette treneren for oss sånn som det er nå. Han er nok utenfor rekkevidde både når det kommer til økonomi og ambisjoner. I tillegg tror jeg, som det ble nevnt her, at vi trenger en stabil organisasjon rundt en sånn type trener.

---------------------------

Supras Fredrikstad

Mot den moderne fotballen!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 nov 12, 15:05

Thomsson er høyaktuell for Öster som nå rykket opp til Allsvenskan.

Magefølelsen pr. i dag tilsier at Bakkerud blir vår neste hovedtrener. Jeg husker jeg hadde veldig sans for ham som fotballspiller, men vet veldig lite om hva han står for som trener, foruten at han er godt likt for arbeidet med unge spillere i Bergen og Brann. Bingo blir det uansett hvem vi velger. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 nov 12, 17:14

Etter det FB kjenner til har også navn som Peter Gerhardsson (Häcken) og Tony Gustavsson, som i 2010 hadde et kort treneropphold i Kongsvinger, vært diskutert av FFK.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 nov 12, 17:46

Det at Bakkerud har gjort det bra med Ungdoms avdelingen i Brann,er kanskje ikke så rart. Alle de beste unggutta er plassert i Brann,og det er dyktige ungdoms trenere der+at de har Toppfotball-gymnaset,som i samarbeid med Olympiatoppen avd vest,trener disse gutta også på dagtid.

Når det er sagt,så er det stooor forskjell på å være en god ungdoms trener,og det å bli en god A-lags trener...itillegg for et lag med såpass mange meninger,og mye trøkk.

Jeg håper heller at det kommer en 'ukjent' trener,som IKKE kjener noen i systemet fra før,og kan komme med noen nye impulser.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 nov 12, 19:27

Det positive hvis man får inn Bakkerud også, er at vi har 3 stk som har fokus på yngre spillere og utvikling. Men jeg savner den virkelige lederen! Ikke umulig Bakkerud er det, til det kjenner jeg til han for lite.

Ryktene på Valle sier vel at Rekdal er sterkt ønsket der, så jeg hadde ikke blitt sjokkert om han blir presentert som ny VIF trener innen kort tid.
Han er en trener jeg har ønsket til FFK lenge, synd at vi ikke har de økonomiske musklene til å få det til! 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 nov 12, 21:19

Opprinnelig postet av endre

Det positive hvis man får inn Bakkerud også, er at vi har 3 stk som har fokus på yngre spillere og utvikling. Men jeg savner den virkelige lederen! Ikke umulig Bakkerud er det, til det kjenner jeg til han for lite.

På det punktet om Bakkerud som en virkelig leder så er det vel ingen som har sånn god kjennskap til han, men Jonsson var tydelig på at han ville ha en med rak rygg og en som hadde klar lederstil. Da får vi bare håpe at han har disse egenskapene, hvis ikke blir det å skyte seg litt selv i foten fra Jonsson sin side, og det er han alt for dyktig til i mine øyne!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 nov 12, 21:21

Regner med at en som har overlevd i Brann siden 2010 har rimelig rak rygg ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 nov 12, 21:36

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Regner med at en som har overlevd i Brann siden 2010 har rimelig rak rygg ;)

Han overlevde også i noen år på 90-tallet da jeg synes han var en knallgod spiller for dem.

Jeg synes dette høres spennende ut. 


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 27 nov 12, 21:39

Lett å bli skeptisk til en såpass ukjent trener. På den andre siden er det ukjente trenere vi må fokusere på grunnet manglende økonomiske muskler.

Til sammenligning, Ronny Deila var heller ingen godt etablert trener da han tok over Godset i 2008. Om FFK kan oppnå Godsets utvikling, med satsning på unge talenter og sunn økonomisk drift, ville jeg vært veldig fornøyd!

---------------------------

Sats på talentene!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 27 nov 12, 22:24

Dette er et morsomt bilde:

FFKs neste kaptein til venstre?

FFKs neste hovedtrener til høyre?

Hvem vet? Ingen umulighet. Smile


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 28 nov 12, 00:15

Store diskusjoner i FFK for tiden..Jocke og TA klarer ikke å bestemme seg.Skal man ta kameraten til Trond eller gå for mannen som har den rette hårsveisen? 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 nov 12, 10:11

Opprinnelig postet av GodeGeir

Store diskusjoner i FFK for tiden..Jocke og TA klarer ikke å bestemme seg.Skal man ta kameraten til Trond eller gå for mannen som har den rette hårsveisen? 

Laughing

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 nov 12, 10:34

Opprinnelig postet av GodeGeir

Store diskusjoner i FFK for tiden..Jocke og TA klarer ikke å bestemme seg.Skal man ta kameraten til Trond eller gå for mannen som har den rette hårsveisen? 

Jeg går for sveisen...Wink


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 nov 12, 10:47

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av GodeGeir

Store diskusjoner i FFK for tiden..Jocke og TA klarer ikke å bestemme seg.Skal man ta kameraten til Trond eller gå for mannen som har den rette hårsveisen? 

Jeg går for sveisen...Wink

Samme her

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 28 nov 12, 19:29

Styret går visst for Bakkerud



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24