Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 nov 12, 19:50

Sett på Brann supporter forum med tanke på en FFK overgang:

Krise om Bakkerud forsvinner fra Brann, med hans erfaring fra nordens beste talentklubb Helsingborg, har han vært , og er, uvurderlig for Branns talentsatsning. Mistenker at han skal ha MYE av æren for den fine fotballen som spilles i yngre avdeling, samt enkeltspilleres fremgang i ungdomsgruppen.

Den eneste formildene med at Bakkerud evt får hovedtrenerfaring er at dette kan gjøre han i stand til å ta over Brann en dag.

Men fremdeles ødeleggende om Bakkerud forsvinner, gi den mannen en kontrakt han ikke kan si nei til !

og

Å miste bakkerud vil være det største tapet på trenersiden til Brann, i hele klubben :<

enda et innlegg:

Å miste Bakkerud er krise. Kom igjen Brann, tilby dem Skarsfjord istedenfor.

Virker som Bakkerud er en dyktig fyr og godt likt !!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 28 nov 12, 20:05

Slenger på noen fra VGD også.

Veldig trist om Bakkerud forsvinner. Jeg ville heller sett ham som hovedtrener enn Skarsfjord. Han kjenner de unge, fremadstormende godt og har hatt tidvis stor suksess og flott spill med 2. laget.

og

Synd for Brann hvis han ender opp i FFK, men etter den gode jobben med talentene fortjener han absolutt en større jobb enn det han har nå.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 28 nov 12, 20:26

Må ta med den beste fra VGD også da :-)

Opprinnelig postet av Krakra på VGD

Bakkerud skal visstnok være en tyrannisk leder som ofte bryter ned selvtillitten til sine spillere og ofte går over grensen til mobbing av enkeltspillere. Han skal også være fotballfaglig udugelig og narkoman. Eneste grunnen til at han fortsatt jobber som trener er at han utpresser sine arbeidsgivere til å enten beholde ham, eller gi gode refferanser til andre klubber hvis han vil bytte.
Så styr unna.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 nov 12, 20:34

Haha. Den siste var jo strålende. 

Virker som Brann-fansen ikke vil miste han. Det er godt nytt for oss. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 nov 12, 10:52

Da ser det ut til at det blir Bakkerud som blir trener i følge FB, da får vi altså tre spillerutviklere og null hovedtrenere i trenerteamet, satt litt på spissen selvfølgelig. Synd at de ikke gikk for svensken :(

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 12, 12:31

Liker ikke helt at det er en kompis av Amundsen. Men jeg kjenner ikke så mye til Bakkerud så det blir spennende å se hva som skjer. Håper han er streng nok til å si til spillerne hvor skapet skal stå! Men litt skremmende at han ikke har erfaring som hovedtrener ifra før!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 nov 12, 12:41

Virker som det eneste kriteriet til enkelte for ny hovedtrener er at han skal være sint og streng. Merkelige greier.

Er det ikke bedre med en nytenkende fyr som kan utvikle de spillerne som allerede er i klubben. I tillegg at han foretrekker en teknisk spillende fotball. Lars Bakkerud er en slik.

Hvor sint, sur, skrikete og gapete en ny trener er er fullstendig uvesentlig etter min smak. Jeg kan aldri tenke meg at eks Solskjær i Molde gjør underverker med sine spillere med kjefting og smelling. God veiledning, ros og klare beskjeder er for meg mye viktigere. Mer motiverende for spillerne er det også.

Vi har forresten prøvd ut en slik gapekråke. Det funket dårlig. 

Jeg tror FFK er i ferd med å sette sammen et ungt, spennende team i Wibe Lund, Amundsen og Bakkerud. Jeg er veldig villig til å gi de tommel opp og min fulle støtte. Dette tror jeg kan bli bra. Både billig og bra. 

Sesongkortene skal fornyes, enkelt og greit.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 nov 12, 13:07

Hadde vi hatt store penger hadde det sett anderledes ut, men slik situasjonen er må man si at vi har et spennende trenerteam hvor alle er flinke med talentutvikling.

Ønsker Bakkerud lykke til


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 nov 12, 13:26

Enig, jeg ser heller ikke negativt på at de kjenner hverandre, det vil jo si at de kan finne et samarbeid ganske fort.
På denne måten blir han heller ikke "tvunget" inn sammen med noen han ikke kjenner...

Alt nytt er positivt for min del! 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 nov 12, 16:43

Bakkerud er ekstremt dyktig på utvikling av unge spillere og kan nok fort slå til. Men personlig hadde jeg helst sett at de gikk for den andre kandiaten altså svensken i og med at han har erfaring fra det med å lede ett lag ikke kun jobbe med jr og utvikling av de. Håper inderlig at han slår til for fult. Får krysse alt av fingre at det går bra Smile

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 nov 12, 18:40

Enten blir dette utrolig bra,eller det blir utrolig dårlig. Jeg blir ikke overaska om både TA og Bakerud må gå iløpet av sommeren,hvis vi ligger dårlig an tabellmessig.

Den kursen klubben styrer imot nå,er TA sitt verk.....og jeg er meeeget forsiktig optemist. Meeeget forsiktig optemist fordi jeg VIL/ØNSKER at dette skal gå bra.

Spenende å se nå da,hvilke spillere vi kan få inn,som er gratis,og gode nok til at vi iallefall holder oss i Adecon i 2013.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 nov 12, 18:41


Tom Nordlie til vår adecco-konkurrent Bodø Glimt?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 29 nov 12, 19:13

Normalt så er det Hoved trener som skal velge sinn ass trener. Men i FFK så er det Ass trener som er med å velger sin hoved trener.HeheLaughing Jeg skal ikke dømme Bakkerud for jeg vet ingenting om denne karen! Men ja jeg liker ikke at Ass trener er med på å velge sin hoved trener! Men håper seff at bakkerud lykkes hvis han blir FFK trener!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 nov 12, 20:41


Nå er det vel bare å stoppe denne tråden. FFk har gjort sitt valg og teamet er klart. Lykke til.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f