Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Odd, fredag 2. november 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5377

Lagt til: 02 nov 12, 21:56

Veldig fornøyd med resultatet. Jeg fryktet en stund på 1-0 at kampen skulle bli lik kampen mot Sandnes Ulf ettersom vi ble pressa veldig bakover og slet med å klarere. Heldigvis fikk vi Sreckovic lempa inn 2-0. Da gikk piffen ut av Odd.

Litt mindre fornøyd med at vi slipper inn to mål. Skulle gjerne ha rettet litt på målforskjellen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 02 nov 12, 23:11

Veldig flott med seier i dag, laget jobbet og fikk betalt. La oss håpe at de andre kampene  også går vår vei.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 nov 12, 23:18

Fantastisk! Deilig med et lite håp om å klare dette.

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 nov 12, 10:28

Dette var godt. Det var rett og slett nødvendig for humøret med en opptur. Vi må fortsatt ha litt flaks og prestere maks for å berge plassen, men i dag føler jeg egentlig bare for å nyte den gode følelsen man har dagen etter en god kamp. Klarer ikke engang å irritere meg over baklengsmålene på slutten. Odd hadde såpass mange sjanser, kampen sett under ett, at 4-0 ikke ville vært et særlig beskrivende resultat. De var farlig nær 1-1 noen ganger, og da hadde det blitt neglebiting.

Det som er litt synd, er at kveldens kamp mellom Molde og Tromsø mest sannsynlig medfører enten at Tromsø er hektet helt av i medaljekampen (og dermed ikke har noe å spille for mot Sulf på onsdag) eller at Molde fortsatt har noe å spille for i siste serierunde. Vi kan ikke få i pose og sekk der, altså.

Men opplevelsen av å ha sendt Fagermo, Fevang og resten av oddepakket hjem med fire mål i ræva og null poeng i sekken, er deilig uansett.


 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3