Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny assistent?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pettersenper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 sep 12
Innlegg: 3

Lagt til: 28 sep 12, 00:43

Har bare et spørsmål?  Og da tipper jeg at det er noen her inne som kan svare. Ryktene i indre østfold skal ha det til at Pål Andre Cvarteks bror Lars Cvartek er på vei inn som assistent trener i FFK. Han er nå trener i Askim FK. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette. Har nemlig fått endel bekymrete meldinger fra kjente i Askim om dagen. Per

---------------------------

Østfolds stolthet


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 sep 12, 01:03

Opprinnelig postet av Pettersenper

Har bare et spørsmål?  Og da tipper jeg at det er noen her inne som kan svare. Ryktene i indre østfold skal ha det til at Pål Andre Cvarteks bror Lars Cvartek er på vei inn som assistent trener i FFK. Han er nå trener i Askim FK. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette. Har nemlig fått endel bekymrete meldinger fra kjente i Askim om dagen. Per

Kan hende, jeg har ikke hørt noe om det. Men har hørt at vi får ny assistent fra 2013.. Han heter: Håkon Wibe Lund og kommer fra Hønefoss :) 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 sep 12, 17:51

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Kan hende, jeg har ikke hørt noe om det. Men har hørt at vi får ny assistent fra 2013.. Han heter: Håkon Wibe Lund og kommer fra Hønefoss :) 

Er det bare løse rykter, eller er det troverdig? Mente å huske at hvilken posisjon han ville få ville bli avklart etter sesongen. Og han er vel spillerutvikler pdd i Hønefoss.


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 sep 12, 19:59
Endret: 28 sep 12, 20:01
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Er det bare løse rykter, eller er det troverdig?

Klar etter sesongen er han, men akkurat der Solheim skulle skrive hva han blir, så mangler det selvsagt en setning.

De neste tre årene skal Håkon Wibe Lund, som i dag er utviklingsansvarlig og toppspillerutvikler i Hønefoss.

Hvor er siste leddsetning?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 sep 12, 20:04

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1loi1za8oigxb1dmiuure8dyel/title/trenerkapasitet-fra-honefoss-til-ffk

Wibe Lund blir en sentral skikkelse i trenerteamet de neste tre årene. Eksakt hvilken stillingsbetegnelse han vil få blir avgjort på et senere tidspunkt.

- Som sagt så arbeider vi med en langsiktig plan for den sportslige utviklingen på alle plan. Stillingsbetegnelsen er jo for så vidt også underordnet. Håkon vil uansett være en del av trenerteamet , sier sportssjefen.


Dette er vel litt uklart for min del, men jeg har hørt at han er FFKs nye assistent-trener.


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 28 sep 12, 20:55

Kansje vi skulle slå til med høgmo????


Pettersenper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 sep 12
Innlegg: 3

Lagt til: 28 sep 12, 22:42

Høgmo hadde vel da gått inn som hovedtrener vil jeg tro...Foot in mouth  Men skal FFK da ha to assistenter i tilegg til hovedtrener.?Tenker da på Cvartek og Wibe Lund?

---------------------------

Østfolds stolthet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 28 sep 12, 23:02

Czwartek.

Vel, det er uansett bedre med to assistenter enn null som vi har hatt i år. Nå bruker vi vår spillerutvikler(?) Trond Amundsen som hovedtrener og sportssjef Jocke Jonsson som assistent. Forhåpentligvis kan FFK sende Jocke Jonsson litt rundt i verden igjen som speider. Det hadde heller ikke gjort så mye.

Det kan godt hende Wibe Lund blir spillerutvikler, og bror Czwartek assistent-trener. Ikke vet jeg, jeg har ingen anelse om hvilke kvaliteter Czwartek har som trener engang. Jeg vet ikke åssen han ser ut engang. 


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 28 sep 12, 23:22
Endret: 28 sep 12, 23:23
Endret av: Albin

Opprinnelig postet av Pettersenper

Høgmo hadde vel da gått inn som hovedtrener vil jeg tro...Foot in mouth  Men skal FFK da ha to assistenter i tilegg til hovedtrener.?Tenker da på Cvartek og Wibe Lund?

 

seff går Høgmo inn som hovedtrener


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 sep 12, 23:29

Høgmo er vel tenkt inn i landslaget, og godt er det! Drillo er ferdig! På alle måter...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Pettersenper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 sep 12
Innlegg: 3

Lagt til: 28 sep 12, 23:54

Samme har jeg hørt om høgmo, at han skal på noe landslagsarbeid.  Men hadde jo vært morsomt å fått ham hit.  Synes personlig at nåværende trener iallefall bør være med i trener teamet. At jocke går ut er greit slik at han kan holde på med det han faktisk skal i FFK. Ettersom jeg selv er fra Mysen som er rett ved Askim vet jeg godt hvem Cvartek er , han har hatt suksess med Askim i år. Kan vel si det slik at han er prikk lik sin bror Pål.Laughing 

---------------------------

Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3